Μετά το εντυπωσιακό της ντεμπούτο της συλλογής Άνοιξης/Καλοκαιριού 2025 Λατομεία Διονύσου στην Αθήνα, η COS, το λονδρέζικο label που έχει κατακτήσει τις καρδιές των fashion insiders με τη μινιμαλιστική του αισθητική, επέστρεψε στη Νέα Υόρκη. Αυτήν τη φορά κατέλαβε τον βιομηχανικό χώρο του Greenpoint Terminal Warehouse στο Μπρούκλιν, τον οποίο μετέτρεψε σε ένα απέραντο λευκό κουτί. Ένα σκηνικό που το ίδιο το brand χαρακτήρισε ως «θέαμα μοντερνιστικής κομψότητας».

Διαβάστε ακόμη: Tory Burch SS’26: Νοσταλγία, χρώμα και… αντιγραφές

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη, με ένα λαμπερό κοινό που περιλάμβανε τη Naomi Watts, Jodie Turner-Smith και Lauryn Hill. Η παρουσία τέτοιων προσωπικοτήτων δεν ήταν τυχαία, αλλά αποτέλεσμα της στρατηγικής επένδυσης που έχει κάνει η COS στα δύο ετήσια runway shows της, τα οποία πλέον συγκαταλέγονται στα πιο αναμενόμενα του διεθνούς ημερολογίου μόδας.

Διαβάστε ακόμη: Totême SS’26: Η ήσυχη πολυτέλεια είναι ακόμα εδώ αλλά δεν έχει τίποτα καινούριο να πει

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Στην πασαρέλα, η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 κινήθηκε ανάμεσα στη διακριτική πολυτέλεια και την καλλιτεχνική χειρονομία. Η δημιουργική διευθύντρια Karin Gustafsson αποκάλυψε ότι βρήκε έμπνευση στο εμβληματικό «New Look» του Christian Dior. Αυτό μεταφράστηκε σε σιλουέτες με στενή, γλυπτική μέση και ανοιχτή λαιμόκοψη που επανερχόταν σε διαφορετικές παραλλαγές, δίνοντας μια αίσθηση θηλυκότητας και κομψότητας που πατούσε πάνω στην παράδοση αλλά ταυτόχρονα κοιτούσε μπροστά.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Ωστόσο, η συλλογή δεν περιορίστηκε εκεί. Άλλα look υποδήλωναν ένα αίσθημα προστασίας, μέσα από  παλτό που θύμιζαν ρόμπες ή shaggy faux fur jackets που με την υφή και τον όγκο τους αγκάλιαζαν το σώμα. Μια υπενθύμιση πως πρόκειται για χειμερινή συλλογή, σε αντίθεση με τις περισσότερες συλλογές που παρουσίασαν τις σεζόν Άνοιξη / Καλοκαίρι 2026 την ίδια περίοδο στη Νέα Υόρκη.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν και οι πιο αέρινες προτάσεις: στρώσεις από διάφανο τούλι έφεραν μια σχεδόν ποιητική αντίστιξη, αναδεικνύοντας αυτό που οι σημειώσεις της συλλογής περιέγραφαν ως «μελέτη αντίθεσης, υλικότητας και δεξιοτεχνίας». Το παιχνίδι ανάμεσα στο βαρύ και το ανάλαφρο, στο προστατευτικό και το εκλεπτυσμένο, δημιούργησε μια ισορροπία που μιλούσε για τον τρόπο με τον οποίο η COS αντιλαμβάνεται το ντύσιμο ως εμπειρία.

Ο συνδυασμός της απαλότητας με τις δομημένες φόρμες, μέσα από πλούσια υλικά, ήταν βασικό στοιχείο τόσο στις ανδρικές όσο και στις γυναικείες προτάσεις. Ανάμεσα σε αυτές: αέρινα σετ από τσαλακωμένο σατέν, μεταξωτές εμφανίσεις με ντραπέ ή κάπες σε αντιπαράθεση με παλτό (σαν κουκούλι) με ψηλό γιακά, κομψά δερμάτινα μπουφάν, κάπες και tailoring με utility αισθητική.
Κάθε εύκολο αλλά επιμελημένο look ολοκληρωνόταν με παπούτσια flat, απλά σουέντ sneakers, loafers και δερμάτινα sock boots. Μια ιδανική πρόταση για τον διεθνή πελάτη της Cos που βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση και που σύντομα θα περιλαμβάνει και τους καταναλωτές στο Νέας Δελχί, αφού αργότερα το φθινόπωρο το brand θα ανοίξει εκεί το πρώτο του κατάστημα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Το αποτέλεσμα ήταν μια συλλογή που δεν έμενε μόνο στο επίπεδο της αισθητικής απόλαυσης, αλλά λειτουργούσε και σε πρακτικό επίπεδο. Ρούχα άμεσα επιθυμητά και φορέσιμα «κατευθείαν από την πασαρέλα». Και μάλιστα, σχεδόν εφικτά: αρκετά κομμάτια της συλλογής ήταν διαθέσιμα για αγορά στην ιστοσελίδα της COS αμέσως μετά την επίδειξη, μια κίνηση που συνδέει την αίσθηση του θεάματος με την πραγματικότητα της καθημερινής μόδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Η COS απέδειξε για ακόμη μια φορά ότι η ταυτότητά της βασίζεται στη διαρκή εξερεύνηση της κομψότητας, της απλότητας και της αρχιτεκτονικής του ντυσίματος. Και στη Νέα Υόρκη, μέσα στο λευκό σκηνικό του Μπρούκλιν, το brand μας υπενθύμισε ότι η μινιμαλιστική μόδα μπορεί να είναι θεαματική χωρίς υπερβολές, ακριβώς γιατί η ουσία της βρίσκεται στη λεπτομέρεια.

Photo credit: Cos