Huda Beauty: Το brand επιστρέφει στην ιδρύτριά του, Huda Kattan

Η Huda Beauty είναι ένα από τα πρώτα influencer success stories στη σύγχρονη ιστορία της βιομηχανίας της ομορφιάς. Σήμερα το brand γυρίζει και πάλι στην ιδιοκτησία της Huda Kattan που το δημιούργησε.
Μια από τις ελάχιστες γυναίκες του beauty industry που δικαιολογεί τον όρο mega influencer, η Huda Kattan, ανακτά την πλήρη κυριότητα της Huda Beauty, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία χθες. Η Huda Kattan αγόρασε πίσω ένα μειοψηφικό μερίδιο που κατείχε η εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων TSG Consumer Partners από το 2017.
“Η ανάκτηση της πλήρους κυριότητας της Huda Beauty είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για μένα” δήλωσε η Kattan. “Καθώς μπαίνουμε σε αυτό το νέο κεφάλαιο, νιώθω πιο αφοσιωμένη από ποτέ στο να ξεπερνάω τα όρια, να παραμένω πιστή στις ρίζες μας και να συμμετέχω στην απίστευτη κοινότητά μας σε κάθε βήμα”.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Επάγγελμα Beauty Brand Ambassador: 10 εκατ. ευρώ για ένα φιλμάκι 2 λεπτών
Αλλαγές μέσα στο 2025
Στην αρχή της χρονιάς, η Huda Beauty πούλησε τη σειρά αρωμάτων της, Kayali, στην General Atlantic και τη Mona Kattan, συνιδρύτρια της σειράς και αδελφή της Huda. Μέσα από την πώληση αυτή, ήρθε η εξαγορά του μεριδίου της TSG.
Στο ποστ που ανέβασε στο προσωπικό της account στο Instagram, η Kattan ανακοινώνει τη συμφωνία, χωρίς να αποκαλύπτει τους όρους της. Είπε, ωστόσο ότι πλήρωσε “a pretty penny” για να πάρει στα χέρια της την πλήρη ιδιοκτησία. Την έκφραση αυτή την χρησιμοποιούμε για να πούμε πως κάτι είναι πολύ ακριβό. Άρα συμπεραίνουμε πως η εξαγορά κάθε άλλο παρά “ευκαιρία” ήταν. Σε κάθε περίπτωση, η Huda Kattan δηλώνει ενθουσιασμένη. “Περάσαμε μια τεράστια διαδικασία μεταμόρφωσης”, είπε η Kattan για την πορεία της μάρκας. “Έχουμε επικεντρωθεί πλήρως στο να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. Τα προϊόντα έχουν αλλάξει, το brand έχει αλλάξει και αλλάξαμε τον τρόπο που μιλάμε στην κοινότητά μας. Ακόμα και εσωτερικά, ο τρόπος που κάνουμε τα πράγματα έχει πραγματικά αλλάξει”.
Το μόνο που δείχνει να μην έχει αλλάξει είναι η δυναμική της μάρκας. Είναι χαρακτηριστικό πως τον Αύγουστο του 2024, είχε πωλήσεις άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων από την αρχή του έτους, σύμφωνα με πηγές του κλάδου εκείνη την εποχή.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Τα top 10 beauty brands στα social media
Το success story της Huda Beauty
Λίγα χρόνια μετά, το 2013, κι ενώ το κανάλι της ανέβαινε διαρκώς, η Huda Kattan παίρνει την απόφαση να περάσει στο επιχειρηματικό κομμάτι. Τότε, με κεφάλαιο μόλις 6.000 δολάρια (περίπου 5.500 ευρώ) λανσάρει μια σειρά από ψεύτικες βλεφαρίδες με την αδερφή της Mona. Η κίνηση ματ για το νεοσύστατο brand ήταν η αναφορά της Kim Kardashian στις βλεφαρίδες, και αμέσως μετά η διάθεση από την Sephora Dubai. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Το brand πούλησε 7000 τεμάχια σε μια εβδομάδα και άγγιξε τα 10 εκατομύρια δολάρια σε 2 χρόνια.
Η εξαγορά και η επαναγορά
Πολύ σύντομα, η Huda Beauty επέκτεινε τη σειρά προϊόντων πέρα από τις ψεύτικες βλεφαρίδες. Κραγιόν, παλέτες σκιών και προϊόντα περιποίησης δέρματος που δίνουν έμφαση στην καινοτομία και τη συμπερίληψη είναι στο portfolio. Όσο για το brand, γνωρίζει ταχύτατη ανάπτυξη. Κινητήριος δύναμη η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η εμπλοκή της ίδιας της Huda στην κοινότητα. Η επιτυχία της εταιρείας, φυσικά, δεν πέρασε απαρατήρητη από την αγορά. Η αναγνώριση ήρθε με την απόκτηση μειοψηφικού μεριδίου από την TSG Consumer Partners το 2017. Από αρχική επένδυση 6.000 δολαρίων, η TSG έκανε αποτίμηση στα 1,2 δισ. δολάρια, ποσό το οποίο σήμερα είναι πολύ μεγαλύτερο.
Στο πλαίσιο της εξαγοράς του μεριδίου, η Huda Kattan παρέμεινε στο τιμόνι του brand, όμως αυτό, προφανώς, δεν της ήταν αρκετό. Μόλις ανακοινώθηκε πως η διάσημη influencer και επιχειρηματίας επαναγόρασε το brand, και φαίνεται διατεθημένη να το εξελίξει ακόμα περισσότερο. Για την ιστορία, να αναφέρουμε πως η Huda Beauty διαθέτει σχεδόν 57 εκατομμύρια ακόλουθους στο Instagram, ενώ πωλείται σε περισσότερες από 150 χώρες.
Photo credit: @Huda Kattan Instagram