Εμμηνόπαυση: 3 προϊοντικές σειρές για την επιδερμίδα

Το δέρμα κατά την εμμηνόπαυση έχει ανάγκη από στοχευμένα προϊόντα για να καλύψει σωστά τις ανάγκες του.
Δεν την λέγαμε πάντα με το όνομά της. Επί δεκαετίες, επιστήμη και ομορφιά είχαν έκδηλη αμηχανία μπροστά στο θέμα “εμμηνόπαυση”, αποφεύγοντας ακόμα και την αναφορά σε αυτήν. Μετά από χρόνια συστηματικής αποφυγής, ο χώρος αγγίζει πλέον το ζήτημα με ενσυναίσθηση και κατανόηση. Κυρίως, όμως, με υψηλής ποιότητας, στοχευμένα προϊόντα για τις ανάγκες της εμμηνοπαυσιακής επιδερμίδας.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Μαμά, γιατί δεν μου μίλησες για την εμμηνόπαυση;
Το παράδοξο με την εμμηνόπαυση
Στον χώρο της ομορφιάς, επί πολλά χρόνια, ζούσαμε ένα παράδοξο. Η δημοφιλία του όρου «αντιγήρανση» είναι αδιαμφισβήτητη, και τα anti-age προϊόντα ήταν και είναι σταθερά στην κορυφή των πωλήσεων. Τόσο η οπτική όσο και η λεκτική επικοινωνία της κατηγορίας, ωστόσο, δεν αντανακλούσε το περιεχόμενό της. Τα μοντέλα των διαφημίσεων ήταν νέες γυναίκες. Ή, τουλάχιστον, εμφανώς νεότερες από το target group για το οποίο είχαν φτιαχτεί οι κρέμες και τα serums στα οποία δάνειζαν το πρόσωπό τους. Όσο για το λεκτικό κομμάτι, σημαντικές λέξεις για την καθημερινότητα των γυναικών, όπως η λέξη εμμηνόπαυση, δεν έκαναν καν την εμφάνισή τους στα διαφημιστικά κείμενα. Ταυτόχρονα, εξίσου απόυσα ήταν η σχετική ενημέρωση για τις ορμονικές αλλαγές στην επιδερμίδα και την ιδιαίτερη φροντίδα που έχει ανάγκη τη συγκεκριμένη περίοδο.
Ένα ισχυρό target group
Η βιομηχανία της ομορφιάς ξεκάθαρα ήθελε να προσελκύσει τις πελάτισσες άνω των 50 ή 55 ετών. Γυναίκες που αποτελούν μια ισχυρή, οικονομικά, ομάδα. Γυναίκες που έχουν τη δυνατότητα αλλά και την επιθυμία να ξοδέψουν χρήματα για τη φροντίδα τους. Όμως, έμοιαζε να μην ξέρει πώς να τις προσεγγίσει ή πώς να καλύψει πλήρως και με γνώση τις ανάγκες τους. Τα τελευταία χρόνια, αυτό μοιάζει να αλλάζει σε κάθε επίπεδο. Κι ο βασικός λόγος που αλλάζει, όπως δείχνουν όλα, είναι η ορατότητα της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας.
Σύμφωνα με την Βορειοαμερικανική Εταιρεία Εμμηνόπαυσης, περίπου 6.000 γυναίκες στις ΗΠΑ φτάνουν στην εμμηνόπαυση κάθε μέρα και περίπου 2 εκατομμύρια γυναίκες ετησίως. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΗΕ, 985 εκατομμύρια γυναίκες ήταν ηλικίας άνω των 50 ετών το 2020, αριθμός ο οποίος θα πλησιάσει το 1,65 δισεκατομμύριο μέχρι το 2050.
Η βιομηχανία της ομορφιάς παίρνει πρωτοβουλία
Η αλλαγή στην υφή της επιδερμίδας λόγω των ορμονών, και η παράλληλη ελλιπής ενημέρωση γύρω από την κατάλληλη φροντίδα της αποτελεί ένα ακόμα σημείο ανησυχίας για τις γυναίκες. Σύμφωνα με την Rochelle Weitzner, ιδρύτρια και CEO της Pause Well-Aging, σήμερα λιγότερο από το 20% των γιατρών έχουν την εκπαίδευση να παρέχουν λύσεις με επιστημονικό υπόβαθρο ή εμμηνοπαυσιακή φροντίδα οποιουδήποτε είδους. Τον ρόλο αυτό αναλαμβάνουν να καλύψουν οι μεγάλες εταιρείες ομορφιάς. Από κοντά, και εξειδικευμένα στην εμμηνόπαυση beauty brands, όπως το δικό της, ή το Stripes της διάσημης ηθοποιού Naomi Watts. Τα brands αναλαμβάνουν να εκπαιδεύσουν τις γυναίκες γύρω από τις 30+ σωματικές και συναισθηματικές αλλαγές που πάνε μαζί με την εμμηνόπαυση. Να τις διαβεβαιώσουν πως αυτό που ζουν είναι όχι μόνο φυσιολογικό, αλλά και οικουμενικό. Και, τέλος, να τους προσφέρουν λύσεις και ασφάλεια, όπου χρειάζεται.
3 προϊοντικές σειρές για την επιδερμίδα σε εμμηνόπαυση
Lierac

