Η Levi’s και η Beyoncé ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν το The Denim Cowboy, το τέλος της καμπάνιας Reiimagine, που επαναπροσδιόρισε τι σημαίνει αυθεντικό denim style. Η εμβληματική συνεργασία της σταρ με το παγκόσμιο fashion brand δημιούργησε μια capsule συλλογή που τιμά την κληρονομιά του denim, δίνοντας ταυτόχρονα νέα πνοή και δυναμική στην iconic ταυτότητα της Levi’s.

Διαβάστε ακόμη: Από τα sneakers μέχρι τις γόβες: Τι παπούτσια φοράμε στο γραφείο; 

BEYONCE

Στο σποτ The Denim Cowboy, διάρκειας 90 δευτερολέπτων, η Beyoncé εμφανίζεται σε looks που συνδυάζουν το αμερικανικό glam των ’90s με το σημερινό street style, δημιουργώντας το απόλυτο denim statement. Το soundtrack Levi’s Jeans από το πολυβραβευμένο άλμπουμ Cowboy Carter και η σκηνοθεσία της Melina Matsoukas μετατρέπουν την καμπάνια σε ένα μοντέρνο fashion western, που γιορτάζει την αυτοέκφραση, την αυτοπεποίθηση και τη γυναικεία δυναμική.

Ανάμεσα στα κομμάτια της συλλογής ξεχωρίζουν το Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker και το νέο Western Crystal 501 ’90s, το οποίο σχεδιάστηκε για να αποτυπώσει τη νοσταλγία των 90s με μια σύγχρονη western αισθητική, συνδυάζοντας την αυθεντικότητα του 501 με κρυστάλλινες λεπτομέρειες που του δίνουν μια πιο τολμηρή και fashion-forward ταυτότητα. Η συνεργασία απογειώθηκε στις τελευταίες εμφανίσεις της Beyoncé στο Cowboy Carter Tour στο Λας Βέγκας, όπου όλη η ομάδα χορού της εμφανίστηκε με λαμπερά κομμάτια της συλλογής, ενσαρκώνοντας το ελεύθερο, τολμηρό πνεύμα του denim.

Η συλλογή Beyoncé X Levi’s, που περιλαμβάνει το Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker, το Western Crystal 501 ’90s, και δύο ακόμη total denim σύνολα, κυκλοφορεί ήδη στο νέο Levi.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα Levi’s παγκοσμίως.

Η καμπάνια The Denim Cowboy αποτελεί έναν φόρο τιμής στην παράδοση της Levi’s να συνεργάζεται με τους κορυφαίους δημιουργούς της εποχής: ο βραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας Marcell Rév και ο γνωστός φωτογράφος Mason Poole υπογράφουν την αισθητική του project, δίνοντάς του κινηματογραφική διάσταση και ενισχύοντας τη θέση του brand στην παγκόσμια πολιτιστική σκηνή.

Διαβάστε ακόμη: Trends 2025: Αγάπη μου συρρίκνωσα την tote bag 

Levi’s: Η πιο αυθεντική, φορέσιμη μορφή προσωπικής έκφρασης

Το 1853, ο Levi Strauss, ένας μετανάστης από τη Βαυαρία, άνοιξε μια εταιρεία ειδών ξηρού εμπορίου στο Σαν Φρανσίσκο, στην ακμή της Χρυσοθηρίας της Καλιφόρνια. Ενώ εργαζόταν, αναγνώρισε μια ανάγκη μεταξύ των σκληρά εργαζόμενων ανθρώπων: ρούχα φτιαγμένα για να αντέχουν τα πάντα. Μαζί με τον ράφτη Jacob Davis κατασκεύασαν τα πρώτα τζιν παντελόνια το 1873. Αυτό που ξεκίνησε ως μια εφεύρεση για τον Αμερικανό εργάτη, έγινε η στολή της προόδου. Φορεμένα από χρυσοθήρες, καουμπόηδες, επαναστάτες, ροκ σταρ, προέδρους και καθημερινούς άνδρες και γυναίκες, αυτά τα λειτουργικά ρούχα ήταν εκείνα με τα οποία οι άνθρωποι όχι μόνο δούλευαν, αλλά ζούσαν τη ζωή τους. Σήμερα, το brand Levi’s® εξελίσσεται συνεχώς, με αστείρευνη πρωτοπορία και καινοτομία, που παραμένουν αξεπέραστες στη βιομηχανία ένδυσης. Η συλλογή denim και αξεσουάρ διατίθεται σε περισσότερες από 120 χώρες, δίνοντας τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εκφράζουν το προσωπικό τους στιλ.

Photo credits: Levi’s