Πώς ήταν ο χώρος της διαφήμισης πριν από 50 χρόνια; Και όχι μόνο η διαφήμιση, αλλά και η κοινωνία γενικότερα.

Οπωσδήποτε, όλα ήταν πολύ διαφορετικά από αυτό που είναι σήμερα. Σε μια εποχή που, ακόμα και για γυναικεία προϊόντα, στις διαφημίσεις πρωτα άνδρες, και άνδρες ήταν πίσω από τη δημιουργία των διαφημίσεων αυτών. Πρόσφατα παρουσιάστηκε το ντοκιμαντέρ που αφηγείται την πορεία της Ilon Specht. Πριν από 50 χρόνια, η δημιουργική διάνοια αυτής της γυναίκας συνέλαβε το εμβληματικό motto της L’Oréal Paris “Because I’m Worth It“. Δεν είναι τυχαίο που το motto αυτό παραμένει σταθερό επί δεκαετίες, διαμορφώνοντας, ουσιαστικά το προφίλ του brand στο σύνολό του.

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε: Ημέρα της Γυναίκας: 3 πρωτοπόροι του Beauty Industry

Στο ντοκιμαντέρ, η ίδια η Specht αφηγείται τη ζωή της και το πως έμελλε να αλλάξει η ιστορία της μάρκας, της ίδιας, αλλά και όλων των γυναικών. Το σύντομο αυτό ντοκιμαντέρ λέγεται “The Final Copy of Ilon Specht” και η σκηνοθεσία είναι του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Ben Proudfoot. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Εκδήλωση την Ημέρα της Γυναίκας

Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, η L’Oréal Paris διοργάνωσε πριν λίγες μέρες μια ξεχωριστή εκδήλωση. Πρωταγωνίστρια, εκτός από την ομορφιά, η αυτοπεποίθηση, η γυναικεία ενδυνάμωση, αλλά και το διαχρονικό σλόγκαν της εταιρείας “Γιατί μου αξίζει” (Because I’m worth it).

L’Oréal Paris ilon specht 3

Στην εκδήλωση είδαμε ιστορίες δυναμικών γυναικών που μέσω της αφοσίωσής τους, κατάφεραν να «αλλάξουν» τον τρόπο που βλέπουν τη ζωή. Το κοινό υποδέχτηκε η Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas. Στο πάνελ που ακολούθησε την προβολή του ντοκιμαντέρ, παρουσίασε η Δούκισσα Νομικού, brand ambassador του brand. Μαζί της, η σχεδιάστρια μόδας Χριστίνα Κοντοβά, η δερματολόγος και διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Βασιλική Μουσάτου και η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα. Κεντρικός άξονας της συζήτησης, το ιστορικό σλόγκαν “Γιατί μου αξίζει”. Κατά τη διάρκεια της κουβέντας, οι ομιλήτριες, μέσα από τη δική τους εμπειρία ζωής, μίλησαν για πολλά. Κυρίως για τους τρόπους με τους οποίους οι γυναίκες καταφέρνουν να αντιμετωπίζουν όλες τις προκλήσεις της καθημερινότητας, ισορροπώντας μεταξύ επαγγελματικών, οικογενειακών και προσωπικών υποχρεώσεων. Μία από τις πιο συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης, ήταν όταν το κοινό παρακολούθησε σε πρώτη προβολή το ντοκιμαντέρ.

Από αριστερά: Λένα Παπαληγούρα, Βασιλική Μουσάτου, Χριστίνα Κοντοβά, Δούκισσα Νομικού.

Τα 110 χρόνια της L’Oréal Paris

Σήμερα, η L’Oréal Paris είναι ίσως το μεγαλύτερο brand ομορφιάς στον κόσμο, με προϊόντα διαθέσιμα και προσβάσιμα σε όλους. Από το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος έως την περιποίηση των μαλλιών και της βαφής. Το portfolio της μάρκας καλύπτει κάθε κατηγορία beauty. Πρωτοποριακό πνεύμα, επιστημονικότητα, καινοτομία, αλλά και ασφάλεια, αποτελεσματικότητα και ποιότητα των προϊόντων. Αυτές είναι οι δεσμεύσεις της μάρκας εδώ και περισσότερα από 110 χρόνια. Ως εταιρεία που πάντα υπερασπιζόταν και προάσπιζε την ενδυνάμωση των γυναικών, η L’Oréal Paris αμφισβητεί τα στερεότυπα με ένα σύγχρονο όραμα για τη θηλυκότητα. Το brand στηρίζει τις γυναίκες στο ταξίδι τους προς την εκπλήρωση των ονείρων τους. Το σημαντικότερο, όμως, είναι πως τις στηρίζει σύμφωνα με τους δικούς τους κανόνες και τις δικές τους επιθυμίες.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Εβδομάδα Μόδας Παρισιού: Nude Makeup vs Έντονο Μακιγιάζ

Photo credits: Panoulis Photography, The Fashion Bible