Σε κάποιο σημείο στο έργο του «Ο Ηλίθιος», ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι γράφει πως «Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο». Από το 1869 που έγραψε τη φράση αυτή, πολλά έχουν αλλάξει. Η διαχρονικότητα του νοήματος, ωστόσο, έχει υπερβεί το έργο και η φράση έχει κάνει τη δική της «καριέρα». Αν και πολλοί την επαναλαμβάνουν κατά καιρούς, δεν είναι σίγουρο, ωστόσο, πως την κατανοούν σε όλες τις διαστάσεις της. Σε μια εποχή που η κλιματική κρίση καλπάζει, η L’Oréal Paris δηλώνει πως η ομορφιά κινεί τον κόσμο και στρέφει πλήρως την προσοχή της στη βιωσιμότητα.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: “Γιατί μου αξίζει” | Η γυναίκα πίσω από τη διάσημη φράση

L'Oréal Paris 1 andras gynaika syzytoun

Η κ. Νερίνα Κομιώτη και ο κ. Αλέξης Επιθυμιάδης μιλούν για την ουσία του sustainability και για τον πραγματικό αντίκτυπο που έχει το ηλεκτρονικό αποτύπωμα του καθενός μας στο περιβάλλον.

Εκδήλωση L’Oréal Paris στη Γαλλική Πρεσβεία

Για την εντυπωσιακή εκδήλωση, ολόκληρος ο χώρος του πρώτου ορόφου της πρεσβείας είχε διαμορφωθεί σε δωμάτια. Στον κεντρικό χώρο είχε δημιουργηθεί ένα micro-δάσος με πραγματικά φυτά και το πράσινο κυριαρχούσε. Στα άλλα δωμάτια είδαμε κάποιες από τις τελευταίες προϊόντικες καινοτομίες της εταιρίας, ενώ ένα δωμάτιο ήταν αφιερωμένο στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Μια από αυτές είναι και το Stand Up program, το οποίο βάζει στο επίκεντρο ένα σημαντικό πρόβλημα, την παρενόχληση στο δρόμο, και εστιάζει στην ενημέρωση και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να την σταματήσουμε.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: H Elle Fanning ξεσκεπάζει τα social media σε ένα βίντεο 2 λεπτών

 

 

Όταν ξεκίνησε η παρουσίαση, η κ. Νερίνα Κομιώτη, γενική διευθύντρια του ΣΔΕ και ο κ. Αλέξης Επιθυμιάδης, head of media για την L’Oréal Hellas, έκαναν μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για τον πραγματικό αντίκτυπο που έχει το ηλεκτρονικό αποτύπωμα του καθενός μας στο περιβάλλον. Παράλληλα, έδωσαν πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τον τρόπο που αντιλαμβάνονται οι καταναλωτές τη βιωσιμότητα, ενώ αναφέρθηκαν και σε πρακτικές που υπονομεύουν την συνολική προσπάθεια και δημιουργούν δυσπιστία στους καταναλωτές, όπως το greenwashing. Τη σκυτάλη πήρε η διευθύντρια επικοινωνίας της εταιρίας, κυρία Δήμητρα Πετρίδη, η οποία συνομίλησε με την κυρία Αγγελική Κοσμοπούλου, ιδρύτρια του storymentor.

L'Oréal Paris logotypo

Από την εκδήλωση της L’Oréal Paris στη Γαλλική Πρεσβεία.

L'Oréal Paris louloudia

Από την εντυπωσιακή διακόσμηση στον χώρο της Γαλλικής Πρεσβείας.

L'Oréal Paris afisa

Η L’Oréal Paris είναι η τέταρτη μεγαλύτερη εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως.

Την εκδήλωση προλόγησε η γενική διευθύντρια της L’Oréal Paris, κ. Alessandra Delfini, και παρουσίασε η Δήμητρα Πετρίδη, ενώ χαιρετισμό απηύθυνε και η πρέσβειρα της Γαλλίας στην Ελλάδα, Laurence Auer.

Photo credits: Χαριτωμένη Βόντα