Το πρώτο Beauty Dialogues by Dust+Cream έλαβε χώρα το προηγούμενο Σάββατο 27 Σεπτέμβρη και ήταν καθ’όλα επιτυχημένο. Ήταν μια ξεχωριστή εκδήλωση που επικεντρώθηκε στην ενυδάτωση και τη φροντίδα της επιδερμίδας. Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκε η σημασία της σωστής περιποίησης κατά τη μεταβατική περίοδο του φθινοπώρου. Μετά την έντονη έκθεση στον ήλιο και το καλοκαιρινό στρες για το δέρμα, το φθινόπωρο είναι η ιδανική στιγμή για ανανέωση και επανόρθωση. Η επιδερμίδα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να διατηρηθεί υγιής, ενυδατωμένη και λαμπερή πριν έρθουν οι πιο ψυχρές μέρες του χειμώνα.

Beauty Dialogues by Dust+Cream

Η εκδήλωση είχε ως κεντρικό άξονα τον αυθεντικό διάλογο ανάμεσα στη γνωστή ηθοποιό Ευγενία Δημητροπούλου και τη Νατάσα Τσιασιώτου, R&D Manager και Χημικό της Dust+Cream. Σε ένα ζεστό και φιλικό περιβάλλον, οι δύο γυναίκες μοιράστηκαν πολύτιμες γνώσεις, μυστικά και πρακτικά tips για τη φροντίδα της επιδερμίδας, εστιάζοντας στην καθημερινή ρουτίνα ενυδάτωσης και στην επιλογή των σωστών προϊόντων. Οι επισκέπτριες είχαν την ευκαιρία να μάθουν ποια προϊόντα του brand ταιριάζουν στις δικές τους ανάγκες. Επίσης, έλυσαν απορίες σχετικά με το πώς μπορούν να εφαρμόσουν με απλό και αποτελεσματικό τρόπο τη skincare ρουτίνα τους.

Μια ολοκληρωμένη εμπειρία ομορφιάς και ένας διαγωνισμός σε εξέλιξη

Η εκδήλωση προσέφερε μια μοναδική ευκαιρία για τις παρευρισκόμενες να δοκιμάσουν από κοντά τα “hero” προϊόντα της Dust+Cream, που έχουν γίνει must για την ενυδάτωση, την προετοιμασία και τη φροντίδα πριν το μακιγιάζ. Μέσα από ζωντανές δοκιμές, φωτογραφίες και βίντεο, οι συμμετέχουσες έζησαν μια διαδραστική εμπειρία, ενώ η παρουσία της αγαπημένης ηθοποιού έκανε την ατμόσφαιρα ακόμη πιο ζεστή και φιλική.

Παράλληλα, η Dust+Cream συνεχίζει τον διαγωνισμό που ξεκίνησε στις 15 Σεπτεμβρίου. Με κάθε αγορά προϊόντων αξίας 20€ και άνω, είτε σε φυσικά καταστήματα είτε online μέσω του επίσημου site www.dustandcream.gr οι καταναλώτριες μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για το νέο Toyota Yaris LIVE Hybrid Electric. Οι αγορές από τα φυσικά καταστήματα συνδέονται με το loyalty πρόγραμμα Dust+Cream. Με αυτόν τον τρόπο, η καταχώρηση της κάθε συμμετοχής μπορεί να γίνει άμεσα και εύκολα.

Photo credit: Dust+Cream