Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Το τέλος της υπερβολής στο μακιγιάζ

Όχι πως δεν είδαμε. Αλλά η γενική αίσθηση από τα περισσότερα shows στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ήταν πως το μακιγιάζ για την επόμενη χρονιά απορρίπτει το κραυγαλέο. Μακάρι.
Σε κάθε εβδομάδα μόδας έχουμε κάτι να πούμε ως βασική αίσθηση. Στην πρόσφατη Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, για παράδειγμα, ο μινιμαλισμός ήταν η κυρίαρχη τάση, τόσο στο μακιγιάζ όσο και στα μαλλιά. Ενώ στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, η αίσθηση ήταν πως η ομορφιά κραύγαζε για να “κρύψει” την ένδεια στην στιλιστική έμπνευση. Το Παρίσι, πάλι, δεν μας απογοήτευσε. Η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ήταν τόσο chic και απλή όσο την περιμέναμε. Ευτυχώς.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Εβδομάδα Μόδας Μιλάνου: Το δικό μας top 3 στην ομορφιά
Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού: Τα 4 beauty looks που ξεχωρίσαμε
1. Louis Vuitton

Louis Vuitton
Η έμπνευση της Pat McGrath ήταν η λαμπερή, φρέσκια επιδερμίδα. Όλα τα μοντέλα είχαν ένα πεντακάθαρο, φωτεινό δέρμα, με διακριτική λάμψη στα μάτια και απαλούς τόνους στα χείλη. Τα κραγιόν που φόρεσαν ήταν, φυσικά, από τη νέα σειρά μακιγιάζ του brand, La Beauté Louis Vuitton, για την οποία γίνεται πολλή συζήτηση τον τελευταίο καιρό. Οι πολυτελείς συνθέσεις στο refillable packaging ήταν σε αποχρώσεις ροζέ, πολύ απαλές κόκκινες ή καφέ. Ολόκληρο το look, συμπεριλαμβανομένων των μαλλιών, θα μπορούσε να έχει τον τίτλο χαλαρή κομψότητα. Μια πρόταση που αφήνει τη φυσική υφή του δέρματος να φαίνεται με ελάχιστες αλλά σκόπιμες λάμψεις.
2. Saint Laurent

Saint Laurent
Η εμφάνιση των μοντέλων στο show Saint Laurent είχε ως σταρ τα τεράστια γυαλιά του οίκου, αφήνοντας στη φαντασία το μακιγιάζ των ματιών. Τα χείλη έτειναν προς τις nude/ροζ αποχρώσεις, με ένα απαλό, «θολό» nude-ροζ στις περισσότερες περιπτώσεις. Το υπόλοιπο πρόσωπο είχε διακριτό ρουζ και φωτεινό δέρμα. Όσο για τις περιπτώσεις που είδαμε μάτια, το μακιγιάζ ήταν διακριτικό χωρίς έντονα δραματικά στοιχεία. Τα μαλλιά ήταν τραβηγμένα προς τα πίσω για να μην χάνουμε την εστίαση, που ήταν, φυσικά, στο πρόσωπο.
3. Chanel

Chanel
Στο show Chanel ελάχιστοι παρατήρησαν το μακιγιάζ ή τα μαλλιά. Ο σταρ της ημέρας, και δικαίως, ήταν ο Matthieu Blazy, ο οποίος ήταν για πρώτη φορά στο τιμόνι του θρυλικού οίκου, υπογράφοντας την πρώτη του συλλογή. Και, κατά γενική ομολογία, τα κατάφερε άριστα. Παρατηρώντας σε δεύτερο χρόνο το μακιγιάζ, η μινιμαλιστική αισθητική είναι κι εδώ παρούσα, με απαλούς κυματισμούς στα μαλλιά, απαλά φρύδια και πολύ φυσικά χείλη σε ροζ-nude αποχρώσεις. Η επιλογή στον οίκο Chanel ήταν επίσης σαφής. Το μακιγιάζ είχε ως στόχο να ενισχύσει την κομψή απλότητα, αφήνοντας τα ρούχα και τη σιλουέτα να κάνουν το βασικό statement.
4. Christian Dior

Christian Dior
Και στον οίκο Dior, η καθαρή, λαμπερή επιδερμίδα ήταν στην πρώτη γραμμή. Το μακιγιάζ, από τον creative director του brand, Peter Philips, έγινε βάσει της αισθητικής «fresh start», απόλυτα ταιριαστή με την πρώτη συλλογή του Jonathan Anderson. Η επιδερμίδα ήταν λαμπερή και φυσική, με foundation Dior Forever Skin Glow και διακριτικό concealer για ομοιόμορφη, λαμπερή βάση. Τα χείλη απαλά με Dior Addict Lip Glow Butter, αποφεύγοντας τις τολμηρές δηλώσεις. Τα μάτια είχαν ελάχιστο μακιγιάζ, ανοιχτόχρωμη σκιά ματιών και λίγη έως καθόλου μάσκαρα. Όσο για το ρουζ, ήταν στον τόνο του δέρματος με τρόπο ώστε να ενισχύσει τη φυσική επιδερμίδα αντί να την επαναπροσδιορίζει. Το συνολικό αποτέλεσμα ήταν διακριτικό, κομψό και ο στόχος του ήταν ξεκάθαρα να υποστηρίξει ήσυχα τη συλλογή, παρά να την ανταγωνιστεί.
Photo credit: Getty Images