Εβδομάδα Μόδας Νέας Υόρκης: Τα νέα fashion brands που ήρθαν για να μείνουν
Αυτοί οι πέντε σχεδιαστές και τα brand τους είναι τα φετινά SOS που πρέπει να τσεκάρετε στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
Στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης μην αγνοήσετε τους νέους σχεδιαστές που κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στο CFDA. Κάποιους ίσως τους αναγνωρίζετε, όπως το Lii, το νέο brand που ίδρυσε ο 24χρονος σχεδιαστής Zane Li και που έχει ήδη τραβήξει το βλέμμα της Greta Lee και της Ayo Edebiri. Υπάρχει επίσης η λατρεμένη cult-μάρκα κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας, 6397, που μετά από 12 χρόνια κάνει την πρώτη της παρουσίαση σε στυλ σαλόνι στο NYFW.
Διαβάστε ακόμη: Anna Shui SS 2026 | Boho, 90s και δαντέλα: Πόσο να τα αντέξεις πια;
Επιπλέον, η Jac Cameron, συνιδρύτρια του Ayr, επιστρέφει με το βιώσιμο denim brand της, Rùadh. Οι Amir Taghi και Dwarmis Concepción φέρνουν ζωντάνια στα ομώνυμα brands τους μέσω επιρροών από τις αντίστοιχες καταβολές τους. Όμως κάθε σχεδιαστής έχει τη δική του ιστορία να αφηγηθεί και θα το κάνει σε μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες της FASHION έως τις 16 Σεπτεμβρίου. Γνωρίστε τους πέντε νέους σχεδιαστές και τα brand τους.
Διαβάστε ακόμη: Calvin Klein SS’26: Τα ρούχα που θέλουμε να φοράμε κάθε μέρα
Lii – Zane Li
Ο Zane Li αποδεικνύει ότι όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Ένα μόλις χρόνο μετά τη μετακόμισή του από το Chongqing της Κίνας στη Νέα Υόρκη για να σπουδάσει στο Fashion Institute of Technology, χτύπησε η πανδημία. Ξαφνικά, αναγκάστηκε να μπει σε καραντίνα και να ολοκληρώσει τα μαθήματα pattern-making και draping μέσα στο διαμέρισμά του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μετά την αποφοίτησή του, ενώ οι συνομήλικοί του κατευθύνονταν σε μεγάλα brand, ο Li αποφάσισε να ξεκινήσει μόνος του. Η πρώτη του συλλογή το 2024 απέσπασε εξαιρετικές κριτικές και τράβηξε την προσοχή του Τύπου και του Ssense, που έκανε αποκλειστική παραγγελία.
Τα κομμάτια του χαρακτηρίζονται από μια απλότητα με σχεδόν γεωμετρική αισθητική. Θέλει να “χτίσει μια γκαρνταρόμπα που κινείται μεταξύ πρακτικότητας και φαντασίας” και να “συνδυάσει το casualness με το formalness.” Η άνοιξη 2026 θα είναι η πρώτη συνεργασία του με τη Nike, χρησιμοποιώντας τα υλικά της για μερικά looks.
6397 – Stella Ishii & Lizzie Owens
Η χημεία ανάμεσα στη Stella Ishii και τη Lizzie Owens είναι εμφανής. Το 6397, που ιδρύθηκε το 2013, έχει για χρόνια ένα πιστό αλλά διακριτικό κοινό. Μετά την πανδημία, η Owens εντάχθηκε στο brand, φέρνοντας μια νεανική οπτική και μια δυναμική προσέγγιση στα υλικά και τις αναλογίες των ρούχων, εμπνευσμένη από την εμπειρία της στη menswear. Το αποτέλεσμα; Ένα brand που περνάει από την κατηγορία “αν ξέρεις, ξέρεις” σε “πρέπει να το γνωρίζεις.”
Rùadh – Jac Cameron
Η Jac Cameron, ειδικός στο denim με εμπειρία σε Abercrombie & Fitch, Calvin Klein και Madewell, συνδυάζει τη βιωσιμότητα και την αριστοτεχνία σε κάθε κομμάτι Rùadh. Το brand λανσαρίστηκε με pending B Corp status και το denim παράγεται στις ΗΠΑ από πιστοποιημένο εργοστάσιο. Στην άνοιξη 2026 θα προστεθεί tailoring ιταλικής κατασκευής σε βαμβακερά πουκάμισα. Rùadh σημαίνει “κόκκινο” στα σκωτσέζικα, αλλά σχετίζεται ιστορικά με την ανθεκτικότητα και τη δύναμη, ιδανικό όνομα για μια μάρκα που θέλει να αφήσει το αποτύπωμά της στη μόδα.
Amir Taghi
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που ο Amir Taghi παρουσιάζει στο NYFW, αυτή η εμφάνιση είναι ιδιαίτερη. Συνδυάζει τις περσικές και τεξανικές ρίζες του σε συλλογές με layers, κεντήματα και έντονα prints. Η άνοιξη 2026 του Taghi απευθύνεται σε γυναίκες 40 έως 80 ετών, που θέλουν να είναι ταυτόχρονα κομψές και εκφραστικές, με έναν αέρα “Lady Gaga της εποχής της” όπως περιγράφει τη μούσα του, Googoosh.
Dwarmis Concepción
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Dwarmis Concepción ξεκίνησε τη δημιουργία της brand ως “για την καθημερινή γυναίκα.” Με έμπνευση από τη μουσική, το χορό και τις αναμνήσεις της από την Καραϊβική, τα κομμάτια της είναι ζωντανά, έντονα και με κίνηση. Από βαμβακερές pencil φούστες μέχρι swinging trench coats και φωτεινά tops, η αισθητική της συνδυάζει την πόλη και την ύπαιθρο με θηλυκότητα και τόλμη.
Photo credit: Instagram / sites των brands