Η συνεργασία της Kris Jenner με την MAC δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία. Με δεδομένο το παρελθόν της μάρκας, αλλά και τη διάσημη celebrity, είναι μια σημαντική κίνηση. Για την Kris Jenner είναι μια κίνηση που δεν κάνει συχνά, και για την MAC ενισχύει τη δέσμευσή της στην συμπερίληψη.

Η καμπάνια αποτελεί μέρος της σειράς “I Wear MAC” της MAC, όπου η Jenner προωθεί τη σειρά Studio Fix Foundation, ειδικά την απόχρωση NC20. Η μάρκα έκανε υπαινιγμούς για τη συνεργασία μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, TikTok), ενώ υπήρξε επίσης “διαρροή” μιας εικόνας της καμπάνιας στην οποία η Jenner αναφέρθηκε δημόσια. Ωστόσο η κίνηση αυτή μοιάζει -τί έκπληξη- να ήταν μέρος της στρατηγικής κυκλοφορίας της καμπάνιας.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)

Το προϊόν και η καμπάνια

Το κεντρικό προϊόν είναι το Studio Fix Foundation της MAC, και συγκεκριμένα η απόχρωση NC20. Η καμπάνια αναδεικνύει το Studio Fix Powder Plus Foundation της μάρκας, το οποίο έχει αλλάξει σύνθεση και επανακυκλοφορεί. Στην καμπάνια, η Jenner παίζει με τον φακό. Περπατάει σε διάδρομο με τακούνια ενώ φτιάχνει ένα μαρτίνι. Ξαπλώνει φορώντας έντονο μακιγιάζ και λέει φράσεις όπως «Μπορεί το foundation σου να το κάνει αυτό;» και «Το δέρμα μου. Η απόχρωση μου. Τα χαρακτηριστικά μου. MAC». Στόχος της καμπάνιας να τονίσει την αυτοπεποίθηση, τη διάρκεια της νέας σύνθεσης και το άψογο φινίρισμα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)


Η φωτογράφιση της καμπάνιας έγινε από το δίδυμο Inez & Vinoodh, γνωστό για τις εντυπωσιακές φωτογραφήσεις τους στη μόδα και την ομορφιά. Όσο για τη δημιουργική διεύθυνση, ήταν του Nicola Formichetti, Global Creative Director της MAC, που σχολίασε ότι οι εικόνες έχουν σκοπό να είναι «αγνές και διαχρονικές» και να αντιπροσωπεύουν διαφορετικούς ανθρώπους.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Huda Beauty: Το brand επιστρέφει στην ιδρύτριά του, Huda Kattan

Ποια είναι η Kris Jenner;

Η Kris Jenner είναι ένας άνθρωπος της επικαιρότητας τα τελευταία χρόνια, κυρίως ως η μητριάρχης της οικογένειας Kardashian-Jenner. Έχει διαχειριστεί (ως «momager»), αναμφισβήτητα με τεράστια επιτυχία τις καριέρες των παιδιών της (Kim, Khloé, Kourtney, Kendall, Kylie, κ.λπ.). Ωστόσο, είναι και η ίδια επιχειρηματίας με ξεχωριστές δραστηριότητες.

Παράλληλα, είναι ένας άνθρωπος που μιλάει ανοιχτά για τις αισθητικές θεραπείες και επεμβάσεις που έχει κάνει, όπως το πρόσφατο lifting της. Αλλά και να μην το έλεγε, ποιος θα πίστευε πως η άψογη εικόνα που παρουσιάζει στα 69 της είναι μόνο αποτέλεσμα του πόσο καλά της έχει φερθεί η μητέρα φύση.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by M·A·C Cosmetics (@maccosmetics)


Η Jenner, ωστόσο, δεν μένει στην εικόνα. Είναι ένας άνθρωπος που τονίζει την έννοια της αυθεντικότητας, της αυτοφροντίδας και της ανθεκτικότητας, ειδικά καθώς μεγαλώνει. Σε συνεντεύξεις, μιλάει για το πώς τα έργα πρέπει να είναι σύμφωνα με τις προσωπικές της αξίες και πώς ζητά πάντα γνώμη από τις κόρες της στις αποφάσεις που παίρνει.

Η MAC Cosmetics και οι αμφιλεγόμενοι celebrities

Η MAC έχει μακρά ιστορία συνεργασίας με διασημότητες, influencers ή προσωπικότητες που προκαλούν συζήτηση – κάποιες θετικές, κάποιες αμφιλεγόμενες. Αυτές οι συνεργασίες συχνά αποσκοπούν στην ενίσχυση του ethics της μάρκας: «Όλες οι Ηλικίες, Όλες οι Φυλές, Όλα τα Φύλα».

Η μάρκα, ωστόσο, αντιμετωπίζει αντιδράσεις. Για παράδειγμα, η MAC έχει δημόσια αποστασιοποιηθεί από άτομα των οποίων οι ενέργειες ή οι δηλώσεις συγκρούονται με τις δηλωμένες αξίες της. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το 2018, η MAC τερμάτισε τη συνεργασίες με την Sondos Al Qattan. Η influencer από το Κουβέιτ διέκοψε με τη μάρκα μετά από αμφιλεγόμενες δημόσιες δηλώσεις σχετικά με τη δουλεία. Η μάρκα επικαλέστηκε τις βασικές αξίες της συμπερίληψης τις οποίες πρεσβεύει.

Στην περίπτωση της Jenner, είναι όντως μια αμφιλεγόμενη celebrity από πολλές απόψεις. Η MAC, ωστόσο, μοιάζει να δίνει έμφαση στα θετικά της χαρακτηριστικά. Εμπειρία, ανθεκτικότητα, αυτοέκφραση, ορατότητα σε μια ηλικία που συνήθως δεν βλέπουμε ως κεντρικά πρόσωπα σε καμπάνιες ομορφιάς. Η συζήτηση σε αυτό το λανσάρισμα αφορά περισσότερο απόψεις γύρω από την αισθητική χειρουργική, την ηλικία, την αυθεντικότητα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όσο για το αποτέλεσμα, είναι, κατά γενική ομολογία, υψηλής αισθητικής, και μάλλον θα έχει συνέχεια.

Photo credit: MAC Instagram