Korean Beauty: Γιατί εξακολουθεί να σαρώνει;

Το Korean beauty είναι πιο παρόν παρά ποτέ. Πάρτε, για παράδειγμα το POV, το νέο brand της διάσημης Αμερικανίδας influencer Mikayla Nogueira που βγαίνει στα καταστήματα σήμερα, 26 Μαρτίου 2025.
Η κορεάτικη ομορφιά, aka Korean Beauty (ή K-Beauty), μπήκε στις δυτικές αγορές και στις ζωές μας περίπου το 2015. Χωρίς να έχει φύγει ποτέ στην ουσία, την τελευταία χρονιά ζούμε το δεύτερο κύμα της, και είναι παλιρροϊκό. Παντού ξεφυτρώνουν καταστήματα και e-shops που πωλούν κορεάτικα brands ομορφιάς, ενώ τα γνωστά καταστήματα αφιερώνουν ολόκληρα corners, αντί για 1-2 ράφια. Παράλληλα, τα ίδια τα κορεάτικα brands εξελίσσουν τα προϊόντα τους και ανοίγουν ακόμα περισσότερο το portfolio, διευρύνοντας τις επιλογές.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Γιατί ασχολούμαστε ακόμα με το Korean Beauty;
Ραγδαία αύξηση των πωλήσεων
Κι αν η φασαρία γύρω από το K-Beauty σας μοιάζει υπερβολική, οι αριθμοί μιλούν τη δική τους γλώσσα. Πρόσφατα η γνωστή αλυσίδα Boots ανακοίνωσε ότι τα κορεάτικα brands αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα δέκατο των συνολικών πωλήσεων στην κατηγορία της φροντίδας της επιδερμίδας, με ένα κορεάτικο προϊόν να πωλείται κάθε 30 δευτερόλεπτα. Μάρκες όπως η Laneige, διάσημη για τα ενυδατικά προϊόντα της και τα viral, πλέον, lipbalms, η Beauty of Joseon με τα εξαιρετικά αντηλιακά και η COSRX, εξειδικευμένη σε ευαίσθητες και επιρρεπείς σε ακμή επιδερμίδες, είναι διαθέσιμα, πλέον, σε όλον τον κόσμο. Κι όσο για το μακιγιάζ, που μέχρι τώρα ήταν η μόνη κατηγορία στην οποία έπασχε, νέα brands (ή κατηγορίες στα υπάρχοντα) κάνουν το ένα μετά το άλλο την εμφάνισή τους.
Η διαφορά του Korean beauty
Τι ορίζει λοιπόν το K-beauty, εκτός από το made in Korea;
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η εμμονή των περισσότερων brands με τον υδρολιπιδικό φραγμό. Οι συνθέσεις και ο συνδυασμός των προϊόντων έχουν ως στόχο την προστασία και τη διατήρηση της ισορροπίας του, με ήπια συστατικά όπως σκουαλάνιο, πεπτίδια και νιασιναμίδη, αντί για πιο επιθετικά ενεργά συστατικά.
Ένα άλλο ζήτημα είναι ο χρόνος. Ο δυτικός πολιτισμικός κανόνας ήταν να επιταχύνουμε την περιποίηση του δέρματος, να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα με όσο το δυνατόν λιγότερα. Το K-Beauty απαιτεί χρόνο και μια πιο τελετουργική προσέγγιση. Διπλός καθαρισμός, πολλά στρώματα ενυδάτωσης με τη μορφή mists, essences, serums, lotions κοκ. Ναι, αυτό το skincare ζητά χρόνο αλλά ανταμοίβει με αποτελέσματα.
View this post on Instagram
Made in Korea -αλλά όχι πάντα
Φυσικά, ένα brand δεν χρειάζεται να προέρχεται από την Κορέα για να έχει κορεατικό στιλ. Πλέον πρόσφατο χαρακτηριστικό παράδειγμα η διάσημη Αμερικανίδα influencer Mikayla Nogueira. Με 3.3 εκατ. followers στο Instagram και 16.3 εκατ. στο TikTok, δεν υπάρχει αμφιβολία πως οι επιλογές της έχουν αντίκτυπο. Μετά από πέντε χρόνια συνεργασιών με διάφορα brands, η Nogueira αποφάσισε να λανσάρει το δικό της brand με το όνομα POV (αρχικά της έκφρασης Point of View), το οποίο δεν είναι απλώς Korean inspired. Τα προϊόντα του POV είναι εξ ολοκλήρου φτιαγμένα στην Κορέα. Το brand ξεκινά τις πωλήσεις του στην Αμερική σήμερα, 26 Μαρτίου 2025. Μένει να δούμε την ανταπόκριση που θα έχει και αν θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στο Korean beauty craze που ήδη κατακλύζει τις δυτικές αγορές.

Water Sleeping Mask, € 35, Laneige

Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ €18, Beauty of Joseon

Advanced Snail Mucin Glass Glow Hydrogel Mask, €6, COSRX