H&M: Αποκτήστε κομμάτια του Glenn Martens σε προσιτές τιμές
Η νέα συνεργασία H&M Glenn Martens, προσφέρει στο κοινό την ευκαιρία να αποκτήσει κομμάτια του σχεδιαστή που αντανακλούν τη δημιουργική του ταυτότητα.
Ο Βέλγος σχεδιαστής Glenn Martens διαμορφώνει το τοπίο της σύγχρονης μόδας αμφισβητώντας τα όριά της. Αυτή τη φορά συνεργάζεται με την H&M για να δημοκρατικοποιήσει τη μόδα και να τη φέρει κοντά στους πολλούς. Το αποτέλεσμα είναι μία ποικιλόμορφη και ευέλικτη σειρά που συνδυάζει γυναικεία, ανδρικά, unisex κομμάτια και αξεσουάρ, με τιμές που ξεκινούν από 24,99 ευρώ.
Διαβάστε ακόμη: Πώς να φορέσετε το λευκό χρώμα τον χειμώνα
Η συλλογή επαναπροσδιορίζει τα αρχετυπικά ρούχα, δίνοντάς τους νέα, απρόσμενα twist. Μέσα από μια εις βάθος εξερεύνηση, ο Martens περιηγήθηκε στο αρχείο της H&M για να επιλέξει εμβληματικά κομμάτια που αγαπούν οι καταναλωτές: από τα best-selling t-shirts μέχρι τα καρό πουκάμισα, τα bomber jackets και τα jeans. Κάθε κομμάτι επανερμηνεύεται δημιουργικά, παίζοντας με το trompe-l’œil και το customization, ενώ πολλά από αυτά μπορούν να μεταμορφωθούν από τον ίδιο τον χρήστη χάρη σε τεχνικές επανασχηματισμού, όπως foil και σύρμα, δημιουργώντας γλυπτικές φόρμες.

T-shirt, €29,99
Η συλλογή αποτελεί επίσης φόρο τιμής στη διαδρομή του Martens ως σχεδιαστή και στο εμβληματικό του έργο στο Y/Project, με αρκετά κομμάτια (από μπότες μέχρι prints) να παραπέμπουν σε designs-ορόσημα.
«Βλέπω αυτή τη συλλογή ως μια μεγάλη οικογένεια ενδυμάτων, καθένα από τα οποία έχει πολλαπλές λειτουργίες και προσωπικότητες — όπως οι άνθρωποι, εξελίσσονται και αλλάζουν κάθε μέρα. Πάντα με ενδιέφεραν τα ρούχα που πραγματικά ζούμε μέσα σε αυτά, και η ιδέα των αρχετύπων και των βασικών κομματιών της γκαρνταρόμπας αποτέλεσε το σημείο εκκίνησης για αυτό το ιδιαίτερο και ευχάριστο project με τη H&M.», δηλώνει ο σχεδιαστής.

Φόρεμα, €79,99
Διαβάστε ακόμη: Πώς να αποκτήσετε το ιππικό στιλ στις εμφανίσεις σας
Το χιούμορ αποτελεί κεντρικό στοιχείο της δουλειάς του Martens και τόσο η συλλογή όσο και η καμπάνια αγκαλιάζουν το πνεύμα του παιχνιδιού και της αυτοέκφρασης. Για την καμπάνια, ο Martens παρουσιάζει μια νέα εκδοχή οικογενειακού πορτρέτου, με πρωταγωνιστές τους Joanna Lumley και Richard E. Grant, πλαισιωμένους από νέα, ενδιαφέροντα πρόσωπα. Η επιλογή του cast αποτυπώνει τη γοητεία του Martens με το βρετανικό χιούμορ και τις αναφορές στο Ηνωμένο Βασίλειο που διατρέχουν τη συλλογή.

Μπότες, €399
«Πιστεύω πραγματικά πως αυτή είναι μία από τις πιο δημιουργικές συνεργασίες που έχουμε κάνει ποτέ. Ο Glenn είναι ένα μοναδικό ταλέντο και ριζοσπαστικός στοχαστής — οι δημιουργίες του παίζουν με τα αρχετυπικά ρούχα και με την ίδια την ουσία του ντυσίματος. Η καμπάνια είναι εξαιρετική – ήδη εμβληματική.», λέει η Ann-Sofie Johansson.

Παλτό, €249
«Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό να συμμετέχω στο οικογενειακό πορτρέτο του Glenn Martens και της H&M. Πάντα λέω ότι η καλύτερη μόδα είναι αυτή που σπάει τους κανόνες – οι άνθρωποι πρέπει να φορούν ό,τι θέλουν – και θαυμάζω το τολμηρό πνεύμα και τη δημιουργική ματιά του Glenn.», δηλώνει η Joanna Lumley.
«Τι ξεχωριστή ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Glenn Martens, τη Joanna Lumley και τη H&M. Μου άρεσε πολύ το πνεύμα της συλλογής – μπορεί να τη φορέσει ο καθένας με τον δικό του τρόπο και να αναδείξει την προσωπικότητά του. Η φωτογράφιση ήταν απίθανη! Απόλαυσα τον ρόλο του “πατριάρχη” αυτής της στιλάτης και… απρόβλεπτης οικογένειας!», εξηγεί ο Richard E. Grant.
Η καμπάνια και η συλλογή θα γιορταστούν σε μια εκδήλωση στο Λονδίνο, με περισσότερες πληροφορίες να ανακοινώνονται σύντομα.