Οι αδερφές Kardashian μπορεί να ξεκίνησαν μαζί, αλλά η κάθε μια έχει τραβήξει τον δικό της επιχειρηματικό δρόμο. Η Kylie Jenner, για παράδειγμα, γιορτάζει φέτος τα δέκα χρόνια της Kylie Cosmetics. Ένα brand που ξεκίνησε από viral lip kits (συνδυασμός κραγιόν και μολυβιού για τα χείλη) και εξελίχθηκε σε παγκόσμια αυτοκρατορία. Φέτος, η διάσημη influencer επαναπροσδιορίζει το brand σύμφωνα με τις αρχές του clean beauty, την αντοχή στο χρόνο και την έννοια του heritage.

Kylie Cosmetics: Από τα lip kits σε μια beauty αυτοκρατορία

Το brand ξεκίνησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2015 με τα Kylie Lip Kits. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι πως ξεπούλησε το σύνολο της αρχικής παραγωγής μέσα σε λίγα λεπτά. Αυτή η viral επιτυχία βοήθησε την Kylie, τότε πιο “άγνωστη” ανάμεσα στις αδερφές Kardashian, να καθιερωθεί ως μια σημαντική μορφή στον χώρο της ομορφιάς. Σταδιακά, η μάρκα επεκτάθηκε πέρα ​​από τα υγρά κραγιόν και τα liners. Παρουσίασε ολοκληρωμένες σειρές μακιγιάζ, προϊόντα περιποίησης δέρματος (το brand Kylie Skin βγήκε το 2019), καθώς και προϊόντα σε άλλες κατηγορίες. Μέσα σε μόλις 4 χρόνια, το 2019 η Coty απέκτησε μερίδιο 51% στα brands της Kylie Jenner, τοποθετώντας το brand Kylie Cosmetics κυριολεκτικά σε όλον τον κόσμο.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Kris Jenner: Γιατί είναι αμφιλεγόμενο το νέο πρόσωπο της MAC;

Ως το 2021, η μάρκα, στο νέο της “σπίτι” πλέον, έκανε μια σημαντική επανεκκίνηση. Παρουσίασε νέες, βελτιωμένες φόρμουλες, clean, vegan (χωρίς parabens, γλουτένη, ζωικά έλαια κ.λπ.) και φρέσκες συσκευασίες. Επίσης, διεύρυνε την παρουσία της στη λιανική σε φυσικά καταστήματα παγκοσμίως, καθώς και μέσα από ένα ανανεωμένο website.

Φέτος το brand γιορτάζει 10 χρόνια και η ιδρύτριά του μιλάει γεμάτη περηφάνεια για αυτό. Αλλά δεν επαναπαύεται.

Το relaunch της Kylie Cosmetics

Η Kylie Jenner έχει μιλήσει ανοιχτά για το τι σημαίνει για εκείνη η έννοια relaunch. Θεωρεί πως οι φόρμουλες χρειάζονταν εκσυγχρονισμό, ωστόσο δεν ήθελε να θυσιάσει την απόδοση. Η επανακυκλοφορία που έγινε το 2021 περιελάμβανε αλλαγές που έκαναν πιο καθαρές τις φόρμουλες, αλλά είχαν και βελτιωμένη διάρκεια. Η ίδια θεωρεί πως με ο χρόνος που έχει περάσει την έχει βοηθήσει. Με τα χρόνια έχει καλλιεργήσει το γούστο, τις προσδοκίες και το αίσθημα ευθύνης της. Και όχι μόνο σε σχέση με την ομορφιά των προϊόντων της, αλλά και την ασφάλεια, την ποιότητα των συστατικών και τη βιωσιμότητα. Τέλος, μέσα από συνεντεύξεις της βγαίνει η επιθυμία της επιχειρηματία να χτίσει κάτι με διάρκεια. Όπως έχει πει χαρακτηριστικά, έχει την ελπίδα ότι η Kylie Cosmetics θα γίνει ένα brand που η κόρη της, Stormi, θα μπορούσε κάποια μέρα να αναλάβει.

Η αλλαγή της δεκαετίας

Με αφορμή την επέτειο των 10 χρόνων της μάρκας και της πρόσφατης αλλαγής προσανατολισμού, η Kylie Jenner ξεκαθαρίζει πως η Kylie Cosmetics επιστρέφει στη βάση της. Εστιάζει ξανά στις βασικές κατηγορίες (χείλη, δέρμα, μάτια, μάσκαρα). Τα θεμελιώδη, «βασικά» είδη που χρησιμοποιούμε καθημερινά, αντί για limited edition, που, σύμφωνα με την ίδια, στερούν από τη μάρκα μέρος της δυναμικής της. Επίσης, δίνει έμφαση στη συνέπεια και την ακεραιότητα. Ναι στα καθαρότερα συστατικά, τη μεγαλύτερη διαφάνεια και την καλύτερη παγκόσμια διαθεσιμότητα. Ωστόσο, η Kylie Jenner τονίζει πως θα φροντίσει ώστε να μην γίνει συμβιβασμός στην απόδοση, την εμπειρία χρήσης και την άνεση στο όνομα του «καθαρού» ή του «vegan». Μένει να δούμε τί από όλα όσα έχει στο μυαλό της θα κάνει πράξη.

Photo credit: Kylie Jenner, Kylie Cosmetics Instagram