Sephora Opening στο River West
![Sephora Opening στο River West](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/SephoraOpening_The_Fashion_Bible_01_25-1024x1024.jpg)
To τριακοστό κατάστημα Sephora άνοιξε σε μεγάλο mall των Νοτίων Προαστίων. Στα εγκαίνια, το River West γέμισε κόσμο. Ήμασταν εκεί.
Πριν πω οτιδήποτε άλλο, θα ήθελα να διευκρινίσω πως δεν είχα ιδέα πως το River West είναι κάτι άλλο από ένα κλειστό εμπορικό κέντρο. Κι όμως. Από την πίσω πλευρά, διαθέτει open space χώρο και μάλιστα μεγάλο, με αρκετά καταστήματα. Από την προηγούμενη εβδομάδα, έχει ένα ακόμα. Το νέο Sephora, που έκανε πανηγυρικά εγκαίνια την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2025.
Exclusive brands
Η έννοια της αποκλειστικότητας δεν είναι άγνωστη για τη Sephora, που είχε ανέκαθεν συνεργασίες με σημαντικά ή ανερχόμενα beauty brands. Τα τελευταία χρόνια, η διάσημη αλυσίδα έχει την τύχη τα brands με τα οποία συνεργάζεται να είναι εξαιρετικά δημοφιλή. Τα brands αυτά «τρεντάρουν» συνεχώς στα social media, δίνοντας το σχετικό boost στις πωλήσεις, τόσο online όσο και στα φυσικά καταστήματα.
Fenty Beauty, Haus Labs, Ole Henriksen, Huda Beauty, Natasha Denona, Tarte, Drunk Elephant, Hourglass, Kayali, Laneige, Sol de Janeiro, Too Faced είναι μόνο μερικά από τα διάσημα brands ομορφιάς που διανέμουν τα προϊόντα τους μέσα από το δίκτυο Sephora.
Πελατοκεντρική προσέγγιση
Σύμφωνα με το brand, “η ομορφιά ανθίζει μέσα από την διαφορετικότητα και την ανακάλυψη. Σκοπός μας είναι να είμαστε πρωταθλητές σε έναν κόσμο έμπνευσης και συμπερίληψης όπου όλοι θα μπορούν να γιορτάσουν τη δική τους ομορφιά”.
Στο πλαίσιο αυτό, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση και η εμπειρία ομορφιάς στους χώρους των καταστημάτων ήταν ανέκαθεν στο επίκεντρο. Αυτή η στάση, μαζί με τις αποκλειστικές συνεργασίες, είναι που διαφοροποιεί τη Sephora από άλλα retail brands.
Το νέο κατάστημα είναι το τριακοστό της αλυσίδας στην Ελλάδα και ένα από 3200 φυσικά σημεία πώλησης παγκοσμίως.