Χορός, ένταση, χαμηλός φωτισμός. Η σκηνή, κρυμμένη σε ένα κρυστάλλινο πώμα, ανοίγει σε θερμούς τόνους σέπια και αποκαλύπτει ένα ξέφρενο πάρτυ με δεκάδες νεαρόκοσμο, γυναίκες και άνδρες. Ένας από όλους τραβάει την προσοχή. Ο νεαρός άνδρας μοιάζει να μαγνητίζει τον φακό, που κάνει ζουμ στο πρόσωπο, στο λαιμό, στην κίνηση, στο βλέμμα του. Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία πως ο φακός τον λατρεύει. Ο ηθοποιός Nicholas Galitzine είναι το πρόσωπο του brand Emporio Armani για το νέο άρωμα Stronger with You Parfum. Όλα δείχνουν πως η επιλογή είναι άκρως επιτυχημένη.

Από το Hollywood στον Armani

“Ο Nicholas είναι ένας ηθοποιός με αξιοσημείωτη ευελιξία”, έχει δηλώσει ο ίδιος ο Giorgio Armani για τον νέο ambassador του brand, εξηγώντας πως αυτό που βρίσκει ως το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο στον ηθοποιό είναι το βαθύ, έντονο, γεμάτο μαγνητισμό βλέμμα του.

Προφανώς, το κοινό συμφωνεί απόλυτα με τον μετρ, αφού στηρίζει με εμφατικό τρόπο τις κινήσεις καριέρας του νεαρού. Πρόσφατα, ο Galitzine πρωταγωνίστησε με την Anne Hathaway στην ταινία της Prime Video, “The Idea of ​​You”. Το τρέιλερ του φιλμ, που έκανε σχεδόν 50 εκατ. views μέσα στις 2 πρώτες εβδομάδες προβολής, έσπασε κάθε ρεκόρ. Είναι το πιο προβεβλημένο σε σχέση με τα τρέιλερ κάθε άλλου αντίστοιχου φιλμ, τοποθετώντας την ταινία στην κορυφή των rom-com των Amazon MGM Studios. Όχι κι άσχημα για έναν ηθοποιό που ουσιαστικά τώρα ξεκινάει την καριέρα του.

Stronger With You Parfum

Η καμπάνια για το ολοκαίνουργιο Stronger With You Parfum του Emporio Armani, ξεκινάει αυτόν τον μήνα. Το άρωμα είναι flanker του πολύ πετυχημένου πυλώνα Stronger with You που πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το 2017. To Stronger with You είναι διαρκώς μεταξύ των best sellers από το 2009 που πρωτοκυκλοφόρησε.

Σύμφωνα με τον οίκο, το νέο άρωμα ισορροπεί ανάμεσα σε δύο κατηγορίες. Από την μια είναι Oriental χάρις στην πλούσια βανίλια της βάσης. Από την άλλη, είναι και Fougère, χάρις στη λεβάντα και το φασκόμηλο που στρογγυλεύουν την ένταση στις νότες καρδιάς. Ωστόσο, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι η νότα κάστανου στη βάση, που ενισχύει τη βανίλια και της δίνει μια ακόμα πιο gourmand και ταυτόχρονα ζεστή διάσταση.

Το βίντεο της καμπάνιας

Για την καμπάνια αυτή δούλεψαν σημαντικά ονόματα. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον σκηνοθέτη Jonathan Alric, τη Georgia Pendlebury στο styling, και τη Harley Weir στη διεύθυνση φωτογραφίας. H μουσική του video είναι το Born Slippy των Underworld. Ειδικά για το τραγούδι, το οποίο ο Galitzine χόρευε ασταμάτητα κατά τη διάρκεια του 12ωρου γυρίσματος, δήλωσε πως δεν τον κούρασε καθόλου. Αντίθετα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικα “ίσως είναι η πρώτη φορά που πέρασα τόσο καλά σε γύρισμα.”