Ο Jacquemus μπαίνει στην ομορφιά με τη L’Oréal
![Ο Jacquemus μπαίνει στην ομορφιά με τη L’Oréal](https://thefashionbible.gr/wp-content/uploads/2025/02/jacquemus_loreal_thefashonbible_02_25.png)
O Jacquemus, ένας από τους πιο πολυσυζητημένους designers των τελευταίων ετών, ανακοίνωσε την είσοδο στον χώρο του beauty με τη στήριξη μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο.
Το όνομά του έπεσε σαν βόμβα στην γαλλική μόδα πριν λίγα χρόνια, κι έκανε αμέσως εντύπωση. Και η αλήθεια είναι πως ως σήμερα, τα έχει κάνει όλα σωστά. Ο χαρισματικός ιδρυτής και σχεδιαστής του brand Jacquemus, Simon Porte Jacquemus, έχει περιφρουρήσει με αξιοπρόσεκτο τρόπο την ανεξαρτησία του brand από την ίδρυσή του το 2009.
Ωστόσο, την περασμένη χρονιά είχε δηλώσει πως αναζητούσε έναν μειοψηφικό επενδυτή για να βοηθήσει την εταιρεία να αναπτυχθεί. Όλα δείχνουν πως τον βρήκε στο “πρόσωπο” της L’Oréal. Ο γαλλικός κολοσσός έχει πάρει, πλέον, και επισήμως μειοψηφικό πακέτο στο πολυσυζητημένο γαλλικό brand, υποστηρίζοντας μια μακροχρόνια συνεργασία ομορφιάς. Αν και οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, το ίδιο το deal ανακοινώθηκε σήμερα, Παρασκευή 7/2.
Η γυάλινη οροφή και πώς σπάει (με την κατάλληλη συνεργασία)
Το Jacquemus είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στη μόδα, ειδικά μεταξύ των νέων καταναλωτών της Gen-Z. Το brand αναπτύχθηκε σταθερά τα τελευταία χρόνια, ειδικά στον απόηχο της πανδημίας. Όσο για τις πωλήσεις, ξεπέρασαν τα 270 εκατομμύρια ευρώ το 2023.
Όμως σε μια ολοένα και πιο ασταθή αγορά πολυτελείας που κυριαρχείται από ομίλους με πολλές, ετερόκλιτες δραστηριότητες, ο σχεδιαστής ένιωσε, μάλλον δικαίως, μια σχετική ανασφάλεια. Στη φάση που βρισκόταν η μάρκα, χρειαζόταν ένας ισχυρός υποστηρικτής για να ωθήσει την επιχείρηση στο επόμενο επίπεδο.
Σύμφωνα με δήλωση του ίδιου του σχεδιαστή στη γαλλική Le Figaro τον Οκτώβριο, εκτιμά την ανεξαρτησία του, θέλει να κληροδοτήσει αυτή την εταιρεία στα παιδιά του, αλλά νιώθει πως υπάρχει γυάλινη οροφή. Την οροφή αυτή θέλει να προσπεράσει ως εμπόδιο, βρίσκοντας τον κατάλληλο συνεργάτη.
Η κατάλληλη στιγμή για το Jacquemus
Μια πρώτη προσπάθεια είχε γίνει το 2021, ο ισπανικός οίκος Puig, από τους μεγαλύτερους στην ομορφιά και τη μόδα, πήρε το 10% των μετοχών της εταιρείας με σκοπό να λανσάρει επώνυμο line.
Tο σχέδιο ματαιώθηκε λίγο αργότερα και ο Jacquemus επαναγόρασε το μερίδιο το επόμενο έτος.
Η επένδυση της L’Oréal έρχεται σε μια κομβική στιγμή για τη μάρκα. Σε μια αγορά, αυτήν της πολυτέλειας, που βρίθει προκλήσεων, το brand επιδιώκει να διατηρήσει την υπάρχουσα, εξαιρετική του δυναμική.
Το brand άνοιξε πέρυσι μια σειρά από νέα καταστήματα σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο και Λος Άντζελες. Παράλληλα με τις προωθητικές αυτές κινήσεις, ακολούθησε μια στρατηγική upscaling, αυξάνοντας τις τιμές και μεταφέροντας μεγάλο μέρος της παραγωγής στην Ιταλία.
Όσο για τη L’Oréal, αυξάνει σημαντικά το portfolio της στο luxury beauty. Εκτός από το Jacquemus, αυτήν την εβδομάδα, ανακοίνωσε και την απόκτηση μειοψηφικού μερίδιου στον οίκο πολυτελών αρωμάτων Amouage του Ομάν. Το Jacquemus θα στεγάζεται στο τμήμα Luxe της L’Oréal, μαζί με brands όπως YSL, Prada και Valentino. Η L’Oréal έχει επίσης τον οίκο Mugler, τον οποίο αγόρασε από τη γαλλική Clarins το 2020. Σε δήλωσή του, ο Cyril Chapuy, πρόεδρος της L’Oreal Luxe, είπε ότι ο Jacquemus έχει εξαιρετική δυναμική για τη δημιουργία ενός brand πολυτελείας, επισημαίνοντας τη μοναδική θέση του brand, τη δημιουργικότητά του και την εξοικείωση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διαβάστε ακόμα: Dolce & Gabbana | H καμπάνια του καινούριου makeup ορίζει το new sexy