Η Sephora παρουσιάζει τη νέα της signature καμπάνια “We Belong To Something Beautiful”. Η καμπάνια είναι σε συνεργασία με τη Haus Labs by Lady Gaga και το Born This Way Foundation. Στο επίκεντρο της καμπάνιας, μια νέα ταινία μικρού μήκους. Πρωταγωνίστρια η Lady Gaga, η οποία εξιστορεί τη δική της οπτική για την ομορφιά ως κομμάτι μιας ευγενικής, συμπεριληπτικής, χαρούμενης και γεμάτης έμπνευση κοινότητας. Μιας κοινότητας στην οποία όλοι μπορούν με ασφάλεια να εξερευνούν και να εκφράζουν τον εαυτό τους.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Sephora Summer Vibes πάρτι | 5 προϊόντα που ξεχωρίσαμε

Η Sephora γιορτάζει το Pride μέσω του Kindness in Community Fund

Από 1 έως 30 Ιουνίου, €1 από κάθε αγορά προϊόντος Haus Labs στη Sephora θα πηγαίνει στο Born This Way Foundation. Το ίδρυμα αυτό είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που ίδρυσε η Lady Gaga και η μητέρα της, Cynthia Germanotta. Σκοπός του η ενδυνάμωση και υποστήριξη της ψυχικής υγείας των νέων.

“Η Haus Labs πιστεύει ότι η καλλιτεχνική έκφραση είναι εργαλείο ενδυνάμωσης,” δήλωσε η Angela Simpson, Chief Marketing Officer της Haus Labs by Lady Gaga. “Αυτή η καμπάνια αφορά το να είμαστε ο εαυτός μας, αλλά και να γιορτάζουμε αυτό που μας κάνει μοναδικούς. Νιώθουμε υπερήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Sephora. Κυρίως, για το γεγονός πως στηρίζουμε τη νέα γενιά ανθρώπων που φέρνουν την αλλαγή.”

Οι δωρεές θα στηρίξουν το Kindness in Community Fund, ένα παγκόσμιο πρόγραμμα που υποστηρίζει grassroots οργανισμούς. Οι οργανισμοί αυτοί προσφέρουν ασφαλείς χώρους και πόρους ψυχικής υγείας για τους νέους. Η συγκεκριμένη επιλογή αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Sephora και του Born This Way Foundation για έναν πιο ευγενικό και θαρραλέο κόσμο.

“Το πάθος των νέων καθοδηγεί το Born This Way Foundation. Είναι ένα κοινό μας όραμα με την κόρη μου, Lady Gaga”, δήλωσε η Cynthia Germanotta, Πρόεδρος και Συνιδρύτρια του Foundation. “Είναι τιμή μας η συνεργασία με τη Sephora, αλλά και τη Haus Labs. Στόχος μας, να μεταφέρουμε το μήνυμα σε ακόμη περισσότερους νέους ότι τους βλέπουμε, τους εκτιμούμε και τους υποστηρίζουμε.”

Πώς θα λειτουργήσει η συνέργεια

Η Sephora και το Born This Way Foundation καλούν το κοινό να προτείνει οργανισμούς με θετικό αντίκτυπο στην LGBTQIA+ κοινότητα, ώστε να λάβουν επιχορήγηση. Οι υποψηφιότητες γίνονται δεκτές μέσω της ιστοσελίδας του Foundation έως τις 30 Ιουνίου. Όσο για την ανακοίνωση των οργανισμών που θα λάβουν επιχορήγηση, θα γίνει μέχρι τον Δεκέμβριο του 2025.

Οι δωρεές θα είναι από 20 αγορές του δικτύου της Sephora. Μεταξύ των αγορών αυτών, Ελλάδα, Βουλγαρία, Καναδάς, Τσεχία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ιταλία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ταϊλάνδη, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες.

Sephora Brave Spaces και “Hearts not Hate”

Παράλληλα, η Sephora επαναφέρει τα Brave Spaces σε επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως κατά τη διάρκεια του Pride Month. Τα Brave Spaces είναι ασφαλείς, φιλόξενοι χώροι όπου τα μέλη της LGBTQIA+ κοινότητας, αλλά και οι δικοί τους άνθρωποι τους μπορούν να φτιάξουν ελεύθερα τα Pride looks τους. Κι αν θέλουν, να αλλάξουν μετά τον εορτασμό. Εκπαιδευμένοι Sephora Beauty Advisors θα είναι εκεί για να βοηθήσουν με σεβασμό και φροντίδα.

Στο πλαίσιο αυτό, η Sephora ξεκίνησε πρόσφατα το πρόγραμμα Hearts not Hate στην Ευρώπη. Η πρωτοβουλία στοχεύει στη δημιουργία ενός θετικού και ασφαλούς ψηφιακού περιβάλλοντος, μέσω αυστηρών κανόνων διαχείρισης και moderation στα social media. Ενσαρκώνει τις θεμελιώδεις αξίες και τη φιλοσοφία της Sephora, ενθαρρύνοντας την κοινότητα να συμβάλλει σε ένα ενταξιακό, ανοιχτό και υποστηρικτικό online περιβάλλον.

Photo credit: Sephora