Η αναγγελία έγινε με ένα teaser video. Το video ανέβηκε τα ξημερώματα της πρώτης Σεπτεμβρίου στην Instagram σελίδα του οίκου Mugler. Εκεί, μια αέρινη γυναικεία φιγούρα φοράει φτερά στην πλάτη και ανεβαίνει σκάλες μέσα στο άγριο χάραμα. Τα πέντε δευτερόλεπτα του video δεν αρκούν για να αναγνωρίσει κανείς την Kendall Jenner, ωστόσο ο οίκος είναι σαφής. Aυτό που ετοιμάζει είναι “η αυγή μιας νέας μεταμόρφωσης” (The dawn of a new transformation).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MUGLER (@muglerofficial)

Τα 15 χρόνια απουσίας του οίκου Mugler

Ο οίκος Mugler δεν είναι νέος στην κατηγορία μακιγιάζ. Πίσω στο 2008, το brand Mugler είχε ακόμα την επωνυμία Thierry Mugler, και ο ίδιος ο σχεδιαστής ήταν στο τιμόνι. Τότε έκανε την πρώτη του απόπειρα στο μακιγιάζ με τη σειρά Mugler Beauty υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της makeup artist Val Garland. Η συλλογή ήταν τολμηρή και φουτουριστική, με ζωντανά χρώματα, καινοτομικές υφές και σε απόλυτη αρμονία με την πρωτοποριακή ταυτότητα του οίκου. Παρά το ενδιαφέρον των ανθρώπων της αγοράς, η σειρά παρέμεινε niche και δυσκολεύτηκε να κερδίσει ευρεία απήχηση. Είχε επιλεκτική διανομή και ουδέποτε σημείωσε επιτυχία ευρείας κλίμακας. Τελικά, η παραγωγή της διακόπηκε αθόρυβα γύρω στο 2012, χωρίς κάποια σημαντική ανακοίνωση. Όπως φαίνεται, ωστόσο, το μικρόβιο έμεινε στους ανθρώπους του οίκου, ο οποίος ανήκει πλέον στον Όμιλο L’Oréal από το 2020.

Η νέα συλλογή

Η L’Oréal δεν είναι αρχάρια σε τέτοιου είδους συνεργασίες. Έχουν προηγηθεί οι οίκοι Balmain (2017), Isabel Marant (2018), Karl Lagerfeld (2019) και Elie Saab (2021), με εντυπωσιακές συλλογές. Όσο για την τρέχουσα, όπως είναι αναμενόμενο, δεν έχει ως μοναδική της βάση τον high fashion σχεδιασμό. Διαθέτει και προϊοντικές καινοτομίες, όπως το cushion foundation και το κραγιόν με υαλουρονικό οξύ. Τα λανσαρίσματα αυτά, ειδικά το δεύτερο, είναι συνεπή με την τάση του «skinification». Το μακιγιάζ με συστατικά περιποίησης είναι ανάμεσα στις προτεραιότητες του Ομίλου L’Oréal εδώ και αρκετά χρόνια.

mugler loreal makeup

Η νέα συλλογή μακιγιάζ, η οποία περιλαμβάνει ένα cushion foundation (σε 10 αποχρώσεις), ένα eyeliner, μια μάσκαρα, κραγιόν, στικ λάμψης και παλέτες σκιών ματιών, θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα τη Δευτέρα στις ΗΠΑ, την Κίνα, την Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, με την στρατηγική να κλίνει περισσότερο προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Όσο για τις τιμές, θα είναι μεταξύ 15 και 25 ευρώ. 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

Η Kendall Jenner είναι το πρόσωπο της καμπάνιας (και της ημέρας)

Από τις πρώτες πληροφορίες που λαμβάνουμε είναι πως τη συλλογή θα συνοδεύει μίνι φιλμ σε σκηνοθεσία Colin Solal Cardo. Πρωταγωνίστρια η global ambassador της L’Oréal Paris, Kendall Jenner. Όσο για τα εξαιρετικά beauty looks για την καμπάνια είναι σύλληψη του Harold James, global makeup artist της L’Oréal Paris. Ο James, ο οποίος ανέλαβε τον Απρίλιο, συνέλαβε τα beauty looks αντλώντας έμπνευση από το brand, καθώς και επιπλέον looks για την ιστοσελίδα της L’Oréal Paris. Δεν είναι τυχαίο το έντονο μπλε από την παλέτα σκιών Midnight στην εσωτερική γωνία του ματιού, που θυμίζει φτερά πεταλούδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Jenner περπάτησε στην πασαρέλα της L’Oréal Paris κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι πέρυσι φορώντας Mugler. Τα τρία looks που φόρεσε η Jenner στην καμπάνια αποτελούν μέρος της capsule συλλογής Re/Edit του οίκου Mugler, μιας συλλογής με επανακυκλοφορίες ρούχων Mugler από τα αρχεία, που είναι στο πρόγραμμα να κυκλοφορήσει τον Σεπτέμβριο. Τα εσώρουχα tailleur του 1998, το tailleur chimère του 1997 και ο κορσές Jeu de Paume του 1998. Η τέταρτη εμφάνιση της καμπάνιας περιλαμβάνει το fourreau papillon, το φόρεμα-πεταλούδα από τη συλλογή «Les Insectes» του 1997.

Photo credits: L’Oréal