Τάσεις | 4+1 beauty trends από το μέλλον
![Τάσεις | 4+1 beauty trends από το μέλλον](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_Lips_ColourPopCosmetics_Thefashionbible_01_25.png)
Πέντε από τις πιο σημαντικές τάσεις που αναμένεται να κυριαρχήσουν στο beauty industry μέσα στο 2025 είναι ήδη εδώ.
Στην αρχή κάθε χρονιάς συνηθίζεται να προσπαθούμε να ενεργοποιήσουμε τα εξασκημένα αντανακλαστικά μας, ο καθένας στον τομέα του. Στόχος, να προβλέψουμε τις τάσεις που θα επηρεάσουν το νέο έτος το οποίο απλώνεται μπροστά, γεμάτο ευκαιρίες.
Ειδικά στην ομορφιά, οι τάσεις αυτές, στην πλειοψηφία τους, έρχονται από την προηγούμενη χρονιά. Είναι κυρίως παρακολούθημα εικόνων, προϊόντων, τεχνολογιών που εμφανίστηκαν δειλά προς τα τέλη της και αναμένεται να παραμείνουν στην επικαιρότητα, ή σάρωσαν και αναμένεται να συνεχίσουν να σαρώνουν. Κάνοντας ένα overview του τέλους του 2024, αυτές είναι οι 5 τάσεις που θεωρούμε πως θα κυριαρχήσουν και το 2025.
Διαβάστε επίσης Γιατί ασχολούμαστε ακόμα με το Korean Beauty;
![](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_patches_YouthLab_Thefashionbible_01_25-1024x1024.jpeg)
Photo Credit: Youth Lab Instagram
Ένα patch για κάθε ανάγκη
Μια ματιά αρκεί για να σας πείσει: όλο και περισσότερες εταιρείες υποκύπτουν στη γοητεία των patches. Σήμερα στην αγορά διατίθενται κάθε είδους επιθέματα: ειδικά για τα σπυράκια, εμποτισμένα με αντιγηραντικά μόρια που συμβάλλουν στην πρόληψη των ρυτίδων, patches λάμψης για κάτω από τα μάτια, επιθέματα βιταμινών ή με συστατικά που συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου.
Όμως, γιατί τα patches έγιναν τόσο δημοφιλή; Οι ειδικοί αποδίδουν την ανάπτυξη σε δύο παράγοντες. Ο ένας είναι η μεγάλη ευκολία στην χρήση, και ο δεύτερος η άνεση, ειδικά στην περίπτωση που τα patches αντικαθιστούν κάποιο πόσιμο συμπλήρωμα ή χάπια, η λήψη των οποίων δυσκολεύει πολύ κόσμο.
Σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς, αυτή η τελευταία κατηγορία υπολογίζεται να δει σημαντική αύξηση το επόμενο διάστημα, εφόσον πολλές εταιρείες, βλέποντας το καταναλωτικό ενδιαφέρον, επενδύουν στο product development. Όσο για το αμιγώς beauty κομμάτι της τάσης, συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς και αναμένεται να υποδεχτεί προϊόντα για ακόμα περισσότερες ανάγκες ομορφιάς εντός του 2025.
![](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_scalp_actandacre2_Thefashionbible_01_25-1024x1024.jpg)
Photo Credits: Act and Acre Instagram
Από το Skin care στο Scalp care
Το skincare στο πρόσωπο εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Όμως δεν μπορεί κανείς να πει το ίδιο και για το υπόλοιπο σώμα, και, κυρίως, για το τριχωτό της κεφαλής. Ήρθε η ώρα, λοιπόν, το δέρμα στην περιοχή του κεφαλιού να απολαύσει την ίδια φροντίδα. Όπλο των ειδικών, συστατικά ειδικά μελετημένα για τις ανάγκες του. Πολλές εταιρείες συμπεριλαμβάνουν ειδικές συνθέσεις για το τριχωτό. Άλλες, όπως το niche Αμερικάνικο brand Act+Acre έχει δημιουργήσει μια πλήρη σειρά προϊόντων περιποίησης ειδικά για το τριχωτό της κεφαλής.
Όσο για το μέλλον της τάσης, οι ειδικοί θεωρούν πως θα συνεχιστεί, με τους ορούς φροντίδας και τα προϊόντα απολέπισης να έχουν την τιμητική τους.
![](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_sulwhasoo2_Thefashionbible_01_25-970x1024.jpg)
Photo Credits: Sulwhasoo Instagram
K-Beauty Take 2
Τα τελευταία 8 χρόνια τουλάχιστον ζούμε την πρωτοκαθεδρία του K-Beauty. Ο αριθμός των κορεάτικων brands που κατακλύζουν τις δυτικές αγορές, αλλά και το μερίδιό τους στις πωλήσεις μεγαλώνει γραμμικά κάθε χρόνο. Ωστόσο, αν ετοιμάζεστε να πείτε πως το K-Beauty trend δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί περαιτέρω, θα πρέπει να το ξανασκεφτείτε.
Κοντά σε ήδη καθιερωμένα ονόματα, όπως τα Laneige, Sulwhasoo και CosRx, μια ολοκαίνουργια σειρά από brands λανσάρει εντυπωσιακά, καινοτομικά, υψηλής ποιότητας προϊόντα. Τα λανσαρίσματα αναζωογονωνούν το Κ-Beauty κίνημα, το οποίο δεν έχει βρεθεί σε ουσιαστική ύφεση από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε.
