Ήμασταν εκεί: Νέα εποχή για το hair brand Syoss
Η Syoss αλλάζει την εικόνα της, προχωρώντας σε ένα rebranding εκ βάθρων. Το μόνο που μένει ίδιο είναι η υψηλή ποιότητα των προϊόντων.
Η Syoss παρουσίασε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με την υπογραφή «You. Intensified.», που σε ελεύθερη απόδοση σημαίνει εσείς, αλλά πιο έντονες, σηματοδοτώντας μια κομβική αλλαγή στην επικοινωνία της. Σύμφωνα με το ίδιο το brand, η σημαντική αυτή επανεκκίνηση επιβεβαιώνει την αποστολή της μάρκας να προσφέρει επαγγελματική απόδοση σε κάθε στάδιο της μεταμόρφωσης των μαλλιών. Στην παρουσίαση που έγινε προ ημερών στο Ωδείο Αθηνών, το brand παρουσίασε την αλλαγή του λογοτύπου, μαζί με το σύνολο των προϊόντων της μάρκας, η οποία κρατά σημαντικό μερίδιο αγοράς στο κανάλι της ευρείας διανομής.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Τα τρία λάθη στο λούσιμο που φθείρουν τα μαλλιά
Η Χριστίνα Μπόμπα είναι για δεύτερη χρονιά η Syoss Local Brand Ambassador
Στο event, εκτός από τους εκπροσώπους του brand, ήταν και η Χριστίνα Μπόμπα, η οποία είναι για δεύτερη χρονιά η Ελληνίδα πρέσβειρα της εταιρίας για τον μεγάλο πυλώνα των βαφών μαλλιών. Όπως ανέφερε και η ίδια κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, τα μαλλιά της αποτελούν σημαντικό κομμάτι της εικόνας της. H φροντίδα με τα αγαπημένα της προϊόντα Syoss διασφαλίζει πως είναι πάντα υγιή και λαμπερά.
View this post on Instagram
“Enter the Intense”
Με συνεχή δέσμευση στην καινοτομία, η Syoss θέτει τον καταναλωτή στο επίκεντρο της προσοχής. Ξεκινώντας από τις προσδοκίες και τις αντιλήψεις των χρηστών, η μάρκα ενισχύει τα δυνατά της σημεία. Παράλληλα, υπόσχεται μια πραγματικά έντονη εμπειρία μαλλιών – σχεδιασμένη να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να ζουν κάθε στιγμή με περισσότερο βάθος. Διατηρώντας τις ιαπωνικές της ρίζες και κοιτάζοντας προς το μέλλον, η Syoss προτείνει ένα ανανεωμένο σχέδιο και μια σαγηνευτική καμπάνια, που διαδραματίζεται σε ένα σκοτεινό αισθητηριακό σύμπαν, όπου οι αισθήσεις ζωντανεύουν.
Στο πλαίσιο αυτό, το “You. Intensified.” παίρνει μορφή μανιφέστου αυτοπεποίθησης, ένας χώρος φινέτσας, μυστηρίου και δύναμης έκφρασης. Η καμπάνια αποτυπώνει τη στιγμή που εισέρχεστε στο μαύρο σύμπαν της Syoss. Μια εμπειρία αισθήσεων από την οποία ξεκινά μια βαθιά, εορταστική μεταμόρφωση. Το «You. Intensified.» είναι η υπόσχεση του brand στις καταναλώτριές του ότι τα μαλλιά τους θα ακτινοβολούν αυτοπεποίθηση και ένταση.
Στην καρδιά της νέας σειράς Syoss είναι η ανανεωμένη σειρά Keratin, η οποία περιέχει την υψηλότερη συγκέντρωση κερατίνης στην ιστορία της μάρκας. Στόχος, ορατά πιο υγιή, πιο δυνατά και λαμπερά μαλλιά, ανεξάρτητα από τον τύπο τους.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Το diamond cut είναι η νέα viral τεχνική κουρέματος | Θα τη δοκιμάζατε;
Syoss calling Tokyo
Η Kiyoko Odo, Creative Director της Syoss και καταξιωμένη hairstylist, υποστηρίζει με τη διεθνή της εμπειρία το όραμα της μάρκας. Αντλώντας έμπνευση από τις τάσεις στο hairstyling, τη μόδα και τον τρόπο ζωής, αλλά πιστή στις ιαπωνικές παραδόσεις, η Kiyoko σκιαγραφεί μια νέα γλώσσα μαλλιών. Μια γλώσσα που είναι βαθιά, εκφραστική και έντονη.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, υπήρχε μια μεγάλη οθόνη μέσα από την οποία η ίδια η Kiyoko Odo συμμετείχε με virtual τρόπο στην εκδήλωση, απευθύνοντας έναν σύντομο χαιρετισμό. Η διάσημη hairstylist δηλώνει πως η ένταξή της στην ομάδα της Syoss ήταν μια βαθιά συγκινητική εμπειρία. Συγκινητική επειδή την έφερε σε επαφή με τα παιδικά της χρόνια στην Ιαπωνία. “Αυτή η επανεκκίνηση με συγκινεί περισσότερο από ποτέ, καθώς αντανακλά την κληρονομιά και τον επαγγελματισμό που ορίζουν τη μάρκα. Είμαι ενθουσιασμένη που συνεισφέρω σε αυτό το νέο κεφάλαιο και ανυπομονώ να πάω την ένταση της Syoss παραπέρα. Στις ζωές και τις συμπεριφορές των καταναλωτών”, δήλωσε η Kiyoko Odo.
Photo credit: Χαριτωμένη Βόντα