H&M x Perfect Moments: Προσιτή πολυτέλεια και στιλ στα ύψη
Η συνεργασία της H&M με το brand Perfect Moments μας προσφέρει ζεστασιά με fashionable après-ski δημιουργίες.
Η H&M έχει αποδείξει πολλές φορές πως είναι ανοικτή σε συνεργασίες που επικοινωνούν το design με τη προσιτή πολυτέλεια. Αυτή τη φορά, στρέφει την δημιουργικότητα της προς το βουνό. Η συνεργασία της με τη luxury φίρμα ski Perfect Moment, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 2 Δεκεμβρίου 2025, είναι μια πρόταση που φέρνει τα εξειδικευμένα αθλητικά ρούχα στην πόλη χωρίς όμως να χάσουν την ταυτότητά τους.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton Men’s Pre-Spring 2026: Γαλλική φινέτσα, βρετανικό φλέγμα και τετράποδοι πρωταγωνιστές

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μια διαφορετική πρόταση
Η συλλογή περιλαμβάνει 28 κομμάτια που κινούνται ανάμεσα στο après-ski και το streetwear σε μια πολύ ξεχωριστή συνύπαρξη. Jackets που μπορούν να σταθούν σε μια πίστα χιονοδρομικού και σε μια καφετέρια στο κέντρο. Ανάμεσα στα κομμάτια που ξεχωρίζουν βρίσκεται ένα μπορντό faux fur puffer μπουφάν με όγκο που θυμίζει τη δεκαετία του ’90 με ιδιαίτερα προσεγμένες λεπτομέρειες όπως φερμουάρ υψηλής αντοχής και τεχνικά υφάσματα που ιριδίζουν διακριτικά. Πλεκτά που αποπνέουν ζεστασιά με minimal, καθαρές γραμμές. Παντελόνια από δέρμα που παραπέμπουν σε ski pants, αλλά προορίζονται για τους δρόμους της πόλης. Η παλέτα χρωμάτων περιλαμβάνει το μαύρο, το λευκό, το ασημί, το μπορντό και το icy blue. Μας μεταφέρει κάτι από την ψυχρή καθαρότητα του χιονιού και τη λάμψη που εκπέμπουν τα φώτα στο χιονισμένο τοπίο.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Prada “A Winter’s Tale”: Ένα μαγικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι μόδας

Η φιλοσοφία της συνεργασίας
Η H&M έχει τα τελευταία χρόνια επενδύσει σε συλλογές και συνεργασίες με άλλα brands και σχεδιαστές μόδας όπως Simone Rocha και Mugler, Lorena Saravia και πιο πρόσφατα με το Glenn Martens. Η Perfect Moment δεν είναι άγνωστη στους κύκλους της μόδας. Με καταγωγή από το Chamonix-Mont-Blanc των Γαλλικών Άλπεων, γνωρίζει πολύ καλά τις χιονισμένες κορυφές και πως να αντλεί έμπνευση από τον κόσμο των winter sports. Η φίρμα έχει χτίσει τη φήμη της πάνω στη σύνδεση ανάμεσα στη λειτουργικότητα και την φίνα αισθητική. Η H&M, από την άλλη, γνωρίζει καλά την τέχνη του διαλόγου στη μόδα. Η ένωση των δύο φαίνεται πως έγινε μα το καλύτερο κλίμα, πράγμα που φαίνεται και από τις δηλώσεις των συντελεστών.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Burberry “’Twas The Knight Before”: Η βρετανική λάμψη των Χριστουγέννων με τη Naomi Campbell

“Μας άρεσε πολύ η διαδικασία να μεταφέρουμε το ξεχωριστό DNA της μάρκας μας σε μια άψογη après-ski capsule συλλογή για την H&M. Η συνεργασία με τις ομάδες στη Στοκχόλμη ήταν πραγματικά ξεχωριστή – στιγμές που θα θυμόμαστε για καιρό. Ανυπομονώ να δω την κοινότητά μας, των Moment Makers, να τη ζωντανεύει με τον δικό της τρόπο”, λέει η Jane Gottschalk, Creative Director & Founder της Perfect Moment.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή τη συνεργασία με την Perfect Moment – είναι απρόβλεπτη, δυναμική και σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή. Οι σιλουέτες είναι glamorous αλλά και χαλαρές – όπως το ίδιο το après-ski – με έντονες υφές από δέρμα, faux fur και πλεκτά με ανάγλυφη αφή”, αναφέρει η Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor και Head of Design Womenswear στη H&M.
Photo Credits: H&M



