Η Maybelline ανακοίνωσε επίσημα ότι η Miley Cyrus είναι το νέο παγκόσμιο πρόσωπό της. Σύμφωνα με το brand, η ακαταμάχητη αυτοπεποίθηση της Cyrus και οι στενοί της δεσμοί με τον κόσμο της ομορφιάς ήταν οι βασικοί λόγοι για τη συνεργασία. Παράλληλα, η σταρ παρουσίασε τη δική της εκδοχή του εμβληματικού jingle «Maybe it’s Maybelline», σηματοδοτώντας μία νέα εποχή για το brand.

Διαβάστε ακόμη: Γιατί η Miley Cyrus λέει «όχι» στις περιοδείες;

Η συνεργασία της τραγουδίστριας-στιχουργού με το εμβληματικό jingle «Maybe it’s Maybelline» ξυπνά νοσταλγία τόσο στους Millennials όσο και στις γενιές Gen Z. Είναι μία ζεστή ανάμνηση για όσους μεγάλωσαν με τη μουσική της Cyrus, είτε ως η ίδια είτε ως Hannah Montana, και το «Maybe it’s Maybelline» αντηχεί σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και CD players.

Διαβάστε ακόμη: Miley Cyrus: Στο club του δισεκατομμυρίου με Mugler

Η καμπάνια, που δείχνει τη Miley να ηχογραφεί το jingle στα Electric Lady Studios και να χορεύει σε ταράτσα της Νέας Υόρκης, προκαλεί νοσταλγία και στην ίδια την πρέσβειρα. «Θυμάμαι να τραγουδάω το jingle της Maybelline όταν ήμουν παιδί και να φαντάζομαι ότι ήμουν εγώ στην οθόνη. Τώρα, πραγματικά είμαι», μοιράζεται η Cyrus με αφορμή τον νέο της ρόλο. Η Miley θα πρωταγωνιστήσει επίσης σε καμπάνιες για τα πιο iconic προϊόντα του brand αλλά και για τις τελευταίες του καινοτομίες.

Η συνεργασία συνδέει δύο βασικά κομμάτια του εαυτού της

Για τη Cyrus, η ομορφιά αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταυτότητάς της ως καλλιτέχνη, γι’ αυτό και η συνεργασία με τη Maybelline είχε προσωπικό χαρακτήρα. «Αυτή η συνεργασία συνδέει δύο βασικά κομμάτια του εαυτού μου. Δεν μπορείς να αφαιρέσεις το μακιγιάζ από τη μουσική. Στη μουσική, η performance και η ειλικρίνεια είναι αλληλένδετες και το μακιγιάζ ενισχύει και τα δύο. Είναι ο τρόπος μου να εκφράζω την αλήθεια μου χωρίς να πω λέξη. Η Maybelline μοιράζεται την πεποίθησή μου ότι το μακιγιάζ πρέπει να είναι εκφραστικό και συνεχώς εξελισσόμενο. Συνεργαζόμενη με ένα brand που γιορτάζει τις αξίες, την αυτοέκφραση και το παιχνίδι, ένιωσα ότι ήταν η πιο φυσική επιλογή για αυτή τη φάση της ζωής μου», αναφέρει η τραγουδίστρια σε δελτίο Τύπου.

Η καμπάνια αυτή δείχνει ότι η ομορφιά είναι ρευστή, ότι η αυτοπεποίθηση μπορεί να εκφραστεί με εκατομμύρια τρόπους και ότι όλα αυτά υπήρχαν μέσα σου από την αρχή.

– Miley Cyrus

Ως παγκόσμιο πρόσωπο της Maybelline, η Cyrus θα πρωταγωνιστήσει σε νέα λανσαρίσματα, προσπαθώντας να γεφυρώσει το πάθος της για το μακιγιάζ με την καριέρα της στη μουσική. Το brand επισημαίνει ότι η δημιουργικότητά της  θα φέρει μία πιο προσωπική προσέγγιση στον κόσμο της ομορφιάς. Η καμπάνια, που επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση του κοινού τους, είναι μόνο η αρχή μίας μακροχρόνιας συνεργασίας.