Σειρά Arkéskin, Lierac
Κρέμα ημέρας, €32, Κρέμα νύχτας, €32, Κρέμα σώματος, €26
Η σειρά Arkéskin προσφέρει ολιστική λύση στις ανάγκες της επιδερμίδας σε εμμηνόπαυση. Περιλαμβάνει προϊόντα για διπλή περιποίηση προσώπου και άνεση στην επιδερμίδας του σώματος. Συγκεκριμένα, η σειρά περιλαμβάνει τη Rebalancing Comfort Day Cream και το Night Nutri Redensifying Fluid για πρόσωπο και λαιμό (βελτιώνουν τα σημάδια της ορμονικής γήρανσης -ξηρότητα, απώλεια πυκνότητας, σφριγηλότητα). Το Baume Fondant Tonifiant για το σώμα (πιπερόριζα για αποσυμφόρηση, σύσφιγξη και τόνωση, διπλό υαλουρονικό οξύ για ενυδάτωση και επαναπύκνωση της επιδερμίδας του σώματος). Τέλος, το vegan συμπλήρωμα διατροφής Arkéskin Capsules, με 99,9% συστατικά φυσικής προέλευσης (σαφράν, βιταμίνες Β9 & D, σελήνιο και έλαια αργκάν, καμελίνης και όναγρου).
Vichy

Σειρά Neovadiol Rose Platinum, Vichy
Rose Platinum Ημέρας, €30, Rose Platinum Νύχτας, €30, Phytosculpt για λαιμό και περίγραμμα, €28
H σειρά Neovadiol της Vichy με το Proxylane ως κύριο δραστικό συστατικό, είναι η πλέον ευπώλητη σειρά προϊόντων φροντίδας για ώριμη επιδερμίδα στα φαρμακεία της Ευρώπης. Η μίνι σειρά Rose Platinum διαθέτει κρέμα ημέρας και κρέμα νύχτας. Επίσης, περιέχει δύο συστατικά κλειδιά για το εμμηνοπαυσιακό δέρμα: ασβέστιο για ενίσχυση και φυτικά σάκχαρα για τόνωση. Παράλληλα, το brand διαθέτει εξειδικευμένο προϊόν για τον λαιμό. Κατά την εμμηνόπαυση, η πυκνότητα της επιδερμίδας αρχίζει να φθίνει. Παράλληλα, η απώλεια σφριγηλότητας προκαλεί πτώση του κάτω τμήματος του προσώπου και χαλάρωση του λαιμού. Η Phytosculpt βελτιώνει τον τόνο, αυξάνει την πυκνότητα, αναδιαμορφώνει και ανορθώνει, ενώ ταυτόχρονα συσφίγγει και βελτιώνει το περίγραμμα.
Korres

Σειρά Λευκή Πεύκη, Korres
Κρέμα ημέρας (αναζωογόνηση – λάμψη), €40, Κρέμα για μάτια + χείλη, €30, Ορός για αναπλήρωση όγκου, €42
Η σειρά Λευκή Πεύκη διαθέτει τεχνολογία Meno-Reverse™ και φυτικής προέλευσης συστατικό, εναλλακτικό της ρετινόλης. Το συστατικό αυτό στοχεύει αποδεδειγμένα στην ορμονο-εξαρτώμενη γήρανση, χωρίς την ανεπιθύμητη φωτοευαισθησία που συνδέεται με τη χρήση της ρετινόλης. Γίνεται, έτσι, σύμμαχος του μετα-εμμηνοπαυσιακού ευαίσθητου, λεπτού δέρματος, που αποκτά την όψη που είχε πριν την εμμηνόπαυση. Αναπληρώνει τον όγκο και την ενυδάτωση, θρέφοντας το δέρμα και μειώνοντας την εμφάνιση των βαθιών ρυτίδων.
Photo credits: brand websites, @NaomiWatts Instagram (η κεντρική φωτογραφία του θέματος είναι από την πρόσφατη εμφάνιση της ηθοποιού και επιχειρηματία στην εκπομπή της Oprah Winfrey)
Creative: Ανδρέας Κωστόπουλος
Οι τιμές στο ρεπορτάζ αγοράς είναι ενδεικτικές.