Κάποιοι ακολουθούν τις τάσεις. Κάποιοι τις διαμορφώνουν. Και κάποιοι τολμούν να μην ανήκουν πουθενά. Ο οίκος The Row των αδελφών Ashley Olsen and Mary-Kate Olsen ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Και δεν διστάζει να αδιαφορεί για τη γνώμη μας. Μένοντας πιστός στην απαγόρευση χρήσης κινητών τηλεφώνων και δημοσίευσης οποιουδήποτε στοιχείου στα social media από τα fashion shows του καταφέρνει να κλιμακώνει το μυστήριο και να δημιουργεί  ένα μύθο γύρω από τις συλλογές του. Κάνοντας το ακριβώς αντίθετο από την νόρμα της εποχής, κέρδισε το στοίχημα της δημοσιότητας αποφεύγοντας την.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Chanel SS 2026: Ο Matthieu Blazy εκτοξεύει τον οίκο σε νέο σύμπαν

the_row_prefall_2026

the_row_prefall_2026

Η αισθητική των ’30s

Αυτή τη σεζόν, ο μινιμαλισμός που χαρακτηρίζει το brand επεκτάθηκε και στην επικοινωνία της συλλογής με το κοινό καθώς οι δημιουργοί επέλεξαν να μην δημοσιεύσουν ούτε φωτογραφίες από το show. Αντίθετα, προτίμησαν ένα ασπρόμαυρο lookbook στην φιλοσοφία που επικρατούσε στα ’30s με τρεις λήψεις κάθε συνόλου και κάποιες μεμονωμένα shots από τις λεπτομέρειες της συλλογής. Κάτι που είχαμε καιρό να δούμε ή για την ακρίβεια δεν είχαμε καν ξαναδεί. Και μπορεί να ξέρουμε ότι κάθε φορά μας επιφυλάσσουν μια έκπληξη αλλά ξεπέρασαν τον εαυτό τους.

the_row_prefall_2026

Ήσυχη πολυτέλεια με twists

Άλλη μια διαφοροποίηση που παρατηρήσαμε σε αυτή τη συλλογή είναι πως ενώ δεν ξέφυγε από την γραμμή και την νοοτροπία της ήσυχης πολυτέλειας που τον χαρακτηρίζει, είδαμε και κάποια σύνολα πιο περίτεχνα με γλυπτικά στοιχεία, στραπλες πολυτελή βραδινά και φίνα αξεσουάρ. Δεν περιμέναμε κάποια στροφή προς την τάση του μαξιμαλισμού που αρχίζει σταδιακά να αποκτά βήμα στον κόσμο της μόδας. Ακόμα και αυτά τα μικρά twists ίσως προμηνύουν πως το δημιουργικό δίδυμο ίσως βρίσκεται σε φάση σκέψης και πειραματισμού. Κάτι για το οποίο δεν μπορούμε να μιλήσουμε μετά βεβαιότητας αν δεν δούμε και την επόμενη  συλλογή τους. Προς το παρόν αρκεστήκαμε στην διαχρονική κομψότητα του λευκού και του μαύρου που είχαν φινέτσα, θηλυκότητα και μια νοσταλγική χροιά.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Από την πασαρέλα στο ταμείο σε 24 ώρες: Η επιτυχία του Demna στον οίκο Gucci

the_row_prefall_2026

Χαμηλό προφίλ-Υψηλές τιμές

Η πολιτική του χαμηλού προφίλ του brand περιορίζεται μόνο στο κομμάτι της προβολής του. Σε καμία περίπτωση οι σειρές The Row δεν είναι προσιτές στο ευρύ κοινό. Τσάντες που φτάνουν ακόμα και τα 6.000 ευρώ, πουκάμισα των 1.700, δερμάτινες φούστες των 6.500 και παλτό 4.500 ευρώ σίγουρα δεν αφορούν απλά τους high-end καταναλωτές. Ίσως δεν αφορούν πάνω από το 5% του ήδη περιορισμένου κοινού της αγοράς της πολυτέλειας. Με το exclusivity να ξεπερνά ότι έχουμε δει ως τώρα, αναρωτιόμαστε αυτή η φιλοσοφία της ήσυχης πολυτέλειας, μήπως είναι απλά άλλο ένα ελιτίστικο τέχνασμα που έβαλε όλο τον πλανήτη στη διαδικασία να ντύνεται μονότονα στην προσπάθεια του να μιμηθεί την αισθητική των ολίγων.

Photo Creidits: The Row