Beauty brands: Πως επιτυγχάνεται η άνοδος στην TikTok πραγματικότητα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργούν τα δικά τους δεδομένα και τα beauty brands εκμεταλλεύονται το hype της εποχής.
Στο TikTok, δύο πράγματα μπορούν πάντα να ισχύουν ταυτόχρονα, ειδικά όταν μιλάμε για beauty brands. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η επώνυμη σειρά περιποίησης μαλλιών του αείμνηστου κομμωτή Umberto Giannini. Το brand μετράει ήδη 27 χρόνια στην αγορά. Και από την άλλη η ακυκλοφόρητη, ακόμη, σειρά μακιγιάζ της Louis Vuitton. Δύο τόσο διαφορετικά brands, κι όμως σημειώνουν ταυτόχρονα άνοδο στη δημοφιλή πλατφόρμα.
Τα beauty brands ποντάρουν στο TikTok
Σύμφωνα με στοιχεία από το Spate, το οποίο παρακολούθησε τις 10 κορυφαίες μάρκες ομορφιάς με βάση την ετήσια αύξηση των προβολών οργανικών — ή μη χορηγούμενων — TikTok videos που αναφέρουν κάθε brand, η La Beauté Louis Vuitton είναι τρίτη, ενώ η Umberto Giannini καταλαμβάνει την ένατη θέση.
@umbertogianninihair Who wants Curl Jelly on tap? 👀✨💧 Definition & shine at your fingertips—because your curls deserve the best 💅 #curljelly #umbertogiannini #haircare ♬ chest pain by malcolm todd – Sir Malcolm Tott | Fan Account
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Τα 5 μεγαλύτερα beauty brands στα social media
Η κορυφαία μάρκα με βάση τη μέτρηση, που ξεπερνά το 38.000% σε ετήσια βάση, είναι η Frilliance by Fiona Frills. Η Frilliance είναι ένα brand μακιγιάζ και περιποίησης δέρματος με επίκεντρο την Gen Alpha. Ξεκίνησε το 2017 από την influencer Fiona Frills, η οποία τότε ήταν σε ηλικία μόλις 13 ετών. Η μάρκα έγινε κυρίως γνωστή για τα κρεμώδη ρουζ και τα λιπ γκλος της, τα οποία είχαν τιμή κάτω των 20 δολαρίων (περίπου 17 ευρώ). Πωλείται σε μεγάλα καταστήματα στην Αμερική, όπως το Walmart, ενώ στην Ευρώπη μέσω του Superdrug. Σύμφωνα με την Mathilde Riba, αναλύτρια αγοράς για την Spate, η επιτυχία της στηρίζεται εν πολλοίς στη ευθυγράμμισής της με εφηβικές κοινότητες όπως το Glow House.
@frilliance AHHH!!! Dream Day Event by Frilliance & @amaré 🩷 TICKETS LAUNCH THIS SATURDAY the 19th at 2pm PST!!! come hang out with Frilliance & Amaré in Glendale CA August 2nd at 11:00am for the ultimate girls day. we’re making vision boards, getting free goodie bags (worth over $100 🤭), eating, laughing, taking cute pics, filming tiktoks & just having the best time. you’ll get to: – make your own vision board – meet a very special guest 👀 – get free food + drinks – take photos + film tiktoks at cute pink backdrops – get a professional photo + video taken – leave with an amazing goodie bag – make new friends who just get it you don’t need a big following to come. this event is for any & every girl who wants to feel inspired, have fun, & be surrounded by good energy. the first 50 tickets that are sold will get a free Amaré hoodie!! anyone who purchases a ticket will be able to bring 1 parent or legal guardian. 🎟 tickets are $40 available on Frilliance.com (available this Sat the 19th) 📍Glendale, los angeles 🗓️ August 2nd 🩷 hosted by Frilliance & Amaré we’re so excited to uplift every girl who walks through the doors of dream day. this isn’t just an event, it’s a space to feel seen, supported, & leave with a really special memory!! #laevents #influencerparty #eventswithfrilliance #influencerevent #dreamdayevent ♬ original sound – Frilliance
Η δύναμη των κοινοτήτων
Με 2,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο TikTok, το Glow House είναι ένα content house, δηλαδή μια κοινότητα στα social media. Η λογική του είναι ανάλογη του Hype House. Στις αρχές της πανδημίας, το Hype House έδωσε μεγάλη φήμη σε μέλη όπως η Charli D’Amelio και η Addison Rae. Ξεκίνησε φέτος και αποτελείται από έφηβα κορίτσια – μέλη από δέκα χρονών και πάνω, που δημιουργούν συνεργατικό lifestyle και beauty περιεχόμενο. Εξίσου καλά με την οργανική αύξηση προβολών τα πάει και η EcoLchi Pro. Αυτό η Riba το αποδίδει εν μέρει στα videos “πριν και μετά”. Όπως για την επανορθωτική μάσκα μαλλιών, η οποία κοστίζει 27 δολάρια (περίπου 23 ευρώ) στο Amazon.
Τα beauty brands της λίστας
Το brand Hair so Fab με προϊόντα μαλλιών, η οποία προσφέρει περούκες και πακέτα προϊόντων που ξεκινούν από 85 δολάρια (72 ευρώ), είναι στην πέμπτη θέση βάσει της μέτρησης. Η εξειδικευμένη μάρκα αρωμάτων D’Annam, η οποία προσφέρει αρώματα εμπνευσμένα από την ιαπωνική και βιετναμέζικη κουλτούρα, συμπεριλαμβανομένων των αρωμάτων White Rice και Matcha Soft Serve Eaux de Parfum με τιμή λιανικής στα 160 δολάρια (135 ευρώ), βρίσκεται επίσης σε ανοδική πορεία, ενώ στην K-beauty, η Parnell ανεβαίνει. Η μάρκα είναι περισσότερο γνωστή για το cushion foundation. Στο thread AsianBeauty του Reddit, πολλοί περιγράφουν το προϊόν ως μια εναλλακτική λύση που προσφέρει ελαφρύτερη κάλυψη σε σχέση με το viral foundation cushion της TirTir.
@parnell_official 🚨GIVEAWAY ALERT🚨 The wait is over – Parnell Cicamanu Serum Cushion is now available in 30 shades! Where skincare meets makeup 😍 To celebrate the launch, we are happy to giveaway ❗️5 PR packages❗️consisting of all 30 shades. 1. Follow @parnell_official 2. Comment with your country’s flag and tag 2 of your friends 3. Repost and share this on your story Deadline: November 29 #parnell #parnellbeauty #skincare #kbeauty #cushion #30shades #giveaway #fyp ♬ original sound – Parnell US
“Οι μάρκες που επιδεικνύουν ισχυρή ετήσια ανάπτυξη μέσα από οργανικές προβολές, την πετυχαίνουν εστιάζοντας στην αυθεντικότητα. Tην αισθητηριακή ικανοποίηση και τη συνάφειά τους είτε με την κουλτούρα, είτε με celebrities”, αναφέρει η Riba. Για να εξηγήσει τη θέση της αναφέρει το skincare brand Sonsie της Pamela Anderson. Το brand έχει σημαντική επιτυχία αξιοποιώντας τη στάση ζωής της διάσημης ιδρύτριάς του, Pamela Anderson, η οποία έχει σταματήσει να φορά μακιγιάζ.
Photo credit: Frilliance Instagram, Umberto Giannini Instagram