Για πρώτη φορά στην ιστορία του, το brand παρουσίασε μάσκαρα. Συγκεκριμένα, η νέα μάσκαρα Prada κυκλοφόρησε στην Αμερική τον Μάρτιο. Κι όταν ένα μεγάλο brand μπαίνει σε έναν νέο προϊοντικό πυλώνα, αυτό είναι είδηση. Ειδικά αν το κάνει με τρόπο μη αναμενόμενο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το μη αναμενόμενο είναι το pricing, που καθιστά τη μάσκαρα λίγο πιο προσιτή από όσο, ίσως, θα πιστεύαμε. Προφανώς, όταν λέμε προσιτή δεν εννοούμε φθηνή. Σε αναμονή της τιμολόγησης στην Ευρώπη, είδαμε πως η νέα μάσκαρα του οίκου κοστίζει 32 ευρώ (35 δολάρια) στο αμερικάνικο site.

Με δεδομένο, ωστόσο, το πώς τιμολογούν άλλα brands αντίστοιχου βεληνεκούς, η Pradascope Lash Lengthening Mascara θα μπορούσε άνετα να κοστίζει αρκετά ακριβότερα. Σας φαίνεται υπερβολικό; Δεν είναι. Αρκεί να αναφέρουμε ενδεικτικά πως η Le Mangétism Volumising Mascara (Gucci) είναι περίπου στα 48 ευρώ, ενώ η Dark Star Mascara (Pat McGrath) είναι στα 43 ευρώ.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: 60 χρόνια Habit Rouge: H Guerlain γιορτάζει με κονιάκ Hennessy

Μάσκαρα Prada: Νέα τεχνολογία, νέο βουρτσάκι

Στην νέα μάσκαρα, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι το βουρτσάκι της. Η μάρκα το ονομάζει 180o Lift & Grip Brush, και διαθέτει nylon μικροτρίχες οι οποίες ξεχωρίζουν και καθορίζουν, αφήνοντας χρώμα στην κάθε βλεφαρίδα ξεχωριστά. Μια ακόμα διαφοροποίηση είναι πως το βουρτσάκι δεν είναι στρογγυλό, όπως το έχουμε συνηθίσει, αλλά σαν βούρτσα μαλλιών. Οι μικρές τρίχες, σε διάφορα ύψη, είναι μόνο από τη μία πλευρά. Αυτό καθιστά την εφαρμογή εύκολη υπόθεση, με ένα swipe up (μια ανοδική κίνηση). Ο σχεδιασμός συμβάλει ώστε η φόρμουλα να τυλίγει ακόμα και τις πιο μικρές σε μήκος βλεφαρίδες, κι αυτό την καθιστά κατάλληλη για κάθε τύπο βλεφαρίδας.

Δεύτερη καινοτομία, η Micro-FilmTM Formula, κρεμώδης, άνετη, με buildable λογική. Ως προς την απόδοση, το χρώμα είναι έντονο μαύρο (η Pradascope Lash Lengthening Mascara προς το παρόν θα κυκλοφορήσει μόνο σε μαύρο χρώμα), ενώ η σύνθεση δεν κολλάει και δεν δημιουργεί κομματάκια. Διαρκεί ως και 24 ώρες χωρίς να μουτζουρώνει, ενώ αφαιρείται πολύ εύκολα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter)

H Sabrina Carpenter είναι το πρόσωπο για τη νέα μάσκαρα Prada

Επιτυχία με τη δεύτερη προσπάθεια

Ο οίκος Prada μπήκε στον χώρο της ομορφιάς πριν ενάμιση χρόνο. Συγκεκριμένα, το brand παρουσίασε τις πολυδιαφημισμένες σειρές Prada Skin και Prada Color την 1η Αυγούστου του 2023. Η ανάπτυξη των προϊόντων έγινε από τον όμιλο L’Oréal, που απέκτησε την άδεια κυκλοφορίας για τα αρώματα Prada το 2019. Ως τότε την άδεια κατείχε η Puig.

Τόσο η σειρά skincare όσο και η σειρά του μακιγιάζ χρησιμοποιούν το χαρακτηριστικό τρίγωνο λογότυπο Prada στη συσκευασία. Αυτό καθιστά τα προϊόντα πλήρως αναγνωρίσιμα. Όσο για το πραγματικά έξυπνο λανσάρισμα, η μάρκα ζήτησε από τους καταναλωτές να επανεξετάσουν τη σχέση τους με την ομορφιά. Στο Instagram, κυκλοφόρησαν βίντεο που έθεταν ερωτήσεις όπως “Μήπως το καφέ είναι το νέο κόκκινο;” και “Μπορεί το ελάχιστο να είναι μέγιστο;”

Η Prada Beauty συνεργάστηκε με δύο καλλιτέχνιδες. Τη makeup artist Lynsey Alexander για τα ίδια τα προϊόντα  (φόρμουλες, υφές, χρώματα) και την Inès Marzat για τα activations των virtual προϊόντων.

Ωστόσο, υπάρχει κάτι που πολλοί, κυρίως νεώτεροι καταναλωτές και πελάτες του οίκου, δεν γνωρίζουν. Το λανσάρισμα του 2023 δεν είναι το πρώτο του brand στον κλάδο της ομορφιάς. Η Prada είχε κυκλοφορήσει ξανά beauty range το 2000 και απέσυρε το σύνολο των προϊόντων λίγο αργότερα. Αυτή τη φορά, όλα δείχνουν πως το εγχείρημα μάλλον πέτυχε. Και το λανσάρισμα της μάσκαρα Prada είναι μια από τις ενδείξεις.

Photo credits: Prada website