Εβδομάδα Μόδας Σαγκάης: Ρομπότ στην πασαρέλα;

Είναι οι πρώτες εικόνες απο την Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης ένα preview του μέλλοντος; Ρομπότ στην πασαρέλα και extravagant δημιουργίες έχουν κεντρίσει την προσοχή του κοινού και μας δίνουν μια ιδέα των εξελίξεων στον κόσμο της μόδας.
Η Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός για τον κόσμο της μόδας, εκτός από τις τέσσερις παγκόσμιες μητροπόλεις του στιλ. Μαζί με την Κοπεγχάγη, τη Σεούλ και το Τόκιο έχουν τραβήξει τον δικό τους δρόμο εστιάζοντας στα νέα ταλέντα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Η καταναλωτική οικονομία της χώρας είναι εν δυνάμει μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο, παρά την περίοδο ύφεσης που διανύει. Επιπλέον, η εκκολαπτόμενη σκηνή της μόδας της Κίνας έχει αρχίσει να αποκτά κοινό στη Δύση.
Μπορείτε να δείτε ακόμα Εβδομάδα Μόδας Τόκιο: Το βήμα στους νέους σχεδιαστές
Την περασμένη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης συγκέντρωσε τα βλέμματα του πλανήτη με το εντυπωσιακό show του οίκου Moncler. Αυτή τη φορά, δεν υπάρχει κάποιο γεγονός παρόμοιου βεληνεκούς. Φέτος το κλίμα είναι λίγο πιο ιδιαίτερο. Οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν φτάσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα τους τελευταίους μήνες και το οικονομικό περιβάλλον της χώρας είναι επιεικώς ασταθές. Η ροή των εκδηλώσεων όμως δεν σταματά. The show must go on. Η διοργάνωση ξεκίνησε, όπως είχε ανακοινωθεί, στις 25 Μαρτίου και θα διαρκέσει έως τις 31 Μαρτίου.
Η πλειονότητα των συμμετεχόντων είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις και πολλοί νέοι σχεδιαστές. Σε αντίθεση με την Ευρώπη και τη Νέα Υόρκη, τα shows της Εβδομάδας Μόδας της Σαγκάης δεν μεταδίδονται ζωντανά μέσω του Instagram, το οποίο είναι απαγορευμένο στην Κίνα. Αντίθετα, τα περισσότερα brands χρησιμοποιούν το WeChat για να μεταδίδουν live digital content. Posts και reels είναι διαθέσιμα σε δεύτερο χρόνο από την επίσημη σελίδα της διοργάνωσης και τους δημιουργούς.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μόδα σε δύο επίπεδα
Το πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας της Σαγκάης περιέχει δύο φάσεις. Η μία λαμβάνει χώρα στον εύρωστη περιοχή Xintiandi και φιλοξενεί τα δυνατά ονόματα της διοργάνωσης. Στο πρόγραμμα της συμπεριλαμβάνει το show του Comme Moi, του brand που ίδρυσε η Lü Yan, ένα από τα διασημότερα μοντέλα της χώρας.
Η δεύτερη περιλαμβάνει μια σειρά διοργανώσεων στις εγκαταστάσεις του Labelhood που ίδρυσε η Tasha Liu στην The Bund, τη διάσημη παραθαλάσσια περιοχή της πόλης με την ιστορική συνοικία. Εδώ βρίσκουμε μικρότερες, νεότερες επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον χώρο. Παράλληλα με τα show, το Labelhood θα φιλοξενήσει πολλές παρουσίασεις στο showroom του με τις σειρές ανερχόμενων brands όπως Papi Lav, Le Ngok και Zita Tan.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμα Εβδομάδα Μόδας της Μόσχας: Δίαυλος επικοινωνίας Ανατολής-Δύσης
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εικόνες από το μέλλον
Τις εκδηλώσεις άνοιξε το brand Ep Yaying και θα κλείσει το brand Shushu/Tong των σχεδιαστών Liushu Lei και Yotong Jiang. Οι εικόνες και τα βίντεο που έχουμε δει ως τώρα από τα shows στην επίσημη σελίδα της διοργάνωσης μας έχουν εντυπωσιάσει. Ρομπότ περπάτησαν μαζί με τα μοντέλα στην πασαρέλα δίνοντας μας μια γεύση από το μέλλον. Στο φινάλε της παρουσίασης της haute couture συλλογής του The Atelier από την Μαλαισία είδαμε δημιουργίες βγαλμένες από τα παραμύθια. Άλλα brands εστίασαν στη βιωσιμότητα και το streetwear. Μια ετερόκλητη συνάντηση ιδεών και καινοτομιών με κέντρο τη δημιουργικότητα και την αγάπη για τη μόδα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.