Ο οίκος Zegna γιορτάζει φέτος 115 χρόνια στον χώρο της μόδας και παρουσίασε τη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2026 στο Ντουμπάι σε μια κίνηση εμπορικής στρατηγικής και πολυσήμαντων συμβολισμών. Η Dubai Opera μεταμορφώθηκε σε ένα σκηνικό ερήμου με φοίνικες και πουλιά. Η ατμόσφαιρα ένωνε το μυστήριο της Ανατολής με την ιταλική φινέτσα. Είχε την γοητεία των παραμυθιών. Το μουσικό χαλί του show με τα τραγούδια των πουλιών απέπνεε ηρεμία και μεγαλοπρέπεια. Η πασαρέλα, διαμορφωμένη με αμμόλοφους αποτύπωσε τη συνύπαρξη πολυτέλειας και φυσικότητας στην OASIS του οίκου Zegna– οι μοντέρνοι άνεμοι συνάντησαν την αίσθηση της ερήμου σε έναν εκλεπτυσμένο συνδυασμό.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Alberta Ferretti Resort 2026: Ρομαντική αναγέννηση με σύγχρονη ταυτότητα

Villa Zegna: Μια εμπερία μόδας  στο Dubai

Είναι η πρώτη φορά ου ο οίκος παρουσίασε την συλλογή του εκτός Ιταλίας. Η ανακοίνωση αυτής της απόφασης είχε κάνει τον γύρο του κόσμου όταν ανακοινώθηκε τον Φεβρουάριο και είχε γίνει δεκτή με ανάμεικτα συναισθήματα. Η εμπειρία μόδας όμως που διοργάνωσαν οι υπεύθυνοι του οίκου εντυπωσίασε τους εκλεκτούς καλεσμένους. Μέρος της οργάνωσης ήταν η δημιουργία του “Villa Zegna” – ενός κλειστού, ιδιωτικού club εντός της ίδιας όπερας σε ένα χώρο που παρέπεμπε στην ιστορική έπαυλη της οικογένειας στη Βόρεια Ιταλία . Εκεί παρουσιάστηκε και η exclusive limited–edition κολώνια Il Conte σε μπουκάλι κατασκευασμένο από γυαλί Murano, διαθέσιμη σε μόλις 300 κομμάτια καθώς και μία capsule collection 70 κομματιών ειδική για τη Ντουμπάι.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton Cruise 2026: Μια θεατρική, μεσαιωνική εμπειρία στην καρδιά της Προβηγκίας

Η συλλογή

Η συλλογή περιλάμβανε 54 looks που ισορροπούσαν ανάμεσα στη λιτή κομψότητα και την σχολαστική πολυπλοκότητα. Η παλέτα εστίασε στα χρώματα της γης. Εκρού, olive green και σκούρο κόκκινο είχαν μια γλυκιά ζεστασιά. Ο οίκος Zegna είναι από τους ελάχιστους που συμμετέχουν ενεργά και ελέγχουν τη διαδικασία παραγωγής από τα υλικά, την κατεργασία τους και την «πρόβα» ως το ράψιμο (“sheep to shop”).

Τα κομμάτια της συλλογής ήταν ανάλαφρα και καλοραμμένα. Ότι ακριβώς περιμέναμε από έναν οίκο με την παράδοση του Zegna. Λεπτά λινά και βαμβακερά σακάκια με shorts ιδανικά για το τέλειο στιλ ειδικά κάτω από τον καυτό ήλιο. Σύνολα με σακάκια χωρίς επένδυση με διάτρητα σουέντ laser-cut πουκάμισα με μοτίβο πιε ντε πουλ επανερμήνευσαν την ήσυχη πολυτέλεια. Κροσέ πλεκτά, jacquard σακάκια και ελαφριά tweed πανωφόρια έδωσαν μια πινελιά στιλ. Το highlight της συλλογής ήταν πλενόμενα δερμάτινα κασκόλ- μια καινοτομία που έκλεψε τις εντυπώσεις.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Dior Cruise 2026: Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στη Ρώμη | Τι είδαμε στην επίδειξη

Ομορφιά χωρίς ηλικία

Η επιλογή μοντέλων ήταν συνειδητή και συμβολική: ηλικίες από εφήβους ως και ηλικιωμένους άνω των 70 ετών,έδωσε το μήνυμα πως η ομορφιά δεν έχει ηλικία. Μερικοί να εμφανίστηκαν ξυπόλητοι ενισχύοντας την αίσθηση της απλότητας και προβάλλοντας μια  ανθρώπινη, οικεία διάσταση. Αν και η συλλογή αφορούσε κυρίως ανδρικά σύνολα, είδαμε και γυναίκες στην πασαρέλα να φορούν menswear κομμάτια – σαν σιωπηλή δήλωση της φορεσιμότητας που ξεπερνά τα στεγανά των φύλων.

Η αληθινή πολυτέλεια δεν χρειάζεται λογότυπα και περιττή επίδειξη. Κρύβεται στην ποιότητα, την αριστοτεχνία και την έμπνευση. Ο οίκος Zegna με την ολιστική εμπειρία μόδας στο Ντουμπάι απέδειξε πως η δημιουργική πρωτοπορία σε πρακτικό και θεωρητικό επίπεδο μπορεί να πάει την κληρονιμιά και την παράδοση ένα βήμα παραπέρα. Η νέα εποχή Zegna αναδεικνύει την πολυτέλεια ως στάση ζωής αυτών που ξέρουν να την αναγνωρίσουν και να την εκτιμήσουν.

Photo credit: Zegna