Όλοι μιλούν για τη νέα εποχή του Mugler
Ο Miguel Castro Freitas επαναφέρει τη ραπτική στο επίκεντρο του Mugler, με μια συλλογή που εξερευνά τη δυαδικότητα, την ταυτότητα και τον σύγχρονο αισθησιασμό μέσα από τολμηρές σιλουέτες και υλικά.
Ο Miguel Castro Freitas εγκαινιάζει μια νέα εποχή για τον οίκο Mugler, παρουσιάζοντας τη συλλογή The Wardrobe of Identities, που αποτελεί την πρώτη ολοκληρωμένη πρόταση γκαρνταρόμπας υπό τη δική του δημιουργική διεύθυνση. Μετά την πασαρέλα “Stardust Aphrodite” κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, ο Freitas επιλέγει να κυκλοφορήσει τη cruise συλλογή νωρίτερα, επιθυμώντας να θέσει τις βάσεις της νέας ταυτότητας του οίκου. Όπως εξηγεί, αυτή η “Γκαρνταρόμπα των Ταυτοτήτων” λειτουργεί ως σημείο μηδέν, ως μια πρακτική και σύγχρονη προσέγγιση στον πυρήνα του DNA του Mugler.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Mya Collection: Η ελληνική παρουσία στην Εβδομάδα Μόδας του Ντουμπάι

@miguelcastrofreitas
Ο Freitas θέλει να εστιάσει ξανά στη ραπτική και τη δομή, τιμώντας την κληρονομιά του Manfred Thierry Mugler, γνωστή για το power dressing και τις αρχιτεκτονικές σιλουέτες. Σε αντίθεση με την κατεύθυνση προς το streetwear που έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στη μόδα, εκείνος θεωρεί ότι πλέον η σύγχρονη γυναίκα αναζητά ξανά την άψογη ραπτική στα ρούχα της. Για αυτό, δημιουργεί κομμάτια που αντλούν έμπνευση από κλασικά, συχνά συντηρητικά στοιχεία, αλλά τα μεταμορφώνει μέσα από ασυνήθιστα υλικά, όπως σατέν, δέρμα έως γυαλιστερό λάτεξ. Για εκείνον, η αισθησιακότητα βρίσκεται και στις σιλουέτες, αλλά και στις υφές.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Οδηγός στιλ για να φορέσετε το κλασικό παλτό του χειμώνα

Courtesy: Mugler
Η καμπάνια της συλλογής, φωτογραφημένη από τον Reto Schmid, εξερευνά την ιδέα της δυαδικότητας και των πολλαπλών ταυτοτήτων, παρουσιάζοντας τη Libby Bennett σε αντιθετικές εκδοχές: από μίνιμαλ μέχρι απόλυτα glamorous. Όπως εξηγεί στο WWD ο Freitas, θέλει να αποτυπώσει το γεγονός ότι καμία γυναίκα δεν είναι μονοδιάστατη.

Courtesy: Mugler
Η έμπνευσή του αντλείται τόσο από τα αρχεία του οίκου όσο και από τον χρυσό κινηματογράφο του ’40, μια εποχή που αγαπούσε και ο ίδιος ο Thierry Mugler. Παρότι οι έντονες γραμμές στους ώμους θυμίζουν ’80s, ο Freitas επιμένει ότι δεν επιδιώκει να αναπαράγει κάποια συγκεκριμένη δεκαετία, αντίθετα, αναζητά τις βασικές ιδέες που συνδέουν τις εμμονές και το πνεύμα του ιδρυτή.
Διάσημες προσωπικότητες όπως οι Pamela Anderson, Naomi Campbell και Zendaya έχουν ήδη φορέσει κομμάτια του, ενώ ο οίκος υποστηρίζει θερμά τη νέα του κατεύθυνση. Ο Freitas δεν απορρίπτει τη χρήση αρχειακών δημιουργιών, όμως θέλει να καταστήσει σαφές ότι ο Mugler εισέρχεται σε μια νέα εποχή: τιμώντας το παρελθόν, αλλά με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον.
Photo credit: IG @Mugler/@miguelcastrofreitas




Πηνελόπη Παπανικολάου
Φιλια Μητρομαρα