Η Paris Hilton μας πηγαίνει στα 2000’s

Με ένα έξυπνο, αλλά και κάπως νοσταλγικό mini video στο Instagram, η Paris Hilton μας θυμίζει την εποχή που όλες είχαμε ένα Lancôme Juice Tube στην τσάντα.
Ας πούμε μιαν αλήθεια. Κάποια trends, όπως και κάποια trending προϊόντα, όλες τα έχουμε υιοθετήσει, όλες τα έχουμε αγοράσει. Tα Juicy Tubes της Lancôme ήταν ένα από αυτά τα προϊόντα. Το πρώτο τους λανσάρισμα έγινε το 2000, και μέσα σε ελάχιστο χρόνο, είχαν γίνει το απόλυτο item των ΙΤ girls. Όχι μόνο για εκείνη τη χρονιά, αλλά για ολόκληρη τη δεκαετία. Και πώς να μην γίνουν, εφόσον ήταν λαμπερά, ευκολοφόρετα, με μια πρωτοποριακή, για την εποχή, φόρμουλα φροντίδας. Σήμερα, η Paris Hilton συνεργάζεται με την Lancôme και τα επαναφέρει στην επικαιρότητα -όχι, δηλαδή, πως είχαν φύγει και ποτέ.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Hailey Bieber βάζει στόχο το 1 δις και όλοι αναρωτιούνται αν θα τα καταφέρει
Η Paris Hilton συστήνει τα Juicy Tubes στις Μillenials και την Gen Z
Και όχι μόνο. Οι μικρές καταναλώτριες της Gen A, δηλαδή παιδιών που γεννήθηκαν μετά το 2010, ανακαλύπτουν το αγαπημένο gloss της μαμάς τους, που κυριαρχούσε σε όλα τα 00’s. Με την ευκαιρία της επετείου των 25 ετών από το λανσάρισμα του εμβληματικού προϊόντος, η εταιρεία και η διάσημη κληρονόμος ανήρτησαν video στα social media κανάλια τους. Στο ροζ, νοσταλγικό, αλλά flirty βιντεάκι των 20 δευτερολέπτων, η Paris Hilton, στα 44 σήμερα, παίζει με την παλιά της εικόνα και δηλώνει hotter. Ανοίγει ένα Juicy Tube και το μυρίζει (τα gloss αυτά είχαν πάντα φανταστική μυρωδιά). Μετά δηλώνει: “Σαν να πήγα πίσω στο 2002 ξανά, μόνο που σήμερα είμαι καλύτερη.” (Like 2002 again, but hotter)
Όσο για το βίντεο, κλείνει με μιαν αλήθεια: τα φιλιά είναι καλύτερα με Juicy. Δίκιο έχει.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Επάγγελμα Beauty Brand Ambassador: 10 εκατ. ευρώ για ένα φιλμάκι 2 λεπτών
View this post on Instagram
Η επαναφορά ενός εμβληματικού προϊόντος
Μετά τη φρενίτιδα των 00’s, τα Juicy Tubes είδαν τη δημοφιλία τους να πέφτει, μέχρι που κάποια στιγμή σταμάτησαν να κυκλοφορούν. Ωστόσο, το 2020, και με αφορμή τα 20 χρόνια από την κυκλοφορία ενός από τα πιο ευπώλητα προϊόντα της όλων των εποχών, η Lancôme τα επανέφερε. Την άνοιξη του 2020 τα δημοφιλή lip glosses κυκλοφόρησαν ξανά, και μάλιστα σε δύο νέες εκδόσεις: gel και cream. Η νέα σειρά περιελάμβανε 20 αποχρώσεις, σημαντική αύξηση σε σχέση με αρχικές οκτώ, και ενδεικτική του γεγονότος πως ήταν μια σημαντική εμπορική κίνηση και για το ίδιο το luxury brand. Όσο για τον λόγο, είναι μάλλον προφανής. Αν υπάρχει ένα πράγμα που χαρακτηρίζει την τρέχουσα δεκαετία, τα 20’s, αυτό είναι η νοσταλγία. Αποτελεί αναμφισβήτητη τάση στο μακιγιάζ και η συνεργασία της Lancôme με την Paris Hilton απλώς το επιβεβαιώνει.
H Paris Hilton και οι άλλες
Όμως, η διάσημη ηθοποιός και επιχειρηματίας δεν είναι μόνη της. Όπως αποκαλύπτει επόμενο βίντεο που μόλις ανέβασε η Lancôme, η Paris Hilton είναι το πρώτο πρόσωπο στο πλαίσιο αυτού του ταξιδιού. Μένει να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες διάσημες γυναίκες -ή και άνδρες, γιατί όχι- που θα εμφανιστούν σε αυτήν την νοσταλγική καμπάνια που ήδη κάνει buzz στα social media. Όσο για το προϊόν, δεν είναι πολύ εύκολο να το βρείτε αυτήν την στιγμή. Mε μια σύντομη έρευνα, διαπιστώσαμε πως δεν υπάρχει στα γνωστά καταστήματα, ούτε στην επίσημη ιστοσελίδα Lancôme. Άρα, αναμένουμε το μεγάλο comeback μέσα στις επόμενες μέρες. Juicy Tubes, welcome back!
View this post on Instagram
Photo credit: IMDb