Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του Jonathan Anderson στον Dior ήταν πολύ καλύτερο από ότι είχαμε φανταστεί. Το Hôtel des Invalides – το Μέγαρο των Απομάχων όπου βρίσκεται και ο τάφος του Ναπολέοντα- μεταμορφώθηκε σε γκαλερί και υποδέχτηκε τους υψηλούς προσκεκλημένους του οίκου.

Η Sabrina Carprnter, η Rihanna με τον ASAP Rocky, o David Craig, o Robert Pattinson, η Beatrice Borromeo, ο Roger Federer με τη σύζυγο του Mirka, o Pharrell Williams: όλοι ήταν εκεί για να παρακολουθήσουν ίσως το πιο πολυσυζητημένο show της Ανδρικής Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού. Δεν ήταν όμως μόνο οι celebrities που έδωσαν το παρών. Σημαντικές προσωπικότητες του χώρου της μόδας όπως η Donatella Versace, ο Stefano Pilati,η Silvia Venturini Fendi και ο Pierpaolo Piccioli τίμησαν με την παρουσία τους τον ιστορικό οίκο.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton Men 2026: Φορέσιμη πολυτέλεια με το βλέμμα στην Ινδία

Ο σύγχρονος ευγενής του Dior

Από το πρώτο look της συλλογής ήταν εμφανές ότι ο Anderson είχε εντρυφύσει στα αρχεία του οίκου και τους έδωσε το προσωπικό του twist. Το εμβληματικό bar jacket από ιρλανδικό tweed ένωσε τον Dior με τις καταβολές του σχεδιαστή με μια βαθια συναισθηματική κίνηση. Οι ψηλοί γιακάδες του 19ου αιώνα απέκτηαν μοντέρνο προφίλ, τα γιλέκα και τα frock coats έγιναν κομμάτι του streetwear. Cable-knit πλεκτά μας θύσιαν την κολεγιακή αισθητική του Ralph Lauren.

Dior-men-ss26

Τα αξεσουάρ ξεχώρισαν. Book totes με αναφορές σε λογοτεχνικές φιγούρες, backpacks και messenger bags έδιναν ένα πιο νεανικό και καλλιτεχνικό ύφος. Οι γραβάτες είχαν χρώμα και στιλ: “έσπαγαν” την αυστηρότητα χωρίς να χάνεται η σοβαρότητα.Τα fisherman sandals και τα sneakers έβαλαν την άνεση στο παιχνίδι της κομψότητας. Ο σύγχρονος ευγενής του Dior είναι ευέλικτος και επίκαιρος. Ζει στο σήμερα, ξυπνάει το πρωί, παίρνει το μετρό για να πάει στη δουλειά. Είναι ένας από εμάς.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Thom Browne Resort 2026: Η επιστροφή του αμερικανικού preppy

Dior-men-ss26 Σύνδεση με το παρελθόν

Κάθε λεπτομέρεια της εκδήλωσης αποτελούσε το κομμάτι ένος πολύ προσεκτικά μελετημένου σχεδίου που ένωνε την ιστορία του Dior και του ίδιου του ιδρυτή του με τη νέα εποχή που σηματοδοτεί ο Jonathan Anderson. Από την πρόσκληση που αποτελούταν από ένα αντίγραφο ενός κεραμικού πιάτου που συνοδευόταν από τρία κεραμικά αυγά που παρέπεμπαν σε ένα από τα αγαπημένα πιάτα του monsieur Dior -την ταπεινή ομελέτα- μέχρι την διάταξη του χώρου που θύμιζε μουσείο. Ο ιδρυτής του οίκου ξεκίνησε την καριέρα του ως γκαλερίστας το 1928 και η λατρεία του για την τέχνη ήταν γνωστή.

Dior-men-sss26

 

Dior-men-sss26

Dior-men-sss26

Το εσωτερικό του χώρου διαμορφώθηκε σύμφωνα με το μουσείο Gemäldegalerie του Βερολίνου, το οποίο φιλοξενεί μια τεράστια συλλογή έργων των Παλαιών Δασκάλων.  Δύο πίνακες που απεικόνιζαν νεκρές φύσεις του ζωγράφου του 18ου αιώνα Jean Siméon Chardin βρίσκονταν στον χώρο του show ενισχύοντας την σκηοθεσία της παρουσίασης μιας συλλογής με έντονα στοιχεία από τους ενδυματολογικούς κώδικες της εποχής. Ο ένας πίνακας αποτελούσε δάνειο από το μουσείο του Λούβρου, προσδίδοντας μια επιπλέον δόση πολιτιστικής βαρύτητας στην εκδήλωση που παράλληλα αποτελεί δείγμα της σημασίας και της επιρροής του Dior . Η αίθουσα είχε ελεγχόμενη θερμοκρασία για την προστασία των ανεκτίμητων έργων τέχνης.

Dior-men-ss26

Η συλλογή σήμανε την επίσημη έναρξη μιας ήρεμης αλλά ισχυρής επανάστασης στο χάρτη όπου κληρονομιά και φιλοσοφία συναντούν τη νεανικότητα, με ευφυείς αντιθέσεις. Ο Jonathan Anderson δεν παρουσίασε απλά μια νέα συλλογή – έθεσε τη βάση για έναν Dior που αναγνωρίζει τη δική του κληρονομιά αλλά φιλοδοξεί να μιλήσει με την φωνή της επόμενης γενιάς· έναν οίκο που «ξαναγεννιέται» μέσα από την ισορροπία.

Photo Credits: Dior