Ξεχάστε οτιδήποτε είχατε στο μυαλό σας γύρω από μια Εβδομάδα Μόδας. Ξεχάστε τα εντυπωσιακά locations, τα ντεφιλέ, τα catwalk, την “πρώτη σειρά”, τους σελέμπριτι, τα πάρτι. Η Milan Fashion Week Men Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026 τα είχε όλα: όσα προαναφέραμε και πολλά περισσότερα εντελώς ασυνήθιστα.

Διαβάστε ακόμη: Thigh-high μπότες για άνδρες: Το νέο fashion statement του Χόλιγουντ

Η μεγάλη εικόνα

O οικος Kiton προτίμησε κούκλες και κρεμάστρες για να παρουσιάσει τη συλλογή του.

Υπήρξαν παρουσιάσεις που θύμιζαν “βγήκαμε για να ρίξουμε μια ματιά στις βιτρίνες και περάσαμε μέσα”. H καινούρια συλλογή φορεμένη σε κούκλες ή παρουσιασμένη σε κρεμάστρες και σε ράγες. Οι γνωστοί οίκοι Bally, Kiton, Etro, Boglioli ήταν οι πιο σημαντικοί ανάμεσά τους.

Υπήρξαν παρουσιάσεις που θύμισαν το αγγελοπουλικό “Το μετέωρο βήμα του πελαργού”: οι οίκοι Canali και Tod’s παρουσίασαν τις κολεξιόν τους με ζωντανά, στατικά μοντέλα.

Ο οίκος Zegna συμμετείχε Milan Fashion Week Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026, παρουσιάζοντας τη συλλογή του στο… Dubai!

Οι αξιοσέβαστοι οίκοι προτίμησαν την κλασική παρουσίαση: με μοντέλα και catwalk. Οι Burunello Cucinelli, Prada, Armani, Vivienne Westwood, Ralph Lauren, Cornegliani, Dolce&Gabbana, Dunhill, Kiton, Pal Zileri, Paul Smith και Prada, τίμησαν το πνεύμα μιας σημαντικής Εβδομάδας Μόδας, όπως υποτίθεται θα έπρεπε να ήταν αυτή του Μιλάνου.

Υπήρξαν τέλος και παρουσιάσεις που δεν άξιζαν να πάρουν μέρος σε μία Ανδρική Εβδομάδα Μόδας, όχι λόγω σνομπισμού, αλλά γιατί απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο σε ειδικά κοινά. Όπως η συλλογή του οίκου PDF, που υπογράφει ο Domenico Formichetti, που είναι “απαγορευμένη” στους άνω των 30 και απευθύνεται στους οπαδούς της ραπ αισθητικής.

Διαβάστε ακόμη: Louis Vuitton Men 2026: Φορέσιμη πολυτέλεια με το βλέμμα στην Ινδία

Οι κυρίαρχες τάσεις

Τα κοστούμια του Brunello Cucinelli τράβηξαν την προσοχή. Ιδιαίτερα η τερακότα απόχρωση.

Τα σακάκια που παρουσιάστηκαν στο Μιλάνο για το καλοκαίρι 2026 ήταν στη συντριπτική τους πλειοψηφία, εξάκουμπετα, oversized κι με φαρδιά πέτα. Το ίδιο και τα μπλέιζερ. Τα παντελόνια που θα φορεθούν του χρόνου δεν είναι εφαρμοστά και έχουν κάθετες τσέπες.

Οι βερμούδες εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο της καλοκαιρινής ανδρικής γκαρνταρόμπας. Τα βασικά χρώματα που πρόκειται να παίξουν δεν είναι παλ ή πολύ φωτεινά, αλλά καλύπτουν ολόκληρη την παλέτα της τερακότας με έμφαση στο κεραμιδί, όπου επικέντρωσαν χρωματικά ο Brunello Cucinelli και ο οίκος Brioni. Οι κάθετες ρίγες, όχι όμως οι pin stripe, κυριαρχούν πλήρως οπουδήποτε (λοξές στις λίγες γραβάτες που παρουσιάστηκαν).

Τα κορυφαία trends

Neosafari look από τον οίκο Cortigiani.

Τα εξάκουμπα σακάκια με τις διπλές τσέπες και τα έντονα εμπριμέ του Paul Smith και της Vivienne Westwood. Το safari look του οίκου Cortigiani. Τα pin stripe κοστούμια και η ναυτική ενότητα από τη σειρά Purple Label του Ralph Lauren. Το militaire look (στην έκδοση “desert” μάλιστα) είναι σίγουρο πως θα υιοθετηθεί από πολλούς, Τέλος τα βαμβακερά πλεκτά δεμένα και φορεμένα πάνω απ’ όλα ως φουλάρια.

Τα “αφόρετα”

Ένα “Pyjama Boy” από τους Dolce & Gabbana.

Σχεδόν ολόκληρη η συλλογή “Pyjamas” των Dolce&Gabbana, που βασίζεται στις παλιομοδίτικες κλασικές ανδρικές, βαμβακερές ριγέ πυτζάμες, δύσκολα να βρει τολμηρούς αγοραστές για να τη φορέσουν και εκτός σπιτιού.

Το ίδιο ισχύει και για τα πολύ κοντά ανδρικά σορτσάκια, σε μέγεθος “hot”, της Prada, συνδυασμένα μάλιστα με σακάκια, όπως και για τα καπέλα του ίδιου οίκου. Οι λαμέ, γυαλιστερές δημιουργίες της σειράς Emporio Armani, ταιριάζουν αποκλειστικά και μόνο σε “κόκκινα χαλιά” και μάλιστα αμερικανικά. Τέλος το look “σακάκι χωρίς τίποτε από μέσα” που προτείνει η Vivienne Westwood (διορθώνεται βέβαια με ένα T-Shirt).

Τι δεν είδαμε

Sneakers και λευκά ατύπωτα T-Shirt. Είμαστε όμως σίγουροι πως οι αγοραστές θα διορθώσουν αυτή την παράλειψη.