Το τελευταίο δεκαπενθήμερο υποφέρω από τη μέση μου. Όμως, όπως οι περισσότερες από εσάς, δεν έχω την πολυτέλεια να μείνω στο σπίτι μέχρι να σταματήσω να πονάω. Η ρουτίνα συνεχίζεται κανονικά, με απρόσκοπτη ροή. Μέχρι χθες, που ένιωσα κάπως πως έχω έρθει στα όριά μου. Για αυτό, το press kit που έλαβα από τον οίκο Roberto Cavalli ήρθε ως κάτι παραπάνω από ευχάριστη έκπληξη. Ήταν αυτό το αναπάντεχο που μερικές φορές όλοι χρειαζόμαστε για να πάμε παρακάτω.

Όταν το μύρισα σκέφτηκα όλες εσάς, που, σαν κι εμένα, δίνετε προτεραιότητα σε όλα τα άλλα, πλην του εαυτού σας. Για αυτό, λοιπόν, προτείνω να σας κάνετε δώρο ένα άρωμα-κόσμημα για τα φετινά Χριστούγεννα.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Οι τέσσερις βασικές οικογένειες αρωμάτων | Ποια σας ταιριάζει;

Το Serpentine (δεν) είναι το νέο άρωμα του οίκου Roberto Cavalli

Διαβάζω στο δελτίο τύπου του οίκου: “Εμπνευσμένο από το πιο εμβληματικό σύμβολο του οίκου μόδας, ο Roberto Cavalli παρουσιάζει το νέο του αρωματικό αριστούργημα: Roberto Cavalli Serpentine. Το νέο άρωμα αποτελεί μια δήλωση δύναμης, γοητείας και εσωτερικής ισχύος, μετατρέποντας κάθε στιγμή σε μια αξέχαστη έκφραση αποπλάνησης.”

Ναι, ισχύει απολύτως πως το φίδι (serpente στα ιταλικά) είναι ένα από τα σύμβολα του οίκου. Ωστόσο, το Serpentine δεν είναι το πρώτο άρωμα με αυτό το όνομα. Έχει υπάρξει προκάτοχος, ένα εξαιρετικό oriental floral πριν από ακριβώς 20 χρόνια. Το πρώτο Serpentine, δημιουργία του master perfumer Jacques Cavallier Belletrud, είχε κυκλοφορήσει το 2005. Ακολούθησε το Serpentine Silver, μια πιο πουδρέ εκδοχή, το 2008, και κάποια στιγμή βγήκαν αμφότερα εκτός κυκλοφορίας.

Μέχρι τη φετινή χρονιά, που ο οίκος κράτησε το όνομα, και άλλαξε όλα τα άλλα.

Ας ξεκινήσουμε με το μπουκάλι. Αριστοτεχνικά σχεδιασμένο, το μπουκάλι του νέου Serpentine λειτουργεί σαν προάγγελος για την πολυτέλεια του αρώματος που περιέχει. Είναι συμπαγές, φτιαγμένο από λευκό αδιαφανές γυαλί, και διαθέτει το χρυσό σχέδιο ενός φιδιού. Κι εδώ είναι το τρικ: στο μπουκάλι των 100ml, το χρυσό φίδι με μαύρη πέτρα στο κεφάλι του ανοίγει, αποσπάται από το μπουκάλι, και μπορεί να φορεθεί ως βραχιόλι, αφήνοντας ένα ανάγλυφο αποτύπωμα στο λευκό γυαλί.  Αν ο οίκος έψαχνε τρόπο να συνδυάσει την υψηλή μόδα με μια premium αρωματική εμπειρία, νομίζω πως τον βρήκε.

Roberto Cavalli SERPENTINE 0

Το κλείσιμο του ματιού στην αραβική αρωματοποιία

Ως προς το ίδιο το άρωμα, είναι δημιουργία τριών σημαντικών αρωματοποιών. Ο master perfumer Ralf Schwieger (δημιουργός δεκάδων γνωστών αρωμάτων, μεταξύ των οποίων και το εμβληματικό Baby Doll, YSL), μαζί με τους νεότερους Gino Percontino και Patricia Choux, δημιούργησαν με μεγάλη επιμέλεια ένα πραγματικά πολυτελές άρωμα.

Αν πρέπει να το κατατάξω σε μια μεγαλύτερη κατηγορία, θα το πω fruity-floral musky, αλλά χωρίς να βάζω και εντελώς το χέρι μου στη φωτιά. Η μεταλλική νότα του σαφράν που κυριαρχεί στις νότες καρδιάς είναι αυτή που κυριαρχεί γενικά και δίνει τον τόνο. Στην καρδιά επίσης, τρία λουλούδια (γιασεμί, μανόλια και λεβάντα), που σε συνδυασμό βγάζουν… τριαντάφυλλο (!). Στη βάση κρεμώδες πατσουλί και νότες από δέρμα, ενώ στην κορυφή θεωρητικά έχει περγαμόντο και κύμινο, δύο νότες τις οποίες δεν ξεχωρίζω, αλλά το πιθανότερο είναι πως δημιουργούν πλαίσιο για να “φανεί” ακόμα πιο έντονα το σαφράν.

Γενικά, κι αυτό είναι που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση, η αίσθηση που αφήνει δεν είναι τόσο πολύ δυτικού αρώματος. Θα έλεγα πως, ως υπογραφή, είναι πολύ κοντά σε σημαντικούς αραβικούς οίκους, κι αυτό δεν το λέω για κακό. Το δικό τους χαρακτηριστικό είναι πως δεν αστειεύονται με την νότα του κρόκου, κι όταν βάζουν σαφράν σε μια σύνθεση, δεν κάνουν τσιγγουνιές. Το Serpentine μου δίνει την ίδια αίσθηση, αν και σαφώς πιο δυτικότροπα.

Όσο για την καμπάνια, η φωτογράφηση έγινε από το διάσημο δίδυμο της μόδας, Luigi & Iango, με πρωταγωνίστρια το super model Natasha Poly. Χάρμα οφθαλμών, όχι μόνο βάλσαμο για τη μύτη. Ένα πραγματικά όμορφο άρωμα που θα φορέσω καθ’όλη τη διάρκεια των φετινών γιορτών. Roberto Cavalli, well done. Τιμή: €134 (100 ml)

Photo credit: Roberto Cavalli
Η τιμή είναι ενδεικτική, και είναι αυτή που ίσχυε την ημέρα του ρεπορτάζ.
Το κείμενο δεν είναι διαφημιστικό.