O Ralph Lauren βραβεύτηκε ως ο καλύτερος Αμερικανός σχεδιαστής της χρονιάς
Πιο επίκαιρος και δημοφιλής από ποτέ, ο Ralph Lauren λαμβάνει για δεύτερη φορά το βραβείο του καλύτερου Αμερικανού σχεδιαστη από τον CFDA.
Ο αειθαλής σχεδιαστής Ralph Lauren βραβεύτηκε χτες ως ο καλύτερος Αμερικανός Σχεδιαστής της χρονιάς. Μάλιστα είναι ο μόνος σχεδιαστής που λαμβάνει για δεύτερη φορά τον συγκεκριμένο τίτλο σε σύνολο έξι τιμητικών βραβεύσεων. Δεν απορούμε για αυτό. Δημιουργικά, διανύει μια από τις πιο εμπνευσμένες περιόδους της καριέρας του. Δείχνει πως δεν έχει επαναπαυτεί, πως διευρύνει συνεχώς τους ορίζοντες του. Συνεργάζεται με νεότερους δημιουργούς, μιλά με το κοινό με κάθε διαθέσιμο τρόπο -ακόμα και το ΑΙ- και εξακολουθεί να είναι συνεπής στις αξίες του. Άνθρωποι κάθε ηλικίας ταυτίζονται μαζί του. Το brand του αφορά όλους.
View this post on Instagram
Ο διορατικός Ralph
Παρά τα 86 του χρόνια είναι πρωτοπόρος σε όλα. Το brand του που αποτελεί την επιτομή του αμερικάνικου στιλ και διακρίνεται για τις κλασικές γραμμές, το country club chic και τις έντονες επιρροές από την ιππασία και την ιστιοπλοΐα φαίνεται πως “μιλά” την γλώσσα των νέων. Η στρατηγική του marketing μέσω των social media και καινοτομίες όπως AI έκαναν την φίρμα πιο ευέλικτη και επικοινωνιακή διευρύνοντας το αγοραστικό της κοινό. Η επιστροφή του preppy style που προωθήθηκε από influencers και Tiktokers ήρθε στην κατάλληλη στιγμή. Γιατί, κακά τα ψέμματα. Κανείς δεν ξέρει το preppy καλύτερα από τον Ralph Lauren.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ξεχάστε τα Labubu | Τώρα η μόδα έχει νέο παιχνίδι: charms για φούστες
Η σύνδεση με την Gen Z
Όσοι θέλουν να πλησιάσουν την Gen Z πρέπει να επενδύσουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί να μας μοιάζει υπερβολικό, αλλά είνα πέρα για πέρα αληθινό. η γενιά που μεγάλωσε με το internet, ζει με αυτό και ντύνεται μέσα από αυτό. Οι τάσεις καθορίζονται από τα social media και τις μαθαίνουμε μέσα από τα κινητά μας τηλέφωνα και όχι από τις illustrated σελίδες των περιοδικών. Ο Ralph Lauren έστησε σωστά το ψηφιακό του σύμπαν μέσα από καμπάνιες, live και δεν δίστασε να μεταμορφώσει το αρκουδάκι Polo σε ήρωα ταινίας.
Οι καινοτομίες δεν σταματούν στο digital content του οίκου. Η ιστοσελίδα Ralph Lauren διαθέτει πλέον ένα AI shopping assistant που ακούει στο όνομα Ask Ralph και μας προτείνει ολοκληρωμένες ιδέες outfits. O ψηφιακός στιλίστας του οίκου μας βοηθά να βρούμε αυτό που ψάχνουμε και μας συστήνει κομμάτια που ίσως δεν είχαμε φανταστεί ότι μας ταιριάζουν. Μέσα από τον διάλογο προσφέρει την first-class εξυπηρέτηση που αρμόζει στο prestige της φίρμας. Η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο στις Η.Π.Α. πιστεύουμε όμως ότι πολύ σύντομα θα έρθει και στην Ευρώπη.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Wales Bonner x Adidas Originals FW25: Η Mrs Hermès επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος
“Εικοσιπέντε χρόνια πριν συνεργαστήκαμε με την Microsoft για να δημιουργήσουμε μια από τις πρώτες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στο χώρο της μόδας. Σήμερα επαναπροσδιορίζουμε ξανά την εμπειρία του shopping για τις νέες γενιές” δήλωσε ο Chief Branding and Innovation Officer της φίρμας David Lauren.
View this post on Instagram
Ο καινοτόμος CEO και το παιχνίδι της αποκλειστικότητας
Από το 2017, όταν ο Patrice Louvet ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας ως CEO, η φίρμα Ralph Lauren ακολούθησε ένα σαφές πλάνο αναδιάρθρωσης. Το brand περνούσε μια περίοδο στασιμότητας και χρειάστηκαν δυναμικές δράσεις για να “χτίσει” το νέο του προφίλ. Αποφάσισε να μειώσει δραστικά τη μαζικότητα της παρουσίας του ώστε να ενισχύσει την premium ταυτότητά του. Πολλά καταστήματα έκλεισαν και μειώθηκαν σημαντικά οι εκπτώσεις. Υιοθετώντας την στρατηγική των οίκων της πρώτης γραμμής, έγινε ένας από αυτούς. Ότι δηλώσεις, είσαι.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Andiamo bag: Το best-seller του οίκου Bottega Veneta που όλες θέλουμε
Τα νούμερα όμως δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν, αν ο οίκος δεν έμενε πιστός σε αυτό που πρέσβευε όλα αυτά τα χρόνια. Απλότητα, ποιότητα και ειλικρίνεια. Ο Ralph Lauren ήταν, είναι και θα είναι ο σχεδιαστής που αντιπροσωπεύει την αμερικανική φιλοσοφία και την μετουσιώνει σε μόδα.
Photo Credits: Ralph Lauren
            



