Brunch με την Estée Lauder για τον καρκίνο του μαστού
Η φωταγώγηση του Δρομέα ήταν η αφορμή για ένα privé δημοσιογραφικό κάλεσμα με σημασία από την Estée Lauder Companies.
Κάποια καλέσματα δεν είναι εργασιακή υποχρέωση. Είναι χαρά και τιμή. Επίσης, είναι υπενθύμιση πως δεν υπάρχουν “ελαφριές” δουλειές, όπως πολλοί μπορεί να θεωρούν την ενασχόληση με την ομορφιά. Υπάρχει μόνο τρόπος να αντιμετωπίζει κανείς με σοβαρότητα ή όχι αυτό που κάνει. Επιπλέον, είναι κατανόηση μιας μεγάλης αλήθειας: όταν κανείς θέλει να προσφέρει, δεν υπάρχουν εμπόδια. Αυτό συνοψίζει το κάλεσμα στο σημερινό brunch από την Estée Lauder Companies, στο οποίο μας υποδέχτηκε ο Γενικός Διευθυντής Estée Lauder Balcans, Κώστας Σπυρόπουλος και η επικεφαλής της επικοινωνίας της εταιρείας (Earned Media Lead/ Brand Communications), Κέρρυ Γουσίδου. Αφορμή, ο μήνας ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, και η φωταγώγηση του Δρομέα, στο πλαίσιο της πολυετούς δράσης της εταιρείας που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με τον αγώνα αυτόν.
View this post on Instagram
Η Estée Lauder Companies και το όραμα της Evelyn Lauder
Η Estée Lauder Companies έχει ταυτίσει το όνομά της με την παγκόσμια προσπάθεια για την εξάλειψη του καρκίνου του μαστού. Κι αυτό, μέσα από τη δημιουργία της εμβληματικής εκστρατείας «The Breast Cancer Campaign», που ξεκίνησε το 1992. Οραματίστρια της προσπάθειας αυτής ήταν η Evelyn H. Lauder, μέλος της οικογένειας των ιδρυτών της εταιρείας, η οποία αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της ζωής και του έργου της στην ευαισθητοποίηση και την πρόληψη της νόσου.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ημέρα της Γυναίκας: 3 πρωτοπόροι του Beauty Industry
Η Evelyn Lauder υπήρξε συν-δημιουργός της ροζ κορδέλας. Το απλό, αλλά πανίσχυρο αυτό σύμβολο σήμερα αποτελεί αντικείμενο διεθνούς αναγνώρισης. Είναι το πιο αναγνωρίσιμο σήμα κατατεθέν του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Η εκστρατεία ξεκίνησε με στόχο την ενημέρωση, την ενδυνάμωση των γυναικών και την ενίσχυση της ιατρικής έρευνας. Στην πορεία, όμως, εξελίχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες του κλάδου της ομορφιάς παγκοσμίως.
Κάτω από το μήνυμα και hashtag #TimeToStopBreastCancer, η Estée Lauder Companies έχει ενώσει περισσότερα από 60 brands σε 75 χώρες, με κοινό σκοπό την πρόληψη και την υποστήριξη των γυναικών σε κάθε στάδιο της διαδρομής τους. Από το 1992 μέχρι σήμερα, η εκστρατεία έχει συγκεντρώσει περισσότερα από 144 εκατομμύρια δολάρια για προγράμματα ευαισθητοποίησης και ιατρικές υπηρεσίες, ενώ πάνω από 114 εκατομμύρια δολάρια έχουν δοθεί αποκλειστικά στην έρευνα, μέσω της συνεργασίας με τον οργανισμό Breast Cancer Research Foundation (BCRF), τον οποίο ίδρυσε επίσης η ίδια η Evelyn Lauder.
Η δέσμευση της εταιρείας παραμένει διαχρονική: να συμβάλλει σε έναν κόσμο όπου καμία γυναίκα δεν θα χάνει τη ζωή της από καρκίνο του μαστού.
Η φωταγώγηση μνημείων και ο Δρομέας του Κώστα Βαρώτσου
Βασική δράση της εκστρατείας είναι η συμβολική φωταγώγηση κτηρίων και μνημείων ορόσημων σε ροζ χρώμα σε όλο τον κόσμο. Στόχος της εταιρείας να τραβήξει την προσοχή στην πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση. Η ELC ξεκίνησε την πρωτοβουλία «Illuminating Landmarks» το 2000. Το 2013 ανακοίνωσε ότι φωταγώγησε 38 μνημεία σε 24 ώρες, σημειώνοντας και ρεκόρ Guinness.
Στην Ελλάδα, η Estée Lauder Greece υλοποιεί τοπικές δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης. Από το 2005 συνεργάζεται με τη Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία (ΕΑΕ). Μέχρι σήμερα έχει προσφέρει χιλιάδες δωρεάν μαστογραφίες μέσω κινητής μονάδας. Στις δράσεις συμμετέχουν και τα 15 brands της Estée Lauder Greece, προσφέροντας χρήματα με κάθε αγορά για όλον τον Οκτώβριο.
Επιπλέον, σε εθνικό επίπεδο, η Estée Lauder Greece φωταγωγεί σημαντικά κτήρια σε όλη τη χώρα. Ενδεικτικά, το Ζάππειο Μέγαρο, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, αλλά και ο Λευκός Πύργος, που έγιναν ροζ, ως μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας. Για φέτος, η επιλογή ήταν ο Δρομέας, το εμβληματικό γυάλινο γλυπτό του Κώστα Βαρώτσου στη συμβολή των Λεωφόρων Βασιλέως Αλεξάνδρου, Βασιλέως Κωνσταντίου και Βασιλίσσης Σοφίας. Ο Δρομέας θα παραμείνει φωτισμένος ως και τις αρχές Νοεμβρίου, υπενθυμίζοντας σε όλους πως η πρόληψη σώζει ζωές.
Photo credit: Elias Joidos for Estée Lauder Companies