Για την επιχειρηματία στον χώρο του μακιγιάζ Victoria Jackson, η πρόσφατη εμφάνιση στο τηλεοπτικό δίκτυο QVC μετά από σχεδόν 22 χρόνια ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα. Η Jackson έγινε για πρώτη φορά διάσημη με την ομώνυμη μάρκα μακιγιάζ της τη δεκαετία του 1980. Τότε, ήταν έτη φωτός μπροστά από την εποχή της. Την περίοδο της makeup extravaganza, εκείνη μιλούσε για “no makeup makeup.” Το λες και επαναστατικό.

Διαβάστε ακόμη: Πως χρησιμοποιώ το guasha;

Η Victoria Jackson πιστεύει ότι ήταν πάντα η κατάλληλη στιγμή για no makeup makeup (μακιγιάζ χωρίς μακιγιάζ σε ελεύθερη απόδοση), επειδή για την ίδια ήταν η φιλοσοφία της ήδη από τη δεκαετία του ’80. Μάλιστα, επιχειρηματικά σκεπτόμενη, κατοχύρωσε τον όρο ήδη από το 2000.

Προσωπικές δυσκολίες

Ωστόσο τα πράγματα δεν ήρθαν απρόσκοπτα για την επιχειρηματία. Αναγκάστηκε να κάνει ένα διάλειμμα 15 ετών από τον κόσμο της ομορφιάς για να αφοσιωθεί στην εύρεση θεραπείας για την οπτική νευρομυελίτιδα (NMO). Πρόκειται για μια σπάνια αυτοάνοση ασθένεια που επηρεάζει το κεντρικό νευρικό σύστημα, με την οποία διαγνώστηκε η κόρη της, Ali Guthy, σε ηλικία 14 ετών, το 2008. Σήμερα που η κόρη της είναι υγιέστατη, η Jackson εχει επιστρέψει δριμύτερη στο entrepreneurship. Σε αυτό το πλαίσιο, λάνσαρε πρόσφατα ένα ολοκαίνουργιο brand, το No Makeup Makeup, βασισμένο στη φιλοσοφία της.

“Πήρα την υπάρχουσα φόρμουλα, αυτήν που είχα αρχίσει να δημιουργώ τότε, και έκανα το απαραίτητο reformulation σύμφωνα με τα σημερινά πρότυπα”, λέει η Jackson. “Έπρεπε να είναι ακόμα καλύτερη από το προϊόν που έφτιαχνα τότε, που ήταν το hero product μου. Τελικά, έχουμε φτάσει σε ένα σημείο που το τελικό προϊόν είναι απλώς απίστευτο. Έχω φτιάξει 600 προϊόντα ομορφιάς και αυτό είναι μακράν το καλύτερό μου ως σήμερα”.

Και προφανώς, το κοινό την πιστεύει. Όταν η Jackson εμφανίστηκε στο QVC για να συστήσει στους θεατές την εταιρεία της, No Makeup Makeup, και το πρώτο της προϊόν, το No Makeup Makeup Foundation, έκανε πωλήσεις ενός εκατομμυρίου δολαρίων μέσα σε 24 ώρες.

Victoria Jackson (photo credit: No Makeup Makeup website)

Τηλεπωλήσεις από το 1993

Η Jackson έχει παρελθόν στο QVC. Eκεί ξεκίνησε με το πρώτο της brand, το 1993 και πέρασε μια δεκαετία στις πλατφόρμες του ως επιτυχημένη beauty expert. Σύμφωνα με τους ανθρώπους του καναλιού, η επιχειρηματίας ξέρει πώς να συνδέεται με τους πελάτες. Kατανοεί τη δύναμη των πλατφορμών και μπορεί να χτίσει προσωπικό αφήγημα, αυθεντικές συνδέσεις και εμπιστοσύνη. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι τηλεθεατές του QVC, οι οποίοι, προφανώς, θυμούνται ακόμα τη Victoria και τα προϊόντα της, την υποδέχτηκαν με ανοιχτές αγκάλες. Επίσης διόλου τυχαίο το γεγονός πως το προϊόν εξαντλήθηκε άμα τη εμφανίσει.

Το νέο makeup και η φιλοσοφία της Victoria Jackskson

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του brand, όταν οι γυναίκες δοκιμάζουν το No Makeup Makeup για πρώτη φορά, εντυπωσιάζονται επειδή διαπιστώνουν πως χρειάζονται αρκετά λιγότερο προϊόν από όσο νόμιζαν. Αυτό, μεταξύ άλλων, είναι κάτι που τους τονώνει την αυτοπεποίθηση. Σύμφωνα με την ίδια την Jackson, “Όσα χρόνια κάνω μακιγιάζ, πάντα ήθελα να βοηθήσω τις γυναίκες να δείχνουν καλύτερα και να νιώθουν καλύτερα. Θέλω να βγαίνουν έξω και να διαπρέπουν, και να μην ανησυχούν για το πώς φαίνονται. Θέλω να δείχνουν όπως είναι και να μην φορούν το μακιγιάζ ως μάσκα.”

Η Kim Wileman, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλος της No Makeup Makeup, είναι συνεργάτης της Jackson επί 20 χρόνια. Η Wileman λέει πως όταν αποφάσισαν το λανσάρισμα, ήξεραν ότι το πρώτο προϊόν έπρεπε να είναι foundation. Oι θαυμαστές της αρχικής μάρκας το ζητούσαν όλα αυτά τα χρόνια. Η απόφασή τους ήταν να αλλάξουν όλα τα σημεία που δυσκολεύουν τους καταναλωτές, ξεκινώντας με την κατασκευή ενός πινέλου που κάνει την εφαρμογή παιχνίδι. Το πινέλο είναι κεκλιμένο ώστε να βρίσκει τέλεια τις γωνίες του προσώπου. Επίσης, είναι αρκετά πυκνό ώστε να συγκρατεί την ακριβή ποσότητα foundation και να απλώνει σωστά τις χρωστικές στο δέρμα. Τέλος, περιέχει σφουγγαράκι στο κάτω μέρος της compact συσκευασίας.

Μόλις 13 αποχρώσεις

Στόχος των Jackson και Wileman ήταν να εκσυγχρονίσουν την αρχική cream βάση, και το πέτυχαν.

Η τωρινή υφή είναι cream balm, και είναι πανάλαφρη. Σύμφωνα με το brand, το makeup αυτό κρατάει όλη μέρα, δεν μοιάζει με κανένα άλλο που έχουν δημιουργήσει ποτέ, ούτε με οποιοδήποτε foundation που κυκλοφορεί στην αγορά. Είναι ένα προϊόν πολλαπλών χρήσεων, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως concealer.

Όσο για τις μόλις 13 αποχρώσεις, το brand δηλώνει πως δεν ήθελε να μπερδέψει τους πελάτες με μια σειρά 45 διαφορετικών αποχρώσεων. Αντ’αυτού, έχουν χρησιμοποιήσει τεχνολογία flex shade, χρωστικές που αντανακλούν το φως και είναι πάνω από το 20% της φόρμουλας.

Στη φόρμουλα συμπεριλαμβάνονται επίσης blurring συστατικά, καθώς και φυσικοί ενυδατικοί παράγοντες.

Το προϊόν είναι διαθέσιμο από το site της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη: Τι συμβαίνει στα μαλλιά σας όταν κάνει κρύο;