Αν ασχολείστε έστω και λίγο με το μακιγιάζ, σίγουρα συνδέετε την MAC Cosmetics με τα προϊόντα χειλιών περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Αυτό πιθανώς έχει σχέση με την τεράστια, διαχρονική επιτυχία των Lipglass από το 2001 που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά. Ή με την επίσης σαρωτική επιτυχία που έχει ο θεσμός Viva Glam. Με αυτά ως δεδομένα, η γνωστή εταιρεία γιόρτασε τα νέα Lipglass Air, Lipglass Blow και Lipglazer με ένα εντυπωσιακό καλοκαιρινό party πριν λίγες μέρες στο Riviera Coast.

Μια βραδιά αφιερωμένη στα χείλη

Η βραδιά ξεκίνησε με ένα live makeup performance, εμπνευσμένο από τις τέσσερις αποχρώσεις των Lipglass glosses – Casual, Aesthetic, Snobbish και Sublime – συνδυασμένα με αντίστοιχα looks. Οι Global Senior Artist Αλεξάνδρα Σπυριδοπούλου και National Artist Αγγελική Τσουλφίδου είχαν την επιμέλεια του μακιγιάζ, ενώ τα looks ολοκλήρωσαν ο fashion stylist Μιχάλης Πάντος και ο hair stylist Σταμάτης Καραΐσκος.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Everybody goes bananas! Μα, τι συμβαίνει με τη μπανάνα φέτος το καλοκαίρι;

Τις τελευταίες πινελιές από τα backstage, στα οποία υπήρχε περιορισμένη πρόσβαση οι καλεσμένοι είδαν ζωντανά σε LED wall. Η μετάδοση αυτή τους έδωσε τη μοναδική ευκαιρία να ρίξουν μια ματιά στη διαδικασία προετοιμασίας των looks, λίγο πριν την πασαρέλα. Το ίδιο LED wall πρόβαλλε και το catwalk show που ακολούθησε, ολοκληρώνοντας την εμπειρία.

Το vibe απογείωσε το girl group Adore Us, το οποιό αντλεί έμπνευση από την K-pop και παρουσίασε ένα δυναμικό Y2K χορευτικό act. Παράλληλα, η Xenia Ghali επιμελήθηκε το soundtrack της βραδιάς με ένα DJ set γεμάτο iconic 00s και house ήχους, κρατώντας το dancefloor ζωντανό μέχρι αργά.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του πάρτι, οι καλεσμένοι απόλαυσαν signature cocktails με την υπογραφή του Beefeater Gin, εμπνευσμένα από τις υφές και τις αισθήσεις των νέων Lipglass. Τα ποτά – Air, Blow και Glazer – ήταν δημιουργίες αποκλειστικά για τη βραδιά και μετουσίωσαν τη MAC φιλοσοφία σε δροσιστικές, καλοκαιρινές γεύσεις, ενώ υπήρχε και η επιλογή του Glazer με Beefeater 0.0%, προσφέροντας την ίδια απόλαυση, αλλά χωρίς αλκοόλ.

Lipglass Air, Blow και Lipglazer

Μετά το performance, οι καλεσμένοι πέρασαν στο backstage area. Εκεί δοκίμασαν οι ίδιοι τα νέα προϊόντα, ολοκληρώνοντας την εμπειρία με τον πιο διαδραστικό τρόπο:

Lipglass Air mac products

  • Lipglass Air: ένα μη κολλώδες, ανάλαφρο gloss. Προσφέρει κρυστάλλινη λάμψη και διακριτική ενυδάτωση χάρη στο μείγμα φυσικών ελαίων όπως καρύδα, jojoba και meadowfoam. (€27 προτεινόμενη λιανική τιμή)
  • Lipglass Blow: λειτουργεί ως lip oil για όγκο, με εκχυλίσματα ginger, capsicum και μενθόλη. Προσφέρει άμεσο όγκο, εντυπωσιακή λάμψη και αίσθηση δροσιάς. (€29 προτεινόμενη λιανική τιμή)
  • Lipglazer: ένα ιδιαίτερα εύχρηστο glossy lip liner με high-shine φινίρισμα και εύκολη εφαρμογή. Είνανι ιδανικό για layering ή solo χρήση. (€26 προτεινόμενη λιανική τιμή)

Και δυο λόγια για τον θεσμό Viva Glam για τον οποίο έγραψα νωρίτερα. Το Viva Glam της MAC είναι κραγιόν. Η καμπάνια του ξεκίνησε το 1994 ως φιλανθρωπική πρωτοβουλία των ιδρυτών της MAC Cosmetics, Frank Toskan και Frank Angelo. Στόχος τους η συγκέντρωση χρημάτων και την ευαισθητοποίηση για τον HIV/AIDS. Η καμπάνια ήταν μια απάντηση στον αντίκτυπο της επιδημίας στην κοινότητά τους. Το 100% των πωλήσεων Viva Glam πηγαίνει στο MAC AIDS Fund, που τώρα έχει το όνομα MAC Viva Glam Fund. Το ταμείο αυτό υποστηρίζει οργανισμούς που βοηθούν πληγέντες από τον HIV/AIDS και άλλα ζητήματα υγείας και ισότητας. Επιπλέον, κάθε χώρα έχει δικαίωμα να στηρίζει οργανισμούς και σκοπούς καθ’επιλογήν, ενισχύοντας περαιτέρω την κοινότητα.

Όσο για μένα, δηλώνω λίγο συγκινημένη. Lipglass είχα φορέσει στον γάμο μου, συγκεκριμένα το Icescape, ένα παγωμένο ροζ με άφθονη λάμψη. Δοκίμασα ήδη τα Lipglass Air και δηλώνω ενθουσιασμένη. H πιο κοντινή απόχρωση στη δική μου αγαπημένη είναι η Frozen, αλλά υπάρχουν διάφορες επιλογές. Όσο για τη νέα υφή, είναι μια ουσιαστική βελτίωση που φέρνει το προϊόν στο σήμερα, βελτιώνοντας την εμπειρία.

Photo credits: Χαριτωμένη Βόντα