Οι τσάντες BuzzBallz είναι οι νέες Labubu;
Η πρώτη συλλογή τσαντών της BuzzBallz εξαντλήθηκε σε 40 δευτερόλεπτα! Η σειρά έγινε τεράστια επιτυχία και οι δημιουργοί υποστηρίζουν ότι κάθε τσάντα αξίζει £4.000 (4.500 ευρώ).
Η τρέλα για τα έντονα χρωματισμένα alcopops της BuzzBallz (μια σειρά από έτοιμα προς κατανάλωση κοκτέιλ) πήρε νέα τροπή, καθώς οι τσάντες, εμπνευσμένες από τα κοκτέιλ εξαντλήθηκαν μέσα σε 40 δευτερόλεπτα. Ιδιαίτερα δημοφιλή στους καταναλωτές της Gen Z, τα μπουκάλια σε σχήμα tennis ball που κοστίζουν 4 λίρες (1,5 ευρώ) είναι πολύ ισχυρότερα από τα alcopops που απολάμβαναν οι γονείς τους τη δεκαετία του 1990, περιέχοντας τουλάχιστον 13% αλκοόλ.
Διαβάστε ακόμη: Αυτές οι πολυτελείς suede τσάντες από τα Zara κοστίζουν κάτω από 50 ευρώ

Σήμερα, όμως, το brand στράφηκε από τα ποτά στις τσάντες, λανσάροντας μια συλλογή με οκτώ αξεσουάρ εμπνευσμένων από τα δημοφιλή κοκτέιλ των 200ml. Οι δημιουργοί υποστήριξαν ότι κάθε τσάντα αξίζει £4.000 και εμπνεύστηκε από κορυφαίους σχεδιαστές όπως οι Chanel και Louis Vuitton.
Διαβάστε ακόμη: 6 luxury μπορντό τσάντες για να κάνετε δώρο στον εαυτό σας
Χιλιάδες άνθρωποι είχαν ήδη μπει στη λίστα αναμονής πριν την κυκλοφορία, με την ελπίδα να αγοράσουν μια τσάντα στην ίδια τιμή των £3,99 με το αγαπημένο τους κοκτέιλ. Μέσα σε 40 δευτερόλεπτα από την κυκλοφορία στον ιστότοπο Buzz-A-Porter, οκτώ άτομα είχαν ήδη αποκτήσει τα περιορισμένης έκδοσης αξεσουάρ. Κάθε τσάντα είναι μοναδική και αντλεί έμπνευση από «τα κλασικά σχέδια που όλοι γνωρίζουν και τα επανασχεδιάζει», σύμφωνα με τη Jess Scheerhorn, αντιπρόεδρο της BuzzBallz.
Η συλλογή περιλαμβάνει τσάντες εμπνευσμένες από διάσημα σχέδια, όπως Louis Vuitton και Ikea, καθώς και Chanel, Coach και Chloe. Υπάρχει ακόμη και μια στρογγυλή εκδοχή της δημοφιλούς τσάντας καμβά Trader Joe’s, με μπλε λουράκι.
Οι τσάντες BuzzBallz είναι το ανεπίσημο αξεσουάρ κάθε βραδινής εξόδου. Τις βλέπεις σε κάθε selfie στο μπάνιο στη 1 π.μ. και σε κάθε fit check. Οι BuzzBallz παίρνουν αυτή την ενέργεια και την κάνουν πραγματικότητα. Η BuzzBallz, που δημιουργήθηκε στις ΗΠΑ, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα ράφια στην Αγγλία γύρω στον Ιούνιο του 2022, αλλά κέρδισε πραγματικά τους καταναλωτές Gen Z το περσινό καλοκαίρι. Το brand έχει κυριαρχήσει στα καταστήματα της γειτονιάς, παρά το γεγονός ότι έρευνες αναφέρουν πως το 20% της γενιάς Z έχουν ήδη σταματήσει εντελώς το ποτό.

Η μεγάλη επιτυχία της φετινής χρονιάς οδήγησε στην κυκλοφορία της συλλογής τσαντών, με τις εκδόσεις των 13,5% αλκοόλ να έχουν προειδοποιήσει κάποιους νέους για τον κίνδυνο υπερβολικής κατανάλωσης, καθώς «λίγες μόνο γουλιές αρκούν για να μεθύσει κανείς».
Η ιδέα της BuzzBallz ανήκει στη δασκάλα Merrilee Kick, που εμπνεύστηκε τα σφαιρικά ποτά από μια χιονόμπαλα και τις μπάλες τένις. Μετά από έρευνα και σκληρή δουλειά, η εταιρεία εξελίχθηκε σε διεθνή επιτυχία, με εκατομμύρια BuzzBallz να πωλούνται στις ΗΠΑ και διεθνώς. Τα κοκτέιλ περιέχουν «φρέσκο χυμό ή κρέμα φρούτων» και «ποιοτικά ποτά» και συσκευάζονται σε 100% ανακυκλώσιμη συσκευασία.
Με πληροφορίες από την Guardian
Πηνελόπη Παπανικολάου
Ιωάννα Σαλαμούρα