La Beauté Louis Vuitton: Το μακιγιάζ ξεπουλάει… ή μήπως όχι;
Τις τελευταίες μέρες διαβάζουμε παντού πως η La Beauté Louis Vuitton, η σειρά μακιγιάζ του οίκου, είναι συνεχώς out of stock. Αυτό σημαίνει πως όντως πουλάει;
Τα νέα είναι γνωστά: η La Beauté Louis Vuitton βγήκε στην αγορά τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου 2025. Οι συσκευασίες είναι refillable, πολυτελέστατες και οι τιμές εξωπραγματικές: κραγιόν και balm περίπου 140 ευρώ, παλέτες σκιών περίπου 210. Σήμερα, κάτι περισσότερο από 1 μήνα στην αγορά, διαβάζουμε παντού πως το μακιγιάζ είναι sold out. Ναι, το λανσάρισμα είχε όλα τα χαρακτηριστικά ενός υπερπολυτελούς brand. To κύρος του λογότυπου LV αδιαμφισβήτητο, όπως και ο αντίκτυπος της συμμετοχής της Pat McGrath. Όμως, sold out; Με αυτές τις τιμές;
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Τα πιο hot beauty προϊόντα στο Instagram αυτή τη στιγμή
Η La Beauté Louis Vuitton δεν πείθει τους influencers
Μόλις βγήκε το brand, πολλοί influencers στον χώρο του μακιγιάζ έσπευσαν να αγοράσουν και να κάνουν τα δικά τους reviews. Οι περισσότεροι δεν πείστηκαν. Σε ένα από τα πιο διάσημα accounts, μάλιστα, η Nikkie Tutorials κάνει live εφαρμογή στις σκιές και δείχνει πως “δεν βάφουν”. Δεν διστάζει να χαρακτηρίσει το brand υπερεκτιμημένο, και λέει πως από εκείνη είναι όχι. Ωστόσο, αυτές οι κριτικές σίγουρα δεν έχουν επηρεάσει τις πωλήσεις. Κι αυτό επειδή όσοι είναι να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά, δεν έχουν ως κριτήριο την προϊόντική απόδοση, και θα αγοράσουν ούτως ή άλλως.
View this post on Instagram
Η νεοεισερχόμενη La Beauté Louis Vuitton
Η Louis Vuitton λάνσαρε την πρώτη της σειρά μακιγιάζ, La Beauté Louis Vuitton, τον Αύγουστο του 2025, σε συνεργασία με τη διάσημη makeup artist Dame Pat McGrath. Η συλλογή περιλαμβάνει 55 κραγιόν, 10 lip balm με χρώμα και 8 παλέτες σκιών ματιών. Από κοντά και μια σειρά αξεσουάρ, όπως δερμάτινες θήκες για τα κραγιόν, από αυτά που κοστίζουν όσο ένα μηνιαίο ενοίκιο. Είναι ξεκάθαρο: η LV λάνσαρε τη σειρά μακιγιάζ στην ίδια λογική που δημιουργεί προϊόντα. Όπως μια δερμάτινη θήκη για κραγιόν δεν απευθύνεται σε όλους, και δεν βγαίνει σε χιλιάδες τεμάχια, έτσι και το LV μακιγιάζ δεν είναι για όλους. Και, λογικά, βγαίνει σε αντίστοιχες ποσότητες.

Cosmetic Lipstick Pouch, αξίας περίπου 560 ευρώ, σχεδιασμένο να χωράει μόνο 1 κραγιόν.
Οι “παλιοί” Chanel και Dior
Για να καταλάβουμε λίγο το πώς λειτουργεί η αγορά, ας κάνουμε μια άτυπη σύγκριση στα κραγιόν με δύο εξίσου μεγάλα, πολυτελή brands. Τα κραγιόν Chanel, με βασική σειρά τη Rouge Allure, είναι καθιερωμένα και εξαιρετικά δημοφιλή. Προφανώς, τα ακριβή στοιχεία παραγωγής δεν είναι δημόσια διαθέσιμα. Ωστόσο, η εκτεταμένη παγκόσμια παρουσία του brand και η μεγάλη ζήτηση υποδηλώνουν υψηλό όγκο παραγωγής για την κάλυψη της αγοράς. Το ίδιο ισχύει και για τον οίκο Dior με τη σειρά Rouge Dior. Όπως και με τη Chanel, οι όγκοι παραγωγής δεν είναι δημόσια πληροφορία. Ωστόσο, η αδιαμφισβήτητη ισχυρή παρουσία του brand στην αγορά, αλλά και η μεγάλη γκάμα αποχρώσεων δηλώνουν σημαντική παραγωγή για την εξυπηρέτηση της παγκόσμιας πελατειακής της βάσης.
Το αναπόφευκτο συμπέρασμα
Προφανώς, δεν υπάρχουν διαθέσιμα και συγκεκριμένα μηνιαία στοιχεία για την παραγωγή κάθε προϊόντος. Επιπέον, είναι προφανές ότι κάθε brand έχει ξεχωριστή προσέγγιση στην παραγωγή και διάθεση. Ωστόσο, είναι ασφαλές να υποθέσουμε πως η τόσο πρόσφατη είσοδος της Louis Vuitton στην αγορά είναι εξαιρετικά πιθανό να αφορά μικρότερους, πιο αποκλειστικούς όγκους παραγωγής. Αντίθετα, μεγάλα brands με εδραιωμένη πελατειακή βάση όπως οι οίκοι Chanel και Dior, έχουν μεγαλύτερης κλίμακας παραγωγή για να καλύψουν τη συνεχή ζήτηση.
Για να γίνει πιο κατανοητό, ας μιλήσουμε με (υποθετικούς) αριθμούς. Έστω πως ο οίκος Chanel παράγει 500.000 τεμάχια τον μήνα για να καλύψει την παγκόσμια παραγωγή. Αν πουλήσει 400.00, δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το ρήμα “ξεπουλάει”, παρόλο που ο απόλυτος αριθμός τεμαχίων είναι τεράστιος.
Από την άλλη μεριά, ας πούμε πως ο οίκος LV με το λανσάρισμα της σειράς La Beauté Louis Vuitton έκανε παραγωγή 20.000 τεμάχια για να καλύψει τα ούτως ή άλλως περιορισμένα σημεία πώλησης που έχει σε όλον τον κόσμο. Είναι λογικό να πουλήσει πολλά τεμάχια (ακόμα και όλα). Κι αυτό επειδή μιλάμε για ολόκληρο νέο πυλώνα μέσα στο brand, όχι ένα απλό λανσάρισμα μιας σειράς κραγιόν. Υπό αυτό το πρίσμα, πολύς κόσμος θα αγοράσει έστω και μόνο για να “δει” τι είναι αυτό για το οποίο όλοι μιλούσαν με τόση ανυπομονησία. Με δεδομένες τις μικρές ποσότητες παραγωγής, αλλά και το ίδιο το σούσουρο στην αγορά, ναι, τα ράφια άδειασαν. Αλλά για 20.000 τεμάχια. Όχι για μισό εκατομμύριο.
Όσο για το βασικό ερώτημα, δεν είναι αν οι πωλήσεις αυτές, τον πρώτο μήνα του λανσαρίσματος, αποτελούν ξεπούλημα ή όχι. Το ερώτημα είναι: θα συνεχίσει να πουλάει έτσι και μέσα στα επόμενα δύο χρόνια;
Photo credit: Louis Vuitton Instagram & Website