Μια συνεργασία που συνδυάζει τη δυναμική ενός σύγχρονου ψηφιακού fashion brand με την κληρονομιά ενός από τα πιο αναγνωρίσιμους αμερικανικούς οίκους παρουσιάστηκε επίσημα αυτή την εβδομάδα. Η Revolve και η Polo Ralph Lauren ανακοίνωσαν μια αποκλειστική capsule συλλογή, η οποία διατίθεται μόνο μέσω του Revolve.com και σηματοδοτεί την πρώτη συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Θα βγαίνατε έξω φορώντας ένα ζευγάρι πουέντ Christian Louboutin;

Revolve x Polo Ralph Lauren

Η εμπειρία συναντά τον ενθουσιασμό

Η Polo Ralph Lauren αποτελεί εδώ και δεκαετίες ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά ονόματα στην αμερικανική μόδα. Το brand διανύει μια από τις πιο δημιουργικές και εξωστρεφείς περιόδους του με καμπάνιες που γίνονται viral και την εισαγωγή νέων τεχνολογιών.  Από την άλλη πλευρά, η Revolve είναι ένας από τους πιο δυναμικούς και επιδραστικούς online retailers, με μια νεότερη κοινότητα καταναλωτών που διψά για συνεργασίες, αποκλειστικές κυκλοφορίες και διαφορετικά trends. Η συνάντηση τους δεν θα μπορούσε παρά να τραβήξει την προσοχή της βιομηχανίας  και να εξάψει το ενδιαφέρον του κοινού.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Gigi Hadid μεταμορφώνεται σε ένα φρέσκο κορίτσι στην Xmas καμπάνια της Miu Miu 

Ένα από τα πιο ιδιαίτερα στοιχεία της συνεργασίας είναι η άμεση αναφορά στα αρχεία της Ralph Lauren από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Εκείνη την περίοδο οι συλλογές χαρακτηρίζονταν από έντονα χρώματα με έντονες επίρροές από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, του σκι και της street κουλτούρας της εποχής. Η στροφή της Gen Z στο στιλ των προηγούμενων δεκαετιών, η αγάπη για τα vintage κομμάτια και η αναζήτηση της ταυτότητας του σήμερα μέσα από το στιλ του χτες αποτελεί το φιλοσοφικό υπόβαθρο μιας συνεργασίας που ίσως σε μια άλλη εποχή να μην ήταν εφικτή.

Μια στρατηγική κίνηση

Η συνεργασία είναι μια πολύ έξυπνη στρατηγική κίνηση των δύο εταιρειών με στόχο να διευρύνουν το κοινό τους. Για τη Revolve, η παρουσίαση μιας αποκλειστικής συνεργασίας με τη Ralph Lauren ενισχύει το προφίλ της πλατφόρμας δίπλα σε ονόματα παγκόσμιου κύρους.

Revolve x Polo Ralph Lauren

Για τη Ralph Lauren, η συνεργασία με μια πλατφόρμα που διαθέτει ιδιαίτερα ισχυρή απήχηση στη Gen Z και στους millennial καταναλωτές λειτουργεί ως δίαυλος επικοινωνίας με τη νέα γενιά. Όπως φαίνετα πολλοί πελάτες ανακαλύπτουν την Polo Ralph Lauren για πρώτη φορά μέσω της Revolve, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η παρουσία του brand σε ψηφιακά κανάλια με ισχυρό αντίκτυπο είναι σημαντική για τη δημοτικότητα της.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Miaou × Adidas Originals: Μια γοητευτικά ετερόκλητη δημιουργική συνάντηση

Η συλλογή

Η συλλογή αποτελείται από 11 κομμάτια με έμπνευση από το αρχειακό υλικό της Ralph Lauren από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990 εστιάζοντας στα έντονα χρώματα, τα γραφικά μοτίβα και το racing style. H προσπάθεια να συνδυαστεί το αθλητικό προφίλ των αρχικών Polo Sport συλλογών με μια πιο σύγχρονη streetwear οπτική. Ο Ralph Lauren υπήρξε πάντα διορατικός και καινοτόμος. βλέποντας τα κομμάτια της συλλογής, διαπιστώνουμε τη διαχρονικότητα του design του. Άλλη μια φορά που μας εκπλήσσει με μια τολμηρή εμπορική κίνηση. Είμαστε σίγουροι όμως ότι δεν θα είναι η τελευταία φορά που θα το κάνει.

Photo Credits: Revolve