Dolce & Gabbana | H καμπάνια του καινούριου makeup ορίζει το new sexy
![Dolce & Gabbana | H καμπάνια του καινούριου makeup ορίζει το new sexy](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/dolcegabbana_beauty__2025-01-22T140010.000Z-960x1024.jpg)
Η καμπάνια ονομάζεται Il Salotto και το αντικείμενό της είναι το Everlast Primer και το Everlast Foundation της Dolce & Gabbana. Μας άρεσαν τα πάντα… εκτός από ένα πράγμα.
Η νέα καμπάνια του Οίκου Dolce & Gabbana Beauty για τα ολοκαίνουργια Everlast Primer και Everlast Foundation είναι ό,τι ακριβώς θα περίμενε κανείς από τον Steven Klein, τον άνθρωπο πίσω από την κάμερα: αψεγάδιαστες εικόνες, ερωτική ατμόσφαιρα, ομορφιά που δεν χωράει ανάλυση. Έξτρα μπόνους, η Irina Shayk ως κεντρικό πρόσωπο.
Τα νέα λανσαρίσματα
H Dolce & Gabbana Beauty λανσάρει δύο προϊόντα μαζί. Το Everlast Primer και το Everlast Foundation, τα οποία, σε συνδυασμό, δίνουν στην επιδερμίδα το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα που δείχνει η καμπάνια του Steven Klein. Όσο για τα πέντε μοντέλα που έχουν πρωταγωνιστούν, τονίζουν το inclusivity του brand και τις 40 αποχρώσεις του μέικαπ που καλύπτουν κάθε τόνο επιδερμίδας.
Everlast Primer
Το Everlast Primer ελαχιστοποιεί άμεσα τους πόρους και τελειοποιεί το δέρμα. Διπλασιάζει τον χρόνο ζωής του μακιγιάζ δίνοντας άμεσο και 24ωρης διάρκειας ματ αποτέλεσμα. Η vegan σύνθεση υπόσχεται έλεγχο της λάμψης και είναι μη φαγεσωρογόνα. Παράλληλα ενισχύει τον τόνο του δέρματος και η peachy απόχρωσή του ταιριάζει σε όλους τους τόνους επιδερμίδας.
Everlast Foundation
Το Everlast Foundation έχει ανθεκτική, waterproof σύνθεση πλήρους κάλυψης. Μένει αναλλοίωτο ως και 24 ώρες και δεν μένει στα υφάσματα. Διαθέτει skincare συστατικά, προσφέρει blurring effect και έλεγχο της γυαλάδας όλη την ημέρα. Αποτέλεσμα, ένα εντυπωσιακό 3D ματ εφέ, που δεν δημιουργεί “μπαλώματα” στην επιδερμίδα.
View this post on Instagram
Η καμπάνια
Η σκηνοθεσία του Steven Klein υπηρέτησε άψογα το όραμα του K Studio που είχε την καλλιτεχνική διεύθυνση. Από κοντά, το styling της πρώην διευθύντριας της Γαλλικής Vogue Carine Roitfeld η οποία είδε ξεκάθαρα την ευκαιρία να μας δείξει πως είναι το new sexy σε αυτήν τη δεκαετία. Καθαρή σεξουαλικότητα που έχει ως όπλα της πολυτελή υφάσματα και αψεγάδιαστο δέρμα.
Το new sexy είναι μίνιμαλ. Δεν χρησιμοποιεί το χυδαίο και το εξώφθαλμο, αλλά αποπνέεται κυρίως μέσα από το βλέμμα. Κι εδώ ακριβώς είναι η μικρή μας αντίρρηση για την καμπάνια. Η επιλογή του τόσο έντονου και διαφορετικού eyeliner σε κάθε μοντέλο. Αν και αναμφισβήτητα υπέροχη εικόνα αισθητικά, μας έδωσε την αίσθηση πως το θέμα είναι ένα νέο eyeliner, τραβώντας κάπως την προσοχή από το makeup.
Σε κάθε περίπτωση, λεπτομέρειες. Η Dolce & Gabbana Beauty παρέδωσε για μια ακόμα φορά μια καμπάνια υψηλότατης αισθητικής που είναι χάρμα οφθαλμών.