Ο Richard Quinn και η Naomi Campbell μας έδωσαν την πιο viral στιγμή της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου

Η Naomi Campbell άνοιξε το fashion show του Richard Quinn στο πιο χαρακτηριστικό στιγμιότυπο της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου.
Η Naomi Campbell με το μαύρο βραδινό φόρεμα του Richard Quinn είναι η πιο viral εικόνα από την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ως τώρα. Ο σχεδιαστής που τα τελευταία χρόνια έχει εδραιώσει τη φήμη του ως ο “δραματουργός” της σύγχρονης μόδας, παρουσίασε μια συλλογή που θύμιζε μεγαλοπρεπή παράσταση όπερας.
Το show άνοιξε η Naomi Campbell με μια δραματική δημιουργία: ένα στενό μαύρο βελούδινο φόρεμα με υπερμεγέθη λευκό σατέν γιακά σε σχήμα παραβολής, διακοσμημένο με μία λευκή καμέλια και ολοκληρωμένο με έναν τεράστιο βελούδινο φιόγκο. Βέβαια για όσους ξέρουν τον Richard Quinn, αυτό δεν αποτελεί την εξαίρεση αλλά τον κανόνα.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Εβδομάδα Μόδας Λονδίνου: Ο Harris Reed επέστρεψε με ένα ρεσιτάλ μαξιμαλισμού
Το παραμύθι του Richard Quinn
Με ατμόσφαιρα που ήταν σαν να ξεπηδά από την “χρυσή εποχή” της ευρωπαϊκής όπερας, ο Quinn κατάφερε να παντρέψει την υψηλή ραπτική με τη θεατρικότητα, παρουσιάζοντας μια εμπειρία που ξεπερνούσε τα όρια της κλασικής πασαρέλας. Ένα παλιό θεατρικό σκηνικό με μπαρόκ αναφορές, πύργοι από ροζ ορτανσίες ύψους οκτώ μέτρων, έξι κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, live ορχήστρα και χορωδία. Όλα έμοιαζαν παραμυθένια και ονειρικά.
View this post on Instagram
Νοσταλγία για τη “χρυσή εποχή”
Η συλλογή είχε έντονες αναφορές στη χρυσή εποχή της υψηλής ραπτικής των δεκαετιών του 1950 και του 1960. Κορσέδες, φούστες με φουρό και πολλά στρώματα από τούλι και δίχτυ, δημιουργώντας όγκους που θύμιζαν δημιουργίες του Dior της εποχής του New Look. Το πολυτελές σατέν απέπνεε λάμψη ενώ η χρήση του τοποθετούσε τις δημιουργίες κάπου ανάμεσα στη θεατρική υπερβολή των κουστουμιών της όπερας και τα αριστοτεχνικά φορέματα μιας άλλης εποχής.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Carolina Herrera “έθαψε” τη Νέα Υόρκη στη Μαδρίτη
Η παλέτα των χρωμάτων ξεκίνησε αυστηρά με μαύρο και άσπρο, πέρασε σε απαλές παστέλ αποχρώσεις, κορυφώθηκε με το εκρηκτικό κόκκινο και κατέληξε σε μια σειρά από λευκά νυφικά. Αυτή η σταδιακή κλιμάκωση των χρωμάτων έδινε την αίσθηση μιας αφήγησης με αρχή, μέση και τέλος.
Περίτεχνα λουλούδια και τεχικά λάθη
Η χρήση λουλουδένιων μοτίβων, σήμα κατατεθέν του σχεδιαστή, ήταν εμφανής, ενώ τα περίτεχνα κοσμήματα δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τεχνίτες από την Ινδία. Η σύνδεση του παραδοσιακού χειροποίητου με την υπερσύγχρονη τεχνολογία εκτύπωσης υφασμάτων που διαθέτει το στούντιο του Quinn στο Λονδίνο, έδειξε τον διπλό χαρακτήρα της δουλειάς του: από τη μία, σεβασμός στην τέχνη της ραπτικής, από την άλλη, καινοτομία και εσωτερική παραγωγή που του επιτρέπουν αυτονομία.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ποιος είναι ο σπουδαιότερος σχεδιαστής μόδας όλων των εποχών;
Αξιοσημείωτο είναι και το επιχειρηματικό του μοντέλο: η λειτουργία ενός απευθείας προς τον καταναλωτή ατελιέ, με υπηρεσίες που φτάνουν σε σημείο να πετούν ράφτες σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Ο Quinn δείχνει πως έχει αντιληφθεί πλήρως πως η υψηλή ραπτική σήμερα δεν είναι μόνο τέχνη, αλλά και υπηρεσία πολυτελείας.
Παρά τον λεπτομερή σχεδιασμό, παρατηρήθηκαν ορισμένες τεχνικές ατέλειες: κομμάτια τούλι που κρέμονταν, ιμάντες που φαίνονταν και κομμάτια υφάσματος που ακουμπούσαν στο πάτωμα. Αυτά τα μικρά λάθη πιθανότατα οφείλονταν στην πολυπλοκότητα της παραγωγής και στον μεγάλο αριθμό μοντέλων.Ήταν όμως μια τεχνική αστοχία που κόστισε πόντους σε μια επίδειξη υψηλού επιπέδου και αισθητικής.
Photo Credits: Getty Images