Το βλέπετε να λαμβάνει ήδη χώρα μπροστά στα μάτια σας. Η Τεχνητή Νοημοσύνη κάνει επανάσταση σε κάθε κλάδο που μπορείτε να φέρετε στο μυαλό σας. Και η ομορφιά δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Από τη στιγμή το πρωί, ως τη βραδινή ρουτίνα skincare, το ΑΙ μεταμορφώνει αθόρυβα τον τρόπο με τον οποίο ανακαλύπτουμε, δημιουργούμε και βιώνουμε τα προϊόντα ομορφιάς.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στη βιομηχανία ομορφιάς δεν αφορά μόνο την τεχνολογία – αφορά την επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Φανταστείτε να έχετε έναν προσωπικό σύμβουλο ομορφιάς διαθέσιμο 24/7. Κάποιον που να μπορεί να αναλύσει τον τόνο του δέρματός σας, να προτείνει την τέλεια απόχρωση foundation ή ακόμα και να δημιουργήσει προσαρμοσμένες συνθέσεις ειδικά για τις ανάγκες σας. Αυτό ακριβώς μπορεί να προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην ομορφιά.

Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες, όσο η wishlist ως προς το skincare. Χρησιμοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην ομορφιά, μπορεί κανείς να δημιουργήσει προϊόντα κατά παραγγελία. Επίσης, να πραγματοποιήσει λεπτομερή ανάλυση δέρματος και να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες με τρόπους ιδιαιτέρως προσωπικούς και βαθείς. Και οι κορυφαίοι παίκτες της αγοράς πρωτοπορούν σε αυτήν την επανάσταση.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Δεν διαλέγετε πια άρωμα | Σας διαλέγει εκείνο με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Τα κορυφαία beauty brands στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Group L’Oréal / L’Oréal Paris

Τον Ιανουάριο, η L’Oréal και η IBM ένωσαν τις δυνάμεις τους για να αξιοποιήσουν την γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη στην ομορφιά, ώστε να αποκαλύψουν νέες γνώσεις στα δεδομένα σύνθεσης καλλυντικών. Αυτή η πρωτοβουλία στοχεύει στη διευκόλυνση της χρήσης βιώσιμων πρώτων υλών από την L’Oréal και στη μείωση τόσο της ενεργειακής σπατάλης όσο και της σπατάλης υλικών. Η συνεργασία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προσαρμοσμένων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης που θα βοηθήσουν την L’Oréal να επιτύχει μεγαλύτερη βιωσιμότητα στις επιλογές υλικών.

Τον Ιούνιο, η L’Oréal συνεργάστηκε επίσης με την NVIDIA, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της για τη δημιουργία τρισδιάστατων εικόνων προϊόντων, τη βελτίωση της εξατομικευμένης εμπειρίας αγοράς και τη δημιουργία περιεχομένου στο μάρκετινγκ. Αυτά τα ΑΙ εργαλεία επιτρέπουν τη δημιουργία ρεαλιστικών τρισδιάστατων εικόνων προϊόντων ομορφιάς για διαφημίσεις. Επίσης, μπορούν να προτείνουν προϊόντα προσαρμοσμένα στις ατομικές ανάγκες του δέρματος, αντλώντας δεδομένα από πάνω από ένα εκατομμύριο δείγματα.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Victoria Beckham Beauty: Η αυτοκρατορία μιας πρώην Spice Girl

YSL Beaute

texniti noimosyni ysl

Το 2021 το brand λάνσαρε το Rouge Sur Mesure. Είναι ένας έξυπνος αναμικτήρας χρωμάτων για τα χείλη με Tεχνητή Nοημοσύνη που επιτρέπει στους καταναλωτές να δημιουργήσουν την ιδανική απόχρωση κραγιόν από την άνεση του σπιτιού τους. Με την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία Perso, το Rouge Sur Mesure χρησιμοποιεί προσαρμοσμένες παλέτες χρωμάτων και τεχνητή νοημοσύνη. Ως αποτέλεσμα, δημιουργεί και προτείνει πάνω από 7.000 μοναδικά χρώματα από τέσσερις κλασικές οικογένειες: κόκκινο, nude, πορτοκαλί και ροζ. Με την εφαρμογή Rouge Sur Mesure, επιλέγετε την απόχρωση χρησιμοποιώντας έναν τροχό αποχρώσεων. Εναλλακτικά, κάνετε αντιστοίχιση αποχρώσεων με Τεχνητή Νοημοσύνη ή ανεβάζοντας φωτογραφίες για εξατομικευμένες προτάσεις. Στη συνέχεια, η συσκευή παράγει υλικό για μια χρήση.

Kiehl’s

Εκτός από την ανάλυση περιποίησης δέρματος με ΑΙ, η Kiehl’s δούλεψε με την UneeQ Digital Humans το 2023 για να παρουσιάσει την Eve, ένα chatbot τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακό πρέσβη της μάρκας. Διαθέσιμη στα stands των καταστημάτων, η Eve αλληλεπιδρά με τους αγοραστές μέσω ενός tablet. Μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις και να προσφέρει καθοδήγηση σχετικά με τη γκάμα προϊόντων της Kiehl’s.

texniti noimosyni lancome kiehls

Η Eve μπορεί επίσης να αξιολογήσει τον τύπο δέρματος ενός πελάτη σαρώνοντας το δέρμα του. Στη συνέχεια, προτείνει προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του. Έτσι, βοηθά κάθε αγοραστή να δημιουργήσει μια εξατομικευμένη και αποτελεσματική ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας.

Lancôme

texniti noimosyni lancome hapta 2

texniti noimosyni lancome hapta 1

Το 2023, η Lancôme παρουσίασε το Hapta, ένα έξυπνο ΑΙ εφαρμοστή μακιγιάζ. Το εργαλείο στοχεύει να βελτιώσει την προσβασιμότητα για άτομα με περιορισμένη κινητικότητα χεριών και βραχιόνων. Το Hapta κάνει την εφαρμογή κραγιόν ευκολότερη και πιο ακριβή, ενώ το έχουν διαφημίσει ως το πρώτο φορητό εφαρμοστή μακιγιάζ με τεχνητή νοημοσύνη στον κόσμο.

Για να χρησιμοποιήσετε το Hapta, αρκεί να τοποθετήσετε το κραγιόν στον προσαρμογέα γενικής χρήσης και ο εφαρμοστής θα μπει αυτόματα σε λειτουργία. Ο προσαρμογέας μπορεί στη συνέχεια να ρυθμιστεί στη βέλτιστη θέση, επιτρέποντας την εύκολη και ακριβή εφαρμογή. Με αυτό το καινοτόμο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, η Lancôme προωθεί την προσβασιμότητα στην ομορφιά. Δίνει, έτσι, τη δυνατότητα στους πελάτες με κινητικά προβλήματα να εφαρμόζουν μακιγιάζ με μεγαλύτερη ευκολία και αυτοπεποίθηση.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Estée Lauder

Εκτός από τις online δοκιμές μακιγιάζ, η Estée Lauder έχει επεκτείνει τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για την προώθηση της προσβασιμότητας. Το 2023, η μάρκα παρουσίασε το Voice Enabled Makeup Assistant. Αυτό σημαίνει Βοηθός Μακιγιάζ που μπαίνει σε λειτουργία με τη φωνή. Είναι μια ΑΙ εφαρμογή ειδική για άτομα τυφλά και με προβλήματα όρασης. Παρέχει ηχητική ανατροφοδότηση για την εφαρμογή foundation, σκιάς ματιών και κραγιόν, καθιστώντας την εμπειρία ομορφιάς πιο προσβάσιμη.

Αφού ο χρήστης εφαρμόσει το μακιγιάζ, η εφαρμογή χρησιμοποιεί την κάμερα του τηλεφώνου για να σαρώσει το πρόσωπο. Αξιοποιώντας το ΑΙ, αναγνωρίζει τα προϊόντα που έχουν μπει στο πρόσωπο, τα μάτια και τα χείλη και αξιολογεί τόσο την ομοιομορφία όσο και τα όρια της εφαρμογής. Εάν υπάρχει ανάγκη για ρετούς, η εφαρμογή εντοπίζει συγκεκριμένες περιοχές και προσφέρει ηχητικές προτάσεις, επιτρέποντας στον χρήστη να κάνει προσαρμογές. Μετά από τυχόν διορθώσεις, η εφαρμογή εκτελεί μια ακόμη σάρωση και παρέχει περαιτέρω σχόλια σχετικά με την ακρίβεια της εφαρμογής.

Αυτή η εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την μεγαλύτερη προσβασιμότητα στον κλάδο της ομορφιάς, συμβάλλοντας στη διασφάλιση ότι όλες οι καταναλώτριες μπορούν να αισθάνονται σίγουροι και όμορφοι.

Charlotte Tilbury Beauty

Το 2020, η μάρκα λάνσαρε μια εικονική δοκιμαστική ΑΙ υπηρεσία μακιγιάζ στο site της. Εκεί έδινε συμβουλές ομορφιάς και επέτρεπε στους χρήστες να δοκιμάζουν κάθε απόχρωση από όλες τις συλλογές online, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Το 2023, παρουσίασε την εφαρμογή για κινητά “Charlotte Tilbury: Easy Beauty For You”, η οποία αξιοποιεί τη βαθιά μάθηση μέσω του AI για να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις ομορφιάς.

texniti noimosyni charlotte tilbury

Η ΑΙ εφαρμογή προσφέρει εκπαιδευτικά σεμινάρια μακιγιάζ, εξατομικευμένη αντιστοίχιση αποχρώσεων και εργαλεία ανάλυσης δέρματος. Με τη βοήθεια της AI, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις μακιγιάζ στο τηλέφωνό τους και να αξιολογούν την κατάσταση του δέρματός τους στο διαδίκτυο, κάνοντας τις αγορές πιο γρήγορες και πιο εύκολες.

BoldHue

Δεν είναι πλέον απαραίτητο να μαντεύετε τη σωστή απόχρωση του foundation σας. Η τεχνητή νοημοσύνη διασφαλίζει ότι το BoldHue την πετυχαίνει πάντα σωστά, με το BoldHue Starter Kit. Είναι μια έξυπνη συσκευή με βάση το ΑΙ. Δημιουργεί ένα προσαρμοσμένο foundation με το πάτημα ενός κουμπιού, αναμειγνύοντας χρωστικές για να πετύχει το ιδανικό ταίριασμα.

texniti noimosyni boldhue

Χρησιμοποιείτε το ειδικό ραβδί για να σαρώσετε το πρόσωπο και να πάρετε μια εξατομικευμένη ανάλυση. Αφού η τεχνητή νοημοσύνη αξιολογήσει τον τόνο του δέρματός σας, η συσκευή BoldHue αναμειγνύει σχολαστικά τα βασικά χρώματα και τα χρώματα της χρωστικής για να δημιουργήσει την τέλεια απόχρωση foundation.

 

Photo credit: brand websites