Η Kim Kardashian μας προτρέπει να αποδεχτούμε την τριχωτή μας φύση
Για άλλη μια φορά, η Kim Kardashian κατάφερε να προκαλέσει με ένα εσώρουχο που μας γυρίζει στην εποχή των Πρωτόπλαστων.
Kim Kardashian did it again. Για άλλη μια φορά έγινε παγκόσμιο θέμα. Όχι για καλό. Αλλά δεν νομίζουμε ότι την απασχολεί το πρόσημο. Το νέο προϊόν του brand της διάσημης τηλεπερσόνας Skims “The Ultimate Bush” έχει κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω των social media. Έχει ήδη προκαλέσει αναστάτωση, ερωτήματα και απορίες. Το νέο εσώρουχο δεν είναι ένα ακόμη push-up bra ή ένα shaping κομμάτι για το οποίο φημίζεται η Skims. Είναι ένα string με ψεύτικες τρίχες, ένα… faux-hair thong, που απομιμείται το φυσικό τρίχωμα του εφηβαίου. Η ιδέα ακούγεται σαν φάρσα, σαν μια πολύ κακόγουστη φάρσα για να είμαστε ακριβείς, αλλά είναι απολύτως αληθινή. Το προϊόν πωλείται στην ιστοσελίδα της Skims έναντι 32 δολαρίων και κυκλοφορεί σε 12 αποχρώσεις και υφές. Κι αν αναρωτιέστε, ναι, εξαντλήθηκε σχεδόν αμέσως.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Saint Laurent ss26: Ο Vaccarello αντέγραψε τον εαυτό του σε μια συλλογή που είχαμε ήδη ξαναδεί
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το σώμα ως σύμβολο
Πέρα από την ειρωνία του θέματος, το ευφάνταστο promo αγγίζει και βαθύτερες πτυχές της κουλτούρας μας. Το γυναικείο σώμα υπήρξε επί δεκαετίες πεδίο εμπορευματοποίησης και εκμετάλλευσης. Οι γυναίκες καταπιέζονται για να αρέσουν, κάνουν δίαιτα, γυμναστική, αποτρίχωση για να αρέσουν. Κάθε εποχή επιβάλλει ένα πρότυπο ομορφιάς, το οποίο καταδυναστεύει τη ζωή τους. Το faux-hair thong, με την υπερβολή του, μοιάζει να σαρκάζει αυτήν ακριβώς την εμμονή. Να είναι ένα μέσο που μας δείχνει πόσο αντιφατικοί και υποκριτές είμαστε. Θέλουμε την αυθεντικότητα, αλλά μόνο όταν είναι όμορφη. Θέλουμε να αποδεχόμαστε το σώμα, αλλά απαρνιόμαστε τον τρόπο που μας έπλασε η φύση. Και με αυτό το ωραίο κοινωνικό αφήγημα, η Kim προωθεί ένα κακόγουστο προϊόν ως μέσο αντίστασης στα κοινωνικά taboo. Και κάπως έτσι γίνονται τα sold out. Με μια αιχμηρή εικόνα και ένα έξυπνο περιτύλιγμα.
Φωτιά στο Instagram
Η προώθηση του προϊόντος ήταν τόσο θεατρική όσο και το ίδιο το concept. Ένα ρετρό σκηνικό που θύμιζε διαφημιστικό τύπου τηλεπαιχνιδιού της Αμερικής των 70s, με το σλόγκαν “Does the carpet match the drapes?» (Ταιριάζει το χαλί με τις κουρτίνες;), παρέπεμπε στα παλιά υπονοούμενα προηγούμενων δεκαετιών. Στην εποχή των social media, όσο πιο προκλητικό, τόσο πιο αποτελεσματικό. Άλλωστε η Kim δεν ξέρει απλά να παίζει καλά το παιχνίδι της δημοσιότητας. Η Kim το εφηύρε πριν από όλους. She is the master of the game και δεν ντρέπεται ποτέ και για τίποτα.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Πώς η μόδα προβλέπει το μέλλον με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
Η επιτυχία της Skims δεν οφείλεται μόνο στο design ή στην άνεση των προϊόντων της, αλλά κυρίως στο πώς καταφέρνει να δημιουργεί viral στιγμές. Το faux-hair thong έγινε trend πριν καν κυκλοφορήσει, με χιλιάδες χρήστες να σχολιάζουν “Πώς πλένεται; Με σαμπουάν;”. Η Kardashian γνωρίζει πως η καλύτερη διαφήμιση δεν είναι μια καμπάνια, αλλά να γίνεσαι viral. Όταν ο κόσμος γελά, κοινοποιεί, συζητά, τότε το προϊόν έχει ήδη κερδίσει. Και η τσέπη της δαιμόνιας επιχειρηματία έχει πλουτίσει. Ακόμη κι αν κανείς δεν το φορέσει ποτέ, το “The Ultimate Bush” έχει ήδη γράψει ιστορία ως το πιο αναπάντεχο προϊόν της χρονιάς.
Photo / Video Credits: Skims / Video edit: Ανδρέας Κωστόπουλος