Βιώσιμη ομορφιά | 3 πολυτελή προϊόντα σε συσκευασίες που ξαναγεμίζουν

Η βιώσιμη ομορφιά είναι ένας όρος που ακούμε όλο πιο συχνά τα τελευταία χρόνια. Όσο η βιομηχανία εξηγεί, ενημερώνει και ενημερώνεται, τα brands κάνουν τα δικά τους βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, παρουσιάζοντας refillable προϊόντα.
Είναι παράδοξο, εάν σκεφτεί κανείς πως οι όροι “βιώσιμος” και “βιωσιμότητα” είναι στο καθημερινό μας λεξιλόγιο σε κάθε τομέα. Εντούτοις, δεν υπάρχει επίσημος ορισμός του λεξικού για τη βιώσιμη ομορφιά. Αυτό συμβαίνει επειδή ο όρος επηρεάζει τα πάντα, από τα συστατικά και τις διαδικασίες παραγωγής έως τη συσκευασία και την κοινωνική ευθύνη. Για αυτό είναι δύσκολο να οριστεί μονοδιάστατα. Ας τον εξηγήσουμε, λοιπόν, με παραδείγματα.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: 3 κρέμες ματιών από ελληνικά brands στο φαρμακείο
Τι είναι η βιώσιμη ομορφιά;
H βιώσιμη ομορφιά εστιάζει σε προϊόντα που είναι καλά για τον πλανήτη, αλλά και την υγεία των καταναλωτών. Τα προϊόντα αυτά θεωρούνται βιώσιμα επειδή τα συστατικά τους είναι ασφαλή και μη τοξικά και δεν περιλαμβάνουν πόρους που έχουν υποστεί υπερεκμετάλλευση.
Εκτός από τις φιλικές προς το περιβάλλον συσκευασίες, σημαντική είναι όλη η διαδικασία παραγωγής, ξεκινώντας από τις πρώτες ύλες. Για παράδειγμα, τα περισσότερα brands φροντίζουν να παράγουν τα προϊόντα τους σε εργοστάσια που εξασφαλίζουν δίκαιη μεταχείριση των εργαζομένων. Στο ίδιο πλαίσιο, κάνουν συνεργασίες με ομάδες μικροπαραγωγών για τις πρώτες ύλες τους, στηρίζοντας τοπικές κοινότητες.
Τα brands που υπερασπίζονται τη βιώσιμη ομορφιά τείνουν να εξηγούν με διαφάνεια τον περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο. Επίσης, φροντίζουν να τον μειώνουν με συγκεκριμένες κινήσεις, τόσο στην παραγωγή τους, όσο και στις επιλογές συνεργατών και πρώτων υλών. Με το να είναι διαφανείς και σαφείς ως προς τη δέσμευσή τους για τη βιώσιμη ανάπτυξη, τα brands επιτρέπουν στους καταναλωτές να κάνουν συνειδητές επιλογές σχετικά με την ηθική διάσταση των προϊόντων που χρησιμοποιούν. Κι αν αναρωτιέστε γιατί είναι σημαντική μια τέτοια η κίνηση, τα μεγέθη μιλούν από μόνα τους. Σύμφωνα με στοιχεία του τέλους του 2023, η βιομηχανία ομορφιάς παράγει τουλάχιστον 120 δισεκατομμύρια τεμάχια συσκευασίας κάθε χρόνο. Άρα, η συνειδητή sustainable επιλογή παίζει ρόλο.
3 πολυτελείς επιλογές ομορφιάς
![]()
1. Molton Brown
Το brand δεν χρειάζεται συστάσεις. Αυτό, ωστόσο, που μπορεί να μην είναι τόσο γνωστό είναι πως η μάρκα είχε εξ αρχής eco-friendly βιώσιμο προσανατολισμό. Οι ιδρυτές του, Caroline Burstein και Michael Collis, εστίασαν εξ αρχής στη φυσική ομορφιά και τη φροντίδα, με περιβαλλοντική ευαισθησία που καθόρισε τα πρότυπα της εποχής. Το ζευγάρι αρνήθηκε τη δοκιμή σε ζώα και δημιούργησε ένα εσωτερικό εστιατόριο με vegan μενού. Σήμερα, όλα τα προϊόντα του brand είναι 100% vegan, ενώ πρόσφατα παρουσίασε refillable συσκευασίες. Προτιμάμε τη σειρά Re-charge Black Pepper από τον Master Perfumer Jacques Chabert, από τις πιο εμβληματικές συλλογές Molton Brown. Το άρωμα είναι κλασικό fougère, με περγαμόντο, λεβαντίνη και vetiver. Τη διαφορά, ωστόσο, την κάνει το μαύρο και το ροζ πιπέρι στην καρδιά της σύνθεσης. Αν δεν έχετε δοκιμάσει κάτι άλλο από brand, μπορείτε να ξεκινήσετε από εδώ.
2. Kérastase
Το L’Huile Originale Elixir Ultime της Kérastase περιέχει άγρια γαλλική καμέλια και είναι από τα πιο ευπώλητα προϊόντα του brand. Θρέφει, ενδυναμώνει και προστατεύει σε βάθος την τρίχα, χαρίζοντας λάμψη ακόμα και στα πιο τραχιά, ατίθασα ή φριζαρισμένα μαλλιά. Επιπλέον, παρέχει θερμική προστασία σε όσες αγαπούν το styling. H συσκευασία που ξαναγεμίζει είναι ό,τι χρειαζόταν για να παντρέψει τη διαχρονικά επιτυχή πορεία του με τη σύγχρονη απαίτηση για βιωσιμότητα και σεβασμό στο περιβάλλον.