Η Dua Lipa δεν είναι από τις stars που επαναπαύονται στις δάφνες τους. Όμως την κίνηση αυτή δεν την περιμέναμε. Σε συνεργασία με το δημοφιλές luxury brand στον χώρο της φροντίδας της επιδερμίδας Augustinus Bader, η διάσημη τραγουδίστρια λάνσαρε μια σειρά περιποίησης που, σύμφωνα με τα δικά της λεγόμενα συνδυάζει τον δικό της, απαιτητικό τρόπο ζωής με μια προσέγγιση ομορφιάς που έχει ως άξονα την υψηλή τεχνολογία.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Bold & Brave: Η Δέσποινα Βανδή δημιουργεί brand μακιγιάζ

Το αποτέλεσμα είναι μια συνεργασία που αντικατοπτρίζει τη ζωή σε κίνηση (περιοδείες, πτήσεις, στούντιο, πολλές ώρες δουλειάς) και την ανάγκη για μια αποτελεσματική, βελτιστοποιημένη ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας. Μια ρουτίνα που να καλύπτει πολύωρες πτήσεις, φώτα σκηνής, διαφορετικά κλίματα και καιρικές συνθήκες, στενά χρονοδιαγράμματα. Αυτό το λανσάρισμα, σύμφωνα με την Dua Lipa, δεν είναι celebrity endorsement. Είναι μια ουσιαστική είσοδος στο skincare, βασισμένη στην επιστήμη και την προϊοντική καινοτομία.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

Πώς προέκυψε η συνεργασία

Το ενδιαφέρον της Dua Lipa για την περιποίηση επιδερμίδας δεν είναι κάτι καινούργιο. Ωστόσο, απέκτησε σοβαρή δυναμική όταν το πρόγραμμα των περιοδειών της εντάθηκε και η συντήρηση της επιδερμίδας έγινε πρακτική αναγκαιότητα. Σε συνεντεύξεις έχει επισημάνει τις προκλήσεις από τα συχνά ταξίδια, τις αλλαγές στην ώρα, το jetlag, το μακιγιάζ στη σκηνή και τη ζωή στα παρασκήνια. Όλοι αυτοί είναι παράγοντες που συχνά θέτουν σε κίνδυνο την υγεία του δέρματος.

Εν τω μεταξύ, το brand Augustinus Bader είναι γνωστό για την καινοτομία στην τεχνολογία αναγέννησης του δέρματος (ιδιαίτερα το σύμπλεγμα TFC8®). Η συνέργεια μεταξύ των πραγματικών απαιτήσεων της Dua Lipa για το δέρμα και της επιστημονικής αυστηρότητας της Bader έθεσε τα θεμέλια για τη συνεργασία τους. Σε δηλώσεις της, η Dua Lipa περιέγραψε το έργο ως «ένα όνειρο να λανσάρω τη δική μου σειρά περιποίησης δέρματος σε συνεργασία με τους καλύτερους των καλύτερων» και τόνισε ότι ήταν θαυμάστρια του brand Augustinus Bader για  πολλά χρόνια.

Τα Προϊόντα: Essentials Made Clever

Η σειρά περιποίησης δέρματος – που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2025 – περιλαμβάνει τρία βασικά προϊόντα.

dua 1 3

Balancing Cream Cleanser, €38
Kαθαριστικό που μετατρέπεται σε αφρό, aπομακρύνει τους ρύπους, την υπερβολική λιπαρότητα και το μακιγιάζ χωρίς να αφαιρεί πολύτιμα συστατικά από την επιδερμίδα. Ιδανικό για όσους ταξιδεύουν συχνά και καλλιτέχνες επί σκηνής, υπόσχεται ενυδάτωση αντί για αίσθημα τραβήγματος.

 

dua 1

Supercharged Glow Complex, €78
Ορός σχεδιασμένος για να προσφέρει ορατή λάμψη, βελτιωμένη ελαστικότητα και πιο λείο δέρμα. Τα βασικά δραστικά συστατικά περιλαμβάνουν νιασιναμίδη, θαλάσσια βιο-ρετινόλη και εκτοΐνη. Αυτό το προϊόν χαρίζει τη «λάμψη υπό πίεση» που έχουν ανάγκη πολλοί πολυάσχολοι καλλιτέχνες.

dua 1 2

Renewal Cream, €72

Μια καθημερινή ενυδατική κρέμα με μοντέρνα υφή gel-cream, κατάλληλη για γρήγορη εφαρμογή πριν από το μακιγιάζ ή το ταξίδι. Eνισχύει τον επιδερμιδικό φραγμό, να μειώνει την ερυθρότητα και να προσφέρει διαρκή άνεση.

Και τα τρία έχουν ως βάση μια νέα έκδοση της κατοχυρωμένης με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογίας του Augustinus Bader: TFC5™. Είναι ένα reformulation ειδικά για νεότερο δέρμα (ηλικίες 18-35), καθημερινή συντήρηση και τις δυσκολίες που έχει μια ρουτίνα εν κινήσει. (Σε αντίθεση με τα claims εντατικής περιποίησης που είχε το παλαιότερο σύμπλεγμα TFC8®). Τέλος, μέρος της ελκυστικότητας του νέου brand είναι η τιμή. Εδώ το price range είναι πολύ πιο προσιτό, ειδικά σε σύγκριση με τα κλασικά προϊόντα Augustinus Bader.

Photo credit: brand website & Instagram
video edit: Ανδρέας Κωστόπουλος