Wisdom Kaye: Το νέο πρόσωπο του Ralph Lauren για το Ralph’s Club

Ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στα social media τα τελευταία χρόνια, ο Wisdom Kaye, γίνεται το πρόσωπο του Ralph’s Club του οίκου Ralph Lauren. Και ουδείς ξαφνιάστηκε για αυτό.
Ο οίκος Ralph Lauren είναι από τους φειδωλούς στα λανσαρίσματα. Όμως, όταν πρόκειται να βγάλει νέο άρωμα, και μάλιστα ολοκαίνουργιο πυλώνα, το κάνει σωστά. Το Ralph’s Club έχει ένα από τα πιο ξεκάθαρα brief για στοχευμένα ανδρικό άρωμα. Και πώς μπορεί να είναι διαφορετικά, αφού στηρίζεται σε μια διαχρονική ιδέα και το ανέθεσαν σε έναν από τους καλύτερους εν ζωή σύγχρονους master perfumers. Όμως, είχε την ατυχία να βγει στην καρδιά του covid (μέσα στο 2021). Αν και έκανε αίσθηση στο χώρο (ήταν υποψήφιο για FiFi Award), δεν έκανε εντυπωσιακές πωλήσεις. Τουλάχιστον όχι στον βαθμό που ήλπιζε ο οίκος. Το timing δεν ήταν ευνοϊκό, ωστόσο, όταν κάτι είναι καλό, η αγορά συνήθως το ανακαλύπτει. Φέτος, το brand παρουσιάζει την Eau de Toilette εκδοχή του Ralph’s Club, και επιλέγει ως πρόσωπο της καμπάνιας τον Wisdom Kaye.
@wisdm8 Replying to @Richmond okeke ♬ original sound – Wisdom Kaye
Ποιος είναι ο Wisdom Kaye
Στο TikTok και το Instagram είναι διάσημος ως ο άνθρωπος που δημιούργησε την ορολογία Arcane High Fashion.
@wisdm8 Replying to @west ♬ original sound – Wisdom Kaye
Αμερικανονιγηριανός και γνωστό μοντέλο, ο Wisdom Kaye άρχισε να φτιάχνει βίντεο και να τα ποστάρει στα social media κατά τη διάρκεια της καραντίνας (αρχές του 2020), ενώ σπούδαζε ηλεκτρολόγος μηχανικός στο κολέγιο. Ως τον Ιούλιο, είχε συγκεντρώσει 2 εκατομμύρια ακόλουθους και υπέγραψε συμβόλαιο με την IMG. Από τότε, «ο πιο καλοντυμένος άντρας στο TikTok» έχει συνεργαστεί με οίκους όπως οι Gucci, Dior και Coach, έχει γίνει κριτής στο Project Runway και έχει λάβει δύο συνεχόμενα βραβεία Streamy. Το 2023 μπήκε στη λίστα Forbes “30 under 30”, με τους 30 πιο επιδραστικούς ανθρώπους κάτω από 30 χρονών στη μόδα και την τέχνη. Στο μεταξύ, μοιράζεται με τους εκατομύρια ακολούθους του (13,4 εκατ. στο TikTok και 7,2 εκατ. στο Instagram) μόδα όπως δεν την έχουμε ξαναδεί μέσα από εικόνες υψηλής αισθητικής.
View this post on Instagram
Η σειρά Ralph’s Club του οίκου Ralph Lauren
Ralph’s Club (€115 / 100ml)
Κυκλοφόρησε το 2021 και έκανε αμέσως αίσθηση. Τόσο πολύ, που ήταν ένα από τα 5 υποψήφια αρώματα για Άρωμα της Χρονιάς στην κατηγορία Men’s Prestige στα FiFi Awards 2022. Τα βραβεία αυτά είναι για την αρωματοποιία ό,τι τα Oscars για τον κινηματογράφο. Δεν το πήρε -το 2022 κέρδισε το Hermès H24 Eau de Toilette. Όμως και μόνο το γεγονός πως μπήκε στη short list των 5 επικρατέστερων της χρονιάς λέει πολλά. Ειδικά όταν κυκλοφορούν, πλέον, εκατοντάδες αρώματα κάθε χρόνο.
Δημιουργία ενός θρυλικού ονόματος, του Dominique Ropion, το RC είναι το πιο πρωτοτυπικό, καθαρό fougère που μπορείτε να φέρετε στο μυαλό σας. Λεβάντα και φασκόμηλο στις νότες κορυφής, ξύλο κέδρου στις νότες καρδιάς και γήινο vetiver στη βάση, αποτελεί την πιο κλασική, ίσως, εκδοχή του αρώματος που έχουμε μάθει να αποκαλούμε «ανδρικό». Βάζω τη λέξη σε εισαγωγικά, επειδή τα αρώματα αυτής της κατηγορίας τα αγαπούν και τα φορούν πολύ και οι γυναίκες.
Ralph’s Club Parfum (€117 / 100ml)
Ένα χρόνο μετά, το 2022, κυκλοφόρησε η parfum εκδοχή. Παρόμοια δομή, μεγαλύτερη συμπύκνωση. Επίσης, με γεράνι στις νότες καρδιάς, πατσουλί και το μόριο cashmeran στις νότες βάσης, που δίνουν στο άρωμα μια πιο smokey διάσταση. Δημιουργός και πάλι ο Dominique Ropion.
Ralph’s Club Elixir (€170 / 75ml)
Το Elixir κυκλοφόρησε το 2023. Εδώ ο Ropion είπε να διαφοροποιηθεί αισθητά. Το Elixir, αν και fougère, έχει ξεκάθαρα oriental χαρακτήρα. Τον οφείλει κυρίως στο κάρδαμο, το λιβάνι και τη ρίζα orris που αφήνει ένα ελαφρύ πουδρέ αποτύπωμα. Κατά τη γνώμη μου, το πιο ενδιαφέρον και εντυπωσιακό σε δομή από τα 4 της συλλογής.
Ralph’s Club Eau de Toilette (€100 / 100ml)
Βγήκε στην αγορά στα τέλη του 2024 με πρωταγωνιστή στην καμπάνια του τον Wisdom Kaye. Πάντα στην κατηγορία fougère, το άρωμα αυτό, ωστόσο, είναι ξεκάθαρα πιο φρέσκο. Εδώ είναι σημαντικά πιο έντονη η παρουσία των εσπεριδοειδών, η οποία σχεδόν εκλείπει από τα προηγούμενα. Το άρωμα έχει ενδιαφέρουσα δομή και καλή διάρκεια. Δεν ξέρω εάν έχει τις προδιαγραφές να γίνει κλασικό, σίγουρα όμως είναι φτιαγμένο για να γίνει best seller.