45 χρόνια Armani Beauty: Τα 5 πιο εμβληματικά προϊόντα

Με αφορμή τον θάνατο του "Re" της υψηλής ραπτικής, Giorgio Armani, ας δούμε τα πιο σημαντικά προϊόντα Armani Beauty.
Ο Giorgio Armani, που έφυγε από τη ζωή στις 4 Σεπτεμβρίου 2025 ήταν, ίσως, ο τελευταίος μυθιστορηματικά μεγάλος δημιουργός της παγκόσμιας μόδας. Με έναν απολύτως ιδιόκτητο οίκο κι ένα brand name η αξία του οποίου αγγίζει τα 10 δισ. ευρώ, ο Signor Armani υπήρξε μια από τις επιδραστικότερες μορφές. Αυτό που είναι, ίσως, λιγότερο γνωστό είναι πως εξίσου σημαντική υπήρξε η παρουσία του οίκου και του ίδιου στην ομορφιά. Η Armani Beauty ξεκινά, ουσιαστικά, το 1980, όταν ο σχεδιαστής υπογράφει την πρώτη του συμφωνία με το Groupe L’Oréal και συνεχίζεται απρόσκοπτη ως σήμερα.
45 χρόνια Armani Beauty
Η πρώτη συνεργασία του maestro για προϊόν ομορφιάς πηγαίνει πίσω στο 1980. Ωστόσο, σε πιο επίσημη βάση, η σειρά Giorgio Armani Beauty κυκλοφόρησε το 2000, πάντα στο χαρτοφυλάκιο του Groupe L’Oréal. Η αυστηρά επιλεγμένη γκάμα προϊόντων είχαν πάνω τους τη σχολαστική ματιά του ίδιου του Armani. Ήταν, μάλιστα, γνωστός για το γεγονός πως έστελνε επανειλημμένα τα προϊόντα στο εργαστήριο μέχρι να ανταποκριθούν στα αυστηρά του πρότυπα. Ξεκινώντας από τα αρώματα και περνώντας στο μακιγιάζ και στο skincare, τα προϊόντα της Armani Beauty είναι συνώνυμα της πολυτέλειας. Ας δούμε μαζί τα πιο δημοφιλή και επιδραστικά.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Όταν η ομορφιά συνάντησε την υψηλή κοσμηματοποιία
Armani perfume

Photo credit: Maria Vittoria Backhaus
Το πρώτο άρωμα Giorgio Armani κυκλοφορεί το 1982 από τον master perfumer Ron Winnegrad. Το εξαιρετικό αυτό chypre ήταν για χρόνια best seller και αποτέλεσε την αρωματική υπογραφή του οίκου.
Luminous Silk Foundation
Διαχρονικό best seller, το προϊόν αυτό ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησε ο οίκος το 2000, όταν δημιουργήθηκε επισήμως η Armani Beauty. Η καινοτομία του ήταν πως αναδυκνύει τους υποτόνους (undertones), και καλύπτει την επιδερμίδα σαν πραγματικό μετάξι. Σήμερα κυκλοφορεί σε 40 αποχρώσεις.
Crema Nera
Η έμπνευση ήρθε από τη φύση του νησιού Παντελλερία στην Ιταλία. Η σύνθεση της Crema Nera έχει ως βάση της ένα ισχυρό φυτό που έχει τη δύναμη να ξανανιώνει με λίγες μόνο σταγόνες νερό, ακόμα και μετά από χρόνια αφυδάτωσης. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2007 και έκτοτε αποτελεί ένα από τα πιο διάσημα για την αποτελεσματικότητά τους προϊόντα στον χώρο του πολυτελούς skincare.
Rouge d’ Armani
Το Rouge d’Armani κυκλοφόρησε το 2009 ως το απόλυτο κραγιόν υψηλής ραπτικής από την Armani Beauty. Είχε σατινέ, μακράς διάρκειας φινίρισμα και ήταν από τα πρώτα με μαγνητικό κλείσιμο στο καπάκι. Είχε τις πρωτοποριακές τεχνολογίες “Color‑Bond” και “Color‑Fil” με έντονες, πολυτελείς χρωστικές, ενώ παράλληλα παρείχε άνεση και ενυδάτωση για έως και οκτώ ώρες. Η συγκεκριμένη σειρά κραγιόν δεν κυκλοφορεί πλέον, και το brand την έχει αντικαταστήσει με τη σειρά Lip Maestro.
Sì, Giorgio Armani
Το πρώτο Sì, δημιουργία της διάσημης master perfumer Christine Nagel, κυκλοφόρησε το 2013 κι έκανε αμέσως αίσθηση. Ανήκει στην κατηγορία fruity chypre και ήταν από τα πρώτα που ενσωμάτωσε το cassis ως βασική οσφρητική υπογραφή. Το cassis είναι, στην ουσία, ο καρπός της μαύρης σταφίδας, αλλά και ο ανθός ή τα φύλλα της μαύρης σταφίδας που η υψηλή αρωματοποία χρησιμοποιεί κατά κόρον τα τελευταία χρόνια. Το cassis προσδίδει ένα φρουτώδες, ξινό και ελαφρώς πράσινο άρωμα στα αρώματα, και αποτέλεσε σημαντικό στοιχείο για την τεράστια επιτυχία του αρώματος διεθνώς. Όσο για την καμπάνια, ήταν υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Massy Tadjedin, φωτογράφο τον Tom Munro και διαχρονικό πρόσωπο την Cate Blanchett, η οποία υπήρξε επί χρόνια προσωπική φίλη και μούσα του maestro.
Photo credit: brand website