Στο προσκήνιο αυτήν την εποχή τα αντηλιακά. Παράλληλα, έχουν αρχίσει να «ακούγονται» και προϊόντα από άλλες κατηγορίες που ήταν θεωρητικά εκτός της εμβέλειας των Κορεάτικων brands, όπως το μακιγιάζ. Η τεράστια, παγκόσμια επιτυχία του cushion foundation της TirTir, ωστόσο, φαίνεται πως άνοιξε το δρόμο. Έτσι, ακόμα περισσότερα korean brands έχουν ανοίξει χρωματικά και προϊοντικά την γκάμα τους και απευθύνονται με αξιώσεις στο δυτικό κοινό.
![](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_Exosomes_DrBarbaraSturm_Thefashionbible_01_25-1024x1024.jpg)
Photo Credits: Dr. Barbara Sturm Website
Exosomes
Το πιο hot νέο συστατικό στη βιομηχανία της ομορφιάς σήμερα έρχεται κυριολεκτικά μέσα από ένα ιατρείο. Τα εξωσώματα ερευνώνται εδώ και καιρό για πιθανά οφέλη σε θεραπείες κατά του καρκίνου, στην παχυσαρκία, στη διαχείριση του διαβήτη και άλλες σοβαρές παθήσεις. Παράλληλα, κερδίζουν εξέχουσα θέση στην ομορφιά λόγω των ιδιοτήτων τους, οι οποίες εκτείνονται σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών.
Όμως, τι ακριβώς είναι τα εξωσώματα; Με απλά λόγια, είναι μικροσκοπικά κυστίδια που διευκολύνουν την επικοινωνία από κύτταρο σε κύτταρο. Παράλληλα, έχουν την ικανότητα να μεταφέρουν μόρια όπως RNA, πρωτεΐνες και λιπίδια. Μπορούν να προέρχονται από πολλές διαφορετικές πηγές, συμπεριλαμβανομένων ανθρώπινων, ζωικών και φυτικών βλαστοκυττάρων. Μέσω αυτής της διακυτταρικής επικοινωνίας μπορούν να ενισχύσουν το κολλαγόνο, να μειώσουν τη φλεγμονή και να επιταχύνουν τις διαδικασίες επούλωσης. Για αυτόν τον λόγο χρησιμοποιούνται συχνά σε συνδυασμό με επαγγελματικές θεραπείες microneedling και λέιζερ.
Ωστόσο, πέρα από τις θεραπείες στα ιατρεία, τα εξωσώματα χρησιμοποιούνται όλο και περισσότερο από τις εταιρείες. Η SickScience είναι ένα νέο brand στο direct sales κανάλι που κυκλοφόρησε το πρώτο του προϊόν το 2024. Το brand αξιοποιεί εξωσώματα φυτικής προέλευσης για να δημιουργήσει προϊόντα. Ενδεικτικά αναφέρουμε προϊόντα για τη σμίλευση της γραμμής του σαγονιού, την τόνωση της ανάπτυξης των μαλλιών, την αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας κ.α. Πρόσφατη είναι και η κυκλοφορία της νέας αντιγηραντικής κρέμας της Beekman1802, που επιλέγει το κατσικίσιο γάλα ως πηγή για τα δικά της εξωσώματα.
Διαβάσε ακόμη: Πολυνουκλεοτίδια | Ο σολομός κόντρα στο ρεύμα της γήρανσης
![](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/01/5_Beauty_Trends_Lips_ColourPopCosmetics_Thefashionbible_01_25.png)
Photo Credits: Colour Pop Cosmetics Website
Η προσοχή στα χείλη
Δεν έχουμε μπροστά μας μια νέα τάση. Ειδικά μετά τον χαμό που δημιούργησε το Peptide Lip Treatment της Rhode το 2022, θα πίστευε κανείς πως η κατηγορία έδωσε ό,τι ήταν να δώσει. Όμως τα brands και τα τμήματα έρευνας φαίνεται πως έχουν πάει ένα βήμα παραπέρα. Στόχος, να διασφαλίσουν πως η μακροβιότητα της κατηγορίας όχι μόνο θα συνεχιστεί, αλλά θα εξακολουθήσει να φέρνει σημαντικά κέρδη.
Έτσι, μετά τα προϊόντα χειλιών που ενσωματώνουν θρεπτικά συστατικά, σειρά πήραν τα lip oils, τα gloss, ακόμα πιο λαμπερά, με ακόμα πιο προηγμένες συνθέσεις, και τελευταία τα balms (lip balsams), αλλά και οι ρουτίνες για τα χείλη, στο πρότυπο του skincare.
H Maed Beauty, ένα νέο brand από την ηθοποιό και μοντέλο Denise Vasi είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα. Διαθέτει μόνο 4 προϊόντα, αποκλειστικά για τα χείλη, που λανσάρει ως θεραπεία τεσσάρων βημάτων. Τα προϊόντα είναι ένα απολεπιστικό, ένας ορός, ένα θρεπτικό βάλσαμο και ένα υγρό κραγιόν. Το ενδιαφέρον είναι πως το υγρό κραγιόν κυκλοφορεί μόνο σε μια απόχρωση, την Ritual Red. To βαθύ κόκκινο αυτό κραγιόν, σύμφωνα με το brand, ταιριάζει σε κάθε τόνο επιδερμίδας. Η Maed Beauty αναμένεται να μπει σύντομα στα Sephora.