Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, όσο εμπορική κι αν είναι, αποτελεί διαχρονική αφορμή για τα brands να βγάλουν την ρομαντική τους πλευρά. Έτσι και η Byredo, που επεκτείνει τη συνεργασία της με τη διάσημη κινέζα καλλιτέχνη Wei Yijuan.

Το γνωστό perfume brand παρουσιάζει ένα όμορφο φωτογραφικό ταξίδι όπου πρωταγωνιστούν η Wei και ο σύντροφός της. Αξίζει να σημειωθεί πως το brand δεν έχει λανσάρει νέο προϊόν. Με αφορμή την ημέρα, η Byredo φέρνει στο προσκήνιο τα υπάρχοντα, best sellers αρώματά της.

Αναμνήσεις από ένα love story

Για το 2025 και την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το brand ακολουθεί την καλλιτέχνη σε ένα προσωπικό ταξίδι. Ταξιδεύει με την Wei Yijuan και τον σύντροφό της στα βάθη μιας τρυφερής ιστορίας δύο εραστών που επιστρέφουν στο σπίτι τους.

Μέσα από τις σκηνές των δύο, ξετυλίγεται μπροστά μας μια περιπέτεια γεμάτη συναίσθημα. Οι εικόνες της καμπάνιας, προσωπικές και κινηματογραφικές, φωτίζουν με ευαισθησία την ουσία της αγάπης και των σχέσεων. Στο επίκεντρο της ιστορίας, μια υπενθύμιση. Η αγάπη δεν είναι ένας προορισμός, αλλά το κοινό ταξίδι που δύο άνθρωποι τολμούν να κάνουν μαζί.

Ιστορία αγάπης με τα best seller αρώματα του Οίκου

Από το Desert Dawn και το Bal d’Afrique ως το Rose of No Man’s Land, και από το Gypsy Water ως το Mojave Ghost και το Blanche. Η καμπάνια τονίζει τη σημασία της όσφρησης στο συναίσθημα μέσα από τα πλέον ευπώλητα αρώματα του Οίκου.

Παράλληλα, περιλαμβάνει τα συμπληρωματικά προϊόντα του Οίκου. Astronοmical mascara, μολύβι Kajal Pencil και Liquid Lipstick στο μακιγιάζ,  κρέμες σώματος και αφρόλουτρα, και, φυσικά, τα κεριά, με το Burning Rose Candle να πρωταγωνιστεί.