Η παρουσίαση έγινε πριν λίγες μέρες στην καρδιά της Αθήνας. Έλαβε χώρα σε ένα location τόσο αναπάντεχο όσο το ίδιο το brand. Ένας μικρός κήπος σε ένα rooftop στην Μητροπόλεως έγινε σημείο φιλοξενίας και αναφοράς για το ολοκαίνουργιο brand Hellenist και τον δημιουργό του, Jean-David Jacoby. Η Hellenist, που συνδυάζει την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά με τη σύγχρονη τέχνη της αρωματοποιίας παρουσίασε τα πρώτα 3 της αρώματα μόλις τον Οκτώβριο του 2024. Με παραγωγή στη Γαλλία και προμηθευτές από τη Μεσόγειο, η φιλοσοφία του brand εστιάζει στην ανάδειξη της ελληνικής μυθολογίας και της φυσικής ομορφιάς μέσω πολυτελών αρωμάτων και προϊόντων υψηλής ποιότητας.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: 3 νέα αρώματα από αρωματοποιούς δεύτερης γενιάς

Hellenist, ένα ανερχόμενο brand υψηλής αρωματοποιίας

Με την ευκαιρία της παρουσίασης, ζήτησα από τον ιδρυτή και καλλιτεχνικό διευθυντή του brand, Jean-David Jacoby, να πει δύο λόγια για τους αναγνώστες του The Fashion Bible.

The Fashion Bible: Γιατί Hellenist;

Jean-David Jacoby: Η Hellenist είναι ένα ερωτικό γράμμα προς την Ελλάδα. Ήρθα για πρώτη φορά στη χώρα έξι ετών, σε ένα ταξίδι με τους γονείς μου. Νομίζω πως τότε την ερωτεύτηκα ακαριαία. Το ταξίδι αυτό με σημάδεψε έντονα. Δεν ήταν μόνο η πολιτιστική πλευρά, ή η μυθολογία, ήταν και όλες αυτές οι ιστορίες που άκουγα, που έκαναν την παιδική μου φαντασία να καλπάζει. Μετά, ήταν τα τοπία, οι μυρωδιές, όλα αυτά με άγγιξαν πολύ βαθιά. Κι όταν θέλησα να δημιουργήσω ένα brand αρωμάτων, το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν αυτός ο τόπος ως σημείο αναφοράς, και ως έμπνευση. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν ελάχιστες Ελληνικές μάρκες υψηλής αρωματοποιίας. Σκέφτηκα πως εκεί υπάρχει μια θέση από την οποία μπορούμε να διηγηθούμε ιστορίες. Είτε στην Κίνα, είτε στις Ηνωμένες Πολιτείες, είτε οπουδήποτε, όταν μιλάμε για Ελληνική Μυθολογία, όλοι καταλαβαίνουν τί λέμε. Είναι μια παγκόσμια γλώσσα.

TFB: Άρα, ο στόχος της Hellenist είναι να διηγηθεί ιστορίες;

J-D. J: Και όχι μόνο. Αυτό που ήθελα είναι να δημιουργήσω το βήμα που θα ενώσει το παρελθόν με το παρόν. Πολλές μυρωδιές του χθες είναι ίδιες με τις μυρωδιές του σήμερα. Πιστεύω ειλικρινά πως μπορούμε να συνδέσουμε την αρχαιότητα με το σήμερα, μέσα από το άρωμα.

TFB: H Hellenist συνεργάζεται ήδη με σημαντικούς αρωματοποιούς…

J-D. J: Ο δικός μου ρόλος είναι η καλλιτεχνική διεύθυνση και η αξιολόγηση του κάθε προϊόντος μέχρι να φτάσουμε στο τελικό. Γνωρίζω καλά τις πρώτες ύλες, μπορώ να αξιολογήσω πότε χρειάζεται προσθήκη ή αφαίρεση ενός συστατικού, όμως δεν είμαι χημικός. Για τη δημιουργία των αρωμάτων καθαυτή, έχουμε συνεργαστεί με σημαντικά ονόματα. Η Suzy Le Helley έχει φτιάξει το Les Bras de Morphée και το À l’ombre d’Artémis, η Alexandra Carlin το Le Chant d’Achille  και ο Pierre Guéros το τελευταίο μας, Les Dieux aux Bains. Ο Pierre, μάλιστα, έχει ελληνική καταγωγή.

TFB: Σε πόσες χώρες εξάγει το brand;

J-D. J: Πέραν της Ελλάδας, της Γαλλίας και των Ηνωμένων Πολιτειών, τα προϊόντα μας είναι στην Ιταλία, στις Κάτω Χώρες, σύντομα στην Κροατία, την Ιαπωνία και την Κίνα.

TFB: Εντυπωσιακό για ένα brand που έχει μόλις μερικούς μήνες ζωής.

J-D. J: Ναι, είναι απίστευτο. Και είναι ένας ακόμα λόγος να είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας.

Hellenist Trivia

Hellenist brand launch 3

  • Η γκάμα περιλαμβάνει τέσσερις βασικές δημιουργίες: Le Chant d’Achille, À l’ombre d’Artémis, Les Bras de Morphée και το πιο πρόσφατο Les Dieux aux Bains
  • Τα αρώματα είναι σε μπουκάλια των 100 ml με τιμή €168. Επιπλέον, υπάρχουν μικρότερες συσκευασίες των 15 ml, με τιμή €38. Η εταιρεία διαθέτει επίσης discovery kit με τρία αρώματα των 15 ml στην τιμή των €98.
  • Εκτός από τα αρώματα, η Hellenist προσφέρει και άλλα προϊόντα, όπως κεριά αρωματισμένα με το όνομα Moissons Célestes (Celestial Harvests) και το άρωμα Lavande Olympe (Lavender Olympus), σε συσκευασίες των 180 g με τιμή €78.
  • Θα τα βρείτε στο site του brand, και στην καρδιά της Αθήνας (κατάστημα αρωμάτων στο ισόγειο του ξενοδοχείου King George, Σύνταγμα)

Photo credit: Χαριτωμένη Βόντα