Πιο δυνατά μαλλιά: Η Shakira λανσάρει τη δική της hair σειρά
Για κάθε γυναίκα που έχει κλάψει στο κομμωτήριο η Shakira την καταλαβαίνει και λανσάρει τη δική της hair σειρά, Isima.
Her hips don’t lie, αλλά ούτε και τα μαλλιά της: η Shakira, παγκόσμια σταρ με περισσότερες από τρεις δεκαετίες καριέρας, κάνει το επόμενο βήμα στον κόσμο της ομορφιάς παρουσιάζοντας τη δική της σειρά περιποίησης μαλλιών, Isima. Η συλλογή των οκτώ προϊόντων κάνει το ντεμπούτο της αυτό τον μήνα μέσω της ιστοσελίδας της. Από τον Ιούλιο θα υπάρχει αποκλειστικά στην αλυσίδα Ulta Beauty. Όσο για τις τιμές, είναι από 32 έως 42 δολάρια.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: 5 συμπληρώματα διατροφής για δέρμα, μαλλιά και νύχια
Σε μια ανοιξιάτικη μέρα στη Νέα Υόρκη, η Shakira παρουσίασε το brand σε στελέχη του χώρου με την ίδια αυτοπεποίθηση που επιδεικνύει πάνω στη σκηνή. Άλλωστε, όπως είπε, θεωρεί την Isima ένα από τα πιο προσωπικά της πρότζεκτ. “Τα μαλλιά μου είναι η ταυτότητά μου εδώ και πολύ καιρό”, δήλωσε. “Έχω μια σχέση αγάπης-μίσους μαζί τους. Τα χρειάζομαι, τα αγαπώ, αλλά πολλές φορές με κάνουν να υποφέρω”.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Step Cut: Το πιο hot κούρεμα για μακριά μαλλιά
Μιλώντας σε γυναίκες που, όπως κι εκείνη, έχουν ταλαιπωρημένα ή απαιτητικά μαλλιά, η Shakira αναφέρει ότι δεν έβρισκε προϊόντα που να της ταιριάζουν. Έτσι, τα δημιούργησε μόνη της ή μάλλον, με τη βοήθεια μιας ομάδας επιστημόνων και ειδικών από τον χώρο της ομορφιάς. Το αποτέλεσμα, μετά από δύο χρόνια ανάπτυξης, είναι η σειρά Isima, η οποία αντιμετωπίζει τις ανάγκες των μαλλιών με μια ολιστική προσέγγιση που επικεντρώνεται στο τριχωτό της κεφαλής, τις φολίδες και την επιφάνεια της τρίχας.
Μεταξύ των προϊόντων που ξεχωρίζουν είναι:
- Reset Clarifying Shampoo
- Iconic Densifying Scalp Serum
- Delicia Reparative Hair Oil (με δράση κατά του φριζαρίσματος για 96 ώρες)
- Curls Don’t Lie Curl Perfector
- All In Restorative Leave-In Conditioner (μειώνει το σπάσιμο των μαλλιών κατά 5 φορές από την πρώτη χρήση)
- Riquísima Hydrating Shampoo
- Suavísima Hydrating Conditioner
- Súperbomba Triple Repair Peptide Mask
Η ομάδα και η φιλοσοφία της Isima
Η επιστημονική ομάδα της Isima ηγείται από τον Anthony Potin, βετεράνο της L’Oréal, ενώ στη διοικητική ομάδα συμμετέχουν επίσης οι Andreea Diaconescu (Chief Marketing Officer) και Sid Katari (CEO). Ο τελευταίος είναι από τον χώρο της πολυτελούς περιποίησης μαλλιών (Oribe) και δηλώνει ότι η ιδέα της Isima ξεκίνησε από τη διαπίστωση ότι η αγορά απλουστεύει τις ανάγκες των καταναλωτών, αφήνοντας πολλές γυναίκες χωρίς λύσεις.
Η φιλοσοφία της Isima είναι γύρω από τη δυναμική σχέση που έχουν οι γυναίκες με τα μαλλιά τους. «Έχω φύγει τόσες φορές από το κομμωτήριο με κλάματα», λέει χαρακτηριστικά η Shakira, για όλες τις φορές που οι βαφές έκαψαν τα μαλλιά της. Η προσωπική της εμπειρία έγινε κινητήριος δύναμη για να δημιουργήσει προϊόντα με σεβασμό στις πολύπλοκες ανάγκες των μαλλιών.
Το όνομα Isima είναι ισπανικό υπερθετικό επίθημα. Κάθε προϊόν έχει «γεύση» και χαρακτήρα Λατινικής Αμερικής, από το Riquísima (πλουσιότατη) μέχρι το Suavísima (απαλότατη). “Ήθελα το brand να εμπνέει τις γυναίκες και να τις ενδυναμώνει”, είπε η Shakira. “Δεν πιστεύω ότι το “less is more” ισχύει για τα μαλλιά, στα δικά μου, πάντα χρειάζεται περισσότερο”.
Η λατινική κουλτούρα στα μαλλιά μας
Υπάρχει η αίσθηση πως η αγορά celebrity beauty brands είναι σε φάση κορεσμού. Η Isima, ωστόσο, μοιάζει να έχει όλα τα συστατικά για να ξεχωρίσει: αυθεντικότητα, επιστημονική βάση και πολιτισμική ταυτότητα. Η Shakira θέλει το brand της να εκφράζει τη λατινική κουλτούρα όχι μόνο αισθητικά αλλά και ουσιαστικά, μέσα από τη διαφορετικότητα των αναγκών και τη σημασία που έχουν τα μαλλιά για την ταυτότητα μιας γυναίκας.
Η συνεργασία με την Ulta δεν ήταν τυχαία. Σύμφωνα με την Penny Coy, αντιπρόεδρο της Ulta Beauty, η Isima εντάσσεται στην πλατφόρμα Conscious Beauty του καταστήματος, πληρώντας όλες τις προϋποθέσεις. Καθαρά συστατικά, vegan συνθέσεις, βιώσιμες συσκευασίες, cruelty-free πολιτική και κοινωνική προσφορά μέσω του ανθρωπιστικού έργου της Shakira.
Ο στόχος είναι η παγκόσμια επέκταση, και η αρχή από τις ΗΠΑ και το ισπανόφωνο κοινό. Όπως λέει ο Katari, “η φωνή της Shakira έχει απήχηση παγκοσμίως. Τα μαλλιά είναι ένα πεδίο που έχει ανάγκη από καινοτομία και συμπερίληψη”.
Η ίδια η Shakira δεν σταματά να σχεδιάζει το επόμενο βήμα. “Έχω ήδη ιδέες για το τι θα λανσάρουμε στη συνέχεια. Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω, να πειραματίζομαι και να προσφέρω πραγματικές λύσεις για πραγματικά προβλήματα”.
Αν τα μαλλιά είναι έκφραση ταυτότητας, τότε η Isima είναι η δική της προσωπική εξομολόγηση. Και εμείς είμαστε εδώ για να τη δοκιμάσουμε.
Photo credit: @shakira, @isima/